سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت 91315
441000 موجود
توضیح محصول: <h4>سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت  </h4><p> </p><p style="text-align: justify;">چگونه از کابینت های کم عرض و عمیق به بهترین نحو استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال شرکت بهینه با خلاقیت و ابتکار دست به ساخت سبدی ریلی از انواع تجهیزات ریلی و کشویی زده است.  سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت نمونه ای از این سبد ها بوده که کاملا مناسب نصب در کابینت های عمیق و کم عرض می باشد. نحوه ی نصب سبد از طریق یک ریل ساچمه ای بوده که از پهلو به دیواره ی کابینت متصل می شود. این سبد از انواع اکسسوری های دو طبقه بوده که مخصوص انواع مواد شوینده می باشد. جنس بدنه ی سبد با پوششی از فلز کروم آبکاری شده است. آبکاری کروم علاوه بر خاصیت ضد زنگ محدودی که به محصولات می دهد، سبب ایجاد نمایی براق و استیل رنگ در سبد می شود. برای استفاده از مواد درون سبد می توانید سبد را به سمت خارج از کابینت کشیده و پس از برداشتن وسیله ی مورد نظر، سبد را مجددا به درون کابینت هدایت کنید. به این ترتیب نمای ظاهری آشپزخانه و ترتیب کابینت ها حفظ خواهد شد. در بررسی ابعاد سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 باید گفت که عمق سبد 38 سانتی متر و عرض آن 28 سانتی متر است. همچنین ارتفاع سبد 50 سانتی متر بوده که از افتادن مواد شوینده جلوگیری می کند. برای نصب اکسسوری های داخل کابینتی باید به تناسب آن ها با ابعاد کابینت توجه کنید. در نتیجه هنگام خرید سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه باید توجه داشته باشید که عمق کابینت حداقل 55 سانتی متر و عرض آن 35 سانتی متر باشد. همچنین ارتفاع داخلی کابینت باید حداقل 65 سانتی متر باشد تا بتوان سبد را درون آن نصب کرد. </p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه دارای سابقه ای طولانی در عرضه لوازم آشپزخانه به مشتریان خود است. این شرکت همراه با خرید مشتری خدماتی به آن ها عرضه می کند که نشانگر موفقیت آن ها نه تنها در فروش بلکه خدمات پس از آن نیز است. با خرید سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت از گارانتی 24 ماهه آن بهره مند شوید. همچنین این کالا شامل خدمات پس از فروش است.</p><p>  </p>
  • سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت 91315

سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت 91315

سایزبندی کالا: یونیت 35
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت 

چگونه از کابینت های کم عرض و عمیق به بهترین نحو استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال شرکت بهینه با خلاقیت و ابتکار دست به ساخت سبدی ریلی از انواع تجهیزات ریلی و کشویی زده است.  سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت نمونه ای از این سبد ها بوده که کاملا مناسب نصب در کابینت های عمیق و کم عرض می باشد. نحوه ی نصب سبد از طریق یک ریل ساچمه ای بوده که از پهلو به دیواره ی کابینت متصل می شود. این سبد از انواع اکسسوری های دو طبقه بوده که مخصوص انواع مواد شوینده می باشد. جنس بدنه ی سبد با پوششی از فلز کروم آبکاری شده است. آبکاری کروم علاوه بر خاصیت ضد زنگ محدودی که به محصولات می دهد، سبب ایجاد نمایی براق و استیل رنگ در سبد می شود. برای استفاده از مواد درون سبد می توانید سبد را به سمت خارج از کابینت کشیده و پس از برداشتن وسیله ی مورد نظر، سبد را مجددا به درون کابینت هدایت کنید. به این ترتیب نمای ظاهری آشپزخانه و ترتیب کابینت ها حفظ خواهد شد. در بررسی ابعاد سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 باید گفت که عمق سبد 38 سانتی متر و عرض آن 28 سانتی متر است. همچنین ارتفاع سبد 50 سانتی متر بوده که از افتادن مواد شوینده جلوگیری می کند. برای نصب اکسسوری های داخل کابینتی باید به تناسب آن ها با ابعاد کابینت توجه کنید. در نتیجه هنگام خرید سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه باید توجه داشته باشید که عمق کابینت حداقل 55 سانتی متر و عرض آن 35 سانتی متر باشد. همچنین ارتفاع داخلی کابینت باید حداقل 65 سانتی متر باشد تا بتوان سبد را درون آن نصب کرد.

شرکت بهینه دارای سابقه ای طولانی در عرضه لوازم آشپزخانه به مشتریان خود است. این شرکت همراه با خرید مشتری خدماتی به آن ها عرضه می کند که نشانگر موفقیت آن ها نه تنها در فروش بلکه خدمات پس از آن نیز است. با خرید سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت از گارانتی 24 ماهه آن بهره مند شوید. همچنین این کالا شامل خدمات پس از فروش است.

 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 50*28*38 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 35 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 65 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 28 سانتیمتر
ارتفاع سبد 50 سانتیمتر
عمق سبد 38 سانتیمتر
نوع اتصال ریل پهلو
رنگ کروم
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 2
نوع ریل ساچمه ای
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

بررسی سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت  

برای استفاده ی بهینه از فضای داخلی کابینت ها، انواع مختلفی از تجهیزات ریلی و کشویی به بازار عرضه شده اند. سبد مواد شوینده ریل پهلو بهینه مدل 2000 یونیت 35 سانت نمونه ای از این سبد ها بوده که در ادامه به بررسی مزیت های خرید آن برای آشپزخانه های کوچک و ایرانی خواهیم پرداخت.

این سبد از انواع سبد های دو طبقه بوده که به کمک دو ریل پهلو جا به جا می شود. ریل های استفاده شده برای اتصال سبد به دیواره ی داخلی کابینت از انواع ساچمه ای می باشد. سبد از قسمت بالا و پایین به وسیله ی ریلی ساچمه ای به دیواره ی کابینت متصل می شود. برای برداشتن مواد شوینده ی درون سبد های این محصول می توانید سبد را به سمت خود و خارج از کابینت حرکت دهید. به این ترتیب به آسانی به تمام مواد دسترسی خواهید داشت.

جنس سبد ریل پهلو بهینه مدل 2000 با پوششی از فلز کروم آبکاری شده است. آبکاری کروم نمایی استیل و براق به سبد داده که در زیبایی و تنظیف آن تاثیر گذار است. ابعاد طبقه ی پایین سبد بزرگتر از طبقه ی بالا بوده که از این تفاوت میان آن ها می توان برای قرار دادن مواد شوینده ی بلند و بزرگ استفاده کرد.

هنگام خرید اکسسوری های داخل کابینتی توجه به ابعاد اکسسوری مورد نظر ضروری است. در بررسی ابعاد ظاهری سبد ریل پهلو 2000 بهینه باید گفت که عرض سبد 28 سانتی متر و عمق آن 38 سانتی متر است. همچنین ارتفاع سبد 50 سانتی متر می باشد.

در بررسی ابعاد محل نصب و کابینت مورد نیاز برای نصب این سبد باید یونیت محل نصب را کاملا مطابق با اندازه هایی که در ادامه خواهیم گفت هماهنگ کنید. عرض یونیت کابینت باید 35 سانتی متر و عمقی 55سانتی متری داشته باشد. همچنین ارتفاع کابینت حداقل 65 سانتی متر باشد تا بتوان مواد شوینده ی مختلف را به راحتی درون سبد و کابینت قرار داد.


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
فرشته پودینه

سلام وخسته نباشید این سبد برای کابینت فلزی هم قابلیت نصب دارد؟ با تشکر..

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

بله این سبد قابلیت نصب در کابینت فلزی را دارد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه