سبد کابینت کنجی بهینه مدل 91301
910350 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">در آشپزخانه های کوچک امروزی، نیاز به استفاده از تمام طبقات و فضای درونی کابینت ها احساس می شود. با این حال دسترسی به کابینت کنجی معمولا سخت یا غیر ممکن است. برای حل این مشکل و استفاده ی بهینه از تمام فضای درون کابینت های کنج و کشو، خرید لوازمی مانند <span style="color: #2969B0;"><a href="https://www.familakala.com/wooden-organize-insert-893.html" rel="nofollow" target="_blank">جا قاشقی چوبی مدل 893</a></span> یا سبد کنج کف توری بهینه مدل طبقه گردان می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.</p><h2 style="text-align: justify;"><strong>ویژگی ها سبد کابینت کنجی بهینه </strong></h2><p style="text-align: justify;"> این سبد از انواع سبد های دو طبقه بوده و قیمت آن نسبت به قیمت سبد های کنج مشابه، مناسب تر است. طبقه گردان کابینت کنج، دارای دو سبد با ظاهری نیم دایره ای بوده که به صورت جداگانه و به وسیله ی یراق اتصال به بدنه کابینت متصل می شوند. به این ترتیب می توانید با کشیدن هر سبد به تنهایی، وسیله ی مورد نیاز خود را از درون آن بردارید. برای نصب سبد کنج باید به عرض درب کابینت توجه داشته باشید. </p><h3 style="text-align: justify;"><strong>ابعاد سبد و کابینت کنجی محل نصب</strong></h3><p style="text-align: justify;">عرض کابینت کنج باید حداقل 45 سانتی متر باشد تا سبد ها به راحتی درون آن جا به جا شوند. عرض یونیت محل نصب سبد کنج طبقه گردان 100 سانتی متر و ارتفاع یونیت 73 سانتی متر است. همچنین عمق یونیت محل نصب آن نیز باید 55 سانتی متر باشد. به این ترتیب سبد های نیم گردون به راحتی داخل کابینت محل نصب خود حرکت می کنند. عرض سبد 68 سانتی متر و عمق آن 39 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد نیز 11/5 سانتی متر بوده که از مزیت های آن می توان به نگهداری وسایل درون سبد و جای گیری مناسب آن ها اشاره کرد. جنس سبد کنج طبقه گردان آبکاری است. هر دو سبد آن به وسیله کروم آبکاری شده اند. خاصیت آبکاری کروم، مقاومت در برابر زنگ زدگی، رطوبت و خوردگی است. رنگ دو سبد استیل و براق می باشد. رنگ استیل در زیبایی اکسسوری های داخل کابینتی و دکوراسیون آشپزخانه ها، تاثیر زیادی دارد. شرکت بهنیه که از شرکت های نام آور در عرصه ی تولید محصولات آشپزخانه به شمار می رود، همواره با تولیدات خود رضایت خاطر مشتریان را جلب کرده است. محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله مواردی است که شرکت بهینه به مشتریان خود عرضه می کند. از مزیت های خرید سبد کنج کف توری مدل طبقه گردان، خدمات پس از فروش و گارانتی آن به مدت 24 ماه بوده که از طرف شرکت بهینه به مشتریان خود داده شده است.</p>
  • سبد کابینت کنجی بهینه مدل 91301

سبد کابینت کنجی بهینه مدل 91301

سایزبندی کالا: یونیت 100
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در آشپزخانه های کوچک امروزی، نیاز به استفاده از تمام طبقات و فضای درونی کابینت ها احساس می شود. با این حال دسترسی به کابینت کنجی معمولا سخت یا غیر ممکن است. برای حل این مشکل و استفاده ی بهینه از تمام فضای درون کابینت های کنج و کشو، خرید لوازمی مانند جا قاشقی چوبی مدل 893 یا سبد کنج کف توری بهینه مدل طبقه گردان می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

ویژگی ها سبد کابینت کنجی بهینه

این سبد از انواع سبد های دو طبقه بوده و قیمت آن نسبت به قیمت سبد های کنج مشابه، مناسب تر است. طبقه گردان کابینت کنج، دارای دو سبد با ظاهری نیم دایره ای بوده که به صورت جداگانه و به وسیله ی یراق اتصال به بدنه کابینت متصل می شوند. به این ترتیب می توانید با کشیدن هر سبد به تنهایی، وسیله ی مورد نیاز خود را از درون آن بردارید. برای نصب سبد کنج باید به عرض درب کابینت توجه داشته باشید.

ابعاد سبد و کابینت کنجی محل نصب

عرض کابینت کنج باید حداقل 45 سانتی متر باشد تا سبد ها به راحتی درون آن جا به جا شوند. عرض یونیت محل نصب سبد کنج طبقه گردان 100 سانتی متر و ارتفاع یونیت 73 سانتی متر است. همچنین عمق یونیت محل نصب آن نیز باید 55 سانتی متر باشد. به این ترتیب سبد های نیم گردون به راحتی داخل کابینت محل نصب خود حرکت می کنند. عرض سبد 68 سانتی متر و عمق آن 39 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد نیز 11/5 سانتی متر بوده که از مزیت های آن می توان به نگهداری وسایل درون سبد و جای گیری مناسب آن ها اشاره کرد. جنس سبد کنج طبقه گردان آبکاری است. هر دو سبد آن به وسیله کروم آبکاری شده اند. خاصیت آبکاری کروم، مقاومت در برابر زنگ زدگی، رطوبت و خوردگی است. رنگ دو سبد استیل و براق می باشد. رنگ استیل در زیبایی اکسسوری های داخل کابینتی و دکوراسیون آشپزخانه ها، تاثیر زیادی دارد. شرکت بهنیه که از شرکت های نام آور در عرصه ی تولید محصولات آشپزخانه به شمار می رود، همواره با تولیدات خود رضایت خاطر مشتریان را جلب کرده است. محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از جمله مواردی است که شرکت بهینه به مشتریان خود عرضه می کند. از مزیت های خرید سبد کنج کف توری مدل طبقه گردان، خدمات پس از فروش و گارانتی آن به مدت 24 ماه بوده که از طرف شرکت بهینه به مشتریان خود داده شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سبد کنج کف توری بهینه مدل طبقه گردان
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
خدمات نصب
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 68*39*11/5 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 100 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب 73 سانتیمتر
عمق یونیت محل نصب 55 سانتیمتر
عرض سبد 68 سانتیمتر
ارتفاع سبد 11/5 سانتیمتر
عمق سبد 39 سانتیمتر
نوع اتصال اتصال به بدنه
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری
تعداد طبقات 2
نوع ریل -
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات اندازه درب یونیت 45 سانتیمتر

نقد و بررسی:

دسترسی به وسایل درون کابینت های کنج سخت و گاهی غیر ممکن به نظر می رسد. برای حل این مشکل و استفاده ی بهینه از فضای درون کابینت کنج، خرید سبد کنج کف توی بهینه مدل طبقه گردان می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سبد کنج مدل طبقه گردان از انواع سبد های دو طبقه بوده و حجم زیادی از وسایل را درون کابینت جای می دهد.

در بسته بندی سبد کنج کف توری بهینه مدل طبقه گردان، دو سبد وجود دارد. نمای ظاهری سبد ها به صورت نیم دایره است. هر سبد به صورت جداگانه از طریق یراق اتصال به بدنه کابینت، متصل می شود. به این ترتیب می توان از هر طبقه به تنهایی و در زمان نیاز استفاده کرد.

جنس سبد کنج کف توری مدل طبقه گردان از پوشش کروم است. آبکاری کروم به سبد خاصیت مقاومت در برابر زنگ زدگی، خوردگی و پوسیدگی می دهد. رنگ آن نیز استیل بوده که به راحتی تمیز می شود. همچنین رنگ استیل در زیبایی کابینت و آشپزخانه بسیار تاثیر گذار است.

در هنگام خرید سبد کنج طبقه گردان حتما به این نکته توجه داشته باشید که عرض درب کابینت کنج نباید کمتر از 45 سانتی متر باشد. مناسب بودن عرض درب کابینت، سبب خروج و چرخیدن آسان سبد ها خواهد شد. عرض یونیت محل نصب سبد 100 سانتی متر، ارتفاع یونیت 73 سانتی متر و عمق یونیت 55 سانتی متر است. منظور از یونیت محل نصب سبد کنج، عرض و عمق و ارتفاع کابینت کنجی است که سبد درون آن نصب می شود.

عرض سبد کنج کف توری بهینه مدل طبقه گردان 68 سانتی متر و عمق آن 39 سانتی متر است. ارتفاع سبد نیز 11/5 سانتی متر بوده که از مزیت های ارتفاع بلند لبه های آن می توان به جلوگیری از افتادن و سقوط وسایل از درون سبد اشاره کرد.

از مزیت های خرید سبد کنج مدل طبقه گردان، خدمات پس از فروش و گارانتی آن به مدت 24 ماه است. پس با اطمینان درون کابینت های خود را زینت ببخشید.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
وحیدکریمی

طریقه نصب وساخت یونیت کنجی مربوط به این کالاچگونه است

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این کالا داخل کابینت کنجی با عرض 100، ارتفاع 73 و عمق 55 سانتی‌متر نصب می‌شود.

زارع

سلام آیا دوطبقه آن این مبلغ می باشد یاهر طبقه 153000تومان

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

قیمت هر دو طبقه آن باهم 153000 تومان می باشد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه