سطل زباله دو مخزنه دربازشو مدل 815 متوسط
2607500 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">توجه به نکات جزیی در هنگام کار در آشپزخانه رابطه ای مستقیم با سلامت جسمی کدبانوی منزل دارد. خروج روزانه ی سطل زباله جهت خالی کردن دورریزها و زباله های موجود در آن تدریجا به دست و کمر او آسیب می رساند. در این راستا تولید کنندگان مدل هایی به بازار ارائه داده اند که خروج آنها با سهولت بیشتری انجام می شود. </p><h3 style="text-align: justify;">برتری سطل زباله زیر سینک مدل 815 نسبت به سایر مدل ها</h3><p style="text-align: justify;">سطل زباله ی ریلی مدل 815 به دلیل عدم وجود چارچوب در طراحی خود دارای مزیت عنوان شده است. این مدل با ابعاد کلی 36 (ارتفاع)*26.5 (عرض) و عمق 48 سانتی متر تولید و عرضه می شود. هر دو مخزن این مدل دارای ابعاد 30 (ارتفاع)* 22.5 (عرض) و عمق 22.5 سانتیمتر هستند. جنس بدنه این سطل زباله از فلز رنگ شده با روش الکترواستاتیک (کوره ای) است.</p><h2 style="text-align: justify;">ظرفیت مخزن سطل زباله زیر سینک 815</h2><p style="text-align: justify;">هر یک از مخزن ها ظرفیت 12 لیتر ی داشته (در مجموع 24 لیتر) و از جنس پلاستیک با کیفیت عالی و طوسی رنگ هستند. این محصول با قرارگیری درون کابینت فضایی را در محیط آشپزخانه اشغال نمی کند. ریلهای موجود در دو طرف این سطل زباله منجر به خروج آسان آن میشود. علاوه بر کلیه ی ویژگی های عنوان شده با خرید این سطل زباله از 30 ماه گارانتی نیز بهره مند خواهید شد.</p>
  • سطل زباله دو مخزنه دربازشو مدل 815 متوسط

سطل زباله دو مخزنه دربازشو مدل 815 متوسط

سایزبندی کالا: 36*48*26/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
2,607,500 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

توجه به نکات جزیی در هنگام کار در آشپزخانه رابطه ای مستقیم با سلامت جسمی کدبانوی منزل دارد. خروج روزانه ی سطل زباله جهت خالی کردن دورریزها و زباله های موجود در آن تدریجا به دست و کمر او آسیب می رساند. در این راستا تولید کنندگان مدل هایی به بازار ارائه داده اند که خروج آنها با سهولت بیشتری انجام می شود.

برتری سطل زباله زیر سینک مدل 815 نسبت به سایر مدل ها

سطل زباله ی ریلی مدل 815 به دلیل عدم وجود چارچوب در طراحی خود دارای مزیت عنوان شده است. این مدل با ابعاد کلی 36 (ارتفاع)*26.5 (عرض) و عمق 48 سانتی متر تولید و عرضه می شود. هر دو مخزن این مدل دارای ابعاد 30 (ارتفاع)* 22.5 (عرض) و عمق 22.5 سانتیمتر هستند. جنس بدنه این سطل زباله از فلز رنگ شده با روش الکترواستاتیک (کوره ای) است.

ظرفیت مخزن سطل زباله زیر سینک 815

هر یک از مخزن ها ظرفیت 12 لیتر ی داشته (در مجموع 24 لیتر) و از جنس پلاستیک با کیفیت عالی و طوسی رنگ هستند. این محصول با قرارگیری درون کابینت فضایی را در محیط آشپزخانه اشغال نمی کند. ریلهای موجود در دو طرف این سطل زباله منجر به خروج آسان آن میشود. علاوه بر کلیه ی ویژگی های عنوان شده با خرید این سطل زباله از 30 ماه گارانتی نیز بهره مند خواهید شد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سطل زباله دو مخزنه دربازشو مدل 815 کوچک
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع سطل دو مخزنه
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد سطل 48*26.5*36 سانتیمتر
ارتفاع 36 سانتیمتر
عرض 26.5 سانتیمتر
عمق 48 سانتیمتر
ابعاد مخزن بزرگ 30*22/5*22/5 سانتیمتر
ابعاد مخزن کوچک 30*22/5*22/5 سانتیتر
جنس بدنه پلاستیک با چهارچوب فلزی رنگ شده با الکترواستاتیک
جنس مخزن پلاستیک درجه یک
رنگ طوسی
کاربرد داخل کابینتی
قابلیت اتصال به درب کابینت
ظرفیت مخزن 24 لیتر
راهنمای نصب

نقد و بررسی:

جنس و کیفیت ریل ها در این مدل از سطل زباله ی درون کابینتی دارای اهمیت است زیرا بخش متحرک سطل بوده و میزان استهلاک آنها بیش از سایر قسمت ها است. در سطل مدل 815 از نوع ساچمه ای است که باعث حرکت روان آن می شود.

راهنمای خرید سطل زباله درون کابینتی


در این مدل از سطل زباله حرکت مخزن ها بر روی ریل روان تر و با سهولت بیشتری انجام می شود زیرا همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید ریل ها در قسمت پایین سطل قرار گرفته اند.

راهنمای خرید سطل زباله درون کابینتی

درب سطل زباله با خروج آن از کابینت به  فضایی مناسب در قسمت فوقانی نیاز دارد. پس با توجه به این نکته در صورت وجود مانع در مقابل باز شدن درب، آن را برداشته و از رسیدن آسیب به کالا جلوگیری کنید.

راهنمای خرید سطل زباله درون کابینتی

پلاستیک به کار رفته در مخزن های این سطل زباله از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین بدنه ی فلزی کالا به وسیله ی رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) پوشش داده شده که باعث دوام و حفظ زیبایی سطل می شود.

راهنمای خرید سطل زباله درون کابینتی


در اغلب کابینت های زیر سینک ظرفشویی وسایلی از جمله لگن، سیفون و شیر فضایی را اشغال می کنند. بهتر است پیش از خرید سطل زباله به این لوازم توجه کنید.راهنمای خرید سطل زباله درون کابینتیراهنمای خرید سطل زباله درون کابینتی

جهت راهنمایی شما عزیزان اندازه ی این سطل زباله و ابعاد مخزن های آن در دنیای واقعی داده شده است تا با توجه به فضای موجود درون کابینت خود بتوانیم سایز مناسب را خریداری کنیم.سطل زباله دو مخزنه دربازشو مدل 815 کوچک



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مریم مرادی

سلام گارانتی سطل زباله شامل چه چیزهایی میشه؟

مدیر سایت

به طور معمول گارانتی سطل های زباله مشمول کلیه اجزای تشکیل دهنده محصول است. از این رو ریل، مخزن و سایر اجزای سطل را شامل می‌شود. بنابراین جهت تعویض ریل خراب شده یا حتی مخزن شکسته می‌توان از مزایای این گارانتی بهره گرفت.

سارا امامی

سلام، برای این سطل چه عرض دری لازمه؟

مدیر سایت

جهت نصب این محصول عرض در یونیت می‌بایست حداقل 40 سانتی متر باشد.

احمدوند

برای نصب این سطل به چه اندازه فضای خالی در داخل کابینت نیاز است؟

مدیر سایت

سطل زباله 815 ابعادی برابر با 36*48*26.5 سانتی متر دارد و برای نصب نیازمند یونیتی با ابعاد مناسب است. چهارچوب فلزی این سطل می‌بایست به گونه ای در کابینت قرار بگیرد که 6 سانتی متر از جلو و 8.5 سانتی متر از کنار کابینت (سمتی لولای درب در آن وجود دارد) فاصله داشته باشد تا به راحتی درون یونیت حرکت کند.

Powered by Froala Editor

مصطفی عباسی

سلام ابعاد کابینت خانه عرض 36.5 طول 55 و ارتفاع 63 هست ایا امکان نصب وجود داره؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان نصب داخل کابینتی با ابعاد ذکر شده وجود دارد.

مصطفی عباسی

سلام در جواب مدیر سایت به دو کاربر در مورد عرض کابینت جهت نصب 2 سایز متفاوت داده شده یکی 40 سانتیمتر و دیگری حداقل 6 سانتی متر از عرض باید فاصله باشد درب کابینت خانه من 40 سانتی متر هست ولی فریم ورودی درب 36.5 سانتی متر هست میخواستم ببینم امکان نصب وجود دارد؟(طول55سانتیمتر ارتفاع 63)

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله امکان قرار دادن این سطل داخل کابینت شما وجود دارد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با همکارانمان در واحد مشاوره و فروش تماس بگیرید.021.77440286

پریچهر

سلام من محصولات مشابهی توی سایت تون دیدم که قیمت پایین تری داشت می خواستم دلیل قیمت بالای این سطل رو بدونم؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام کیفیت علت اصلی این تفاوت قیمت است. جنس مخزن این سطل و امکان اتصال آن به درب کابینت باعث شده که نسبت به سایر مدل‌های مشابه از قیمت بالاتری برخوردار باشد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه