سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7سانت
37500 موجود
توضیح محصول: <h4>سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7 سانتی متر </h4><p>پس از تولید سیلندرهایی با امکان قرار گیری کلید های ساده درون آن ها جهت افزایش ضریب ایمنی قفل، سیلندرهایی با کلید های کامپیوتری وارد بازار شدند. به دلیل نوع کلید این گروه از سیلندر قفل، تعداد پین های بیشتری نیز درون آن ها وجود دارد و جنس کلید نیز از کیفیت بالاتری نسبت به کلید ساده برخوردار است. سیلندر قفل درب سوئیچی درتا نیز دارای ویژگی یاد شده است. این توپی قفل نقره ای رنگ بوده و با ابعاد 70 میلی متر طول و 33 میلی متر ارتفاع تولید می شود. 12 پین یا ساچمه درون این سیلندر قفل وجود دارد. شیار کلید با قرار گیری بر روی این پین ها امکان قفل و یا باز کردن درب را برایمان فراهم می سازند. مکان قرار گیری زبانه تعیین کننده ی نوع قفل مناسب برای هر سیلندر است همچنین چرخاندن کلید درون زبانه ی سیلندر باعث باز شدن درب می شود. در سیلندر قفل درب سوئیچی درتا فاصله ی زبانه از قسمت جلویی 30 میلی متر و از بخش انتهایی 40 میلی متر است. این اعداد نشان می دهند که سیلندر مناسب نصب درون قفل های سوئیچی و درب هایی از جنس چوب است. سیلندر قفل درب سوئیچی درتا دارای چهار عدد کلید کامپیوتری بوده که نسبت به کلیدهای ساده از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای این سیلندر سوئیچی برشمرد.</p>
  • سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7سانت

سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7سانت

سایزبندی کالا: 70 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7 سانتی متر 

پس از تولید سیلندرهایی با امکان قرار گیری کلید های ساده درون آن ها جهت افزایش ضریب ایمنی قفل، سیلندرهایی با کلید های کامپیوتری وارد بازار شدند. به دلیل نوع کلید این گروه از سیلندر قفل، تعداد پین های بیشتری نیز درون آن ها وجود دارد و جنس کلید نیز از کیفیت بالاتری نسبت به کلید ساده برخوردار است. سیلندر قفل درب سوئیچی درتا نیز دارای ویژگی یاد شده است. این توپی قفل نقره ای رنگ بوده و با ابعاد 70 میلی متر طول و 33 میلی متر ارتفاع تولید می شود. 12 پین یا ساچمه درون این سیلندر قفل وجود دارد. شیار کلید با قرار گیری بر روی این پین ها امکان قفل و یا باز کردن درب را برایمان فراهم می سازند. مکان قرار گیری زبانه تعیین کننده ی نوع قفل مناسب برای هر سیلندر است همچنین چرخاندن کلید درون زبانه ی سیلندر باعث باز شدن درب می شود. در سیلندر قفل درب سوئیچی درتا فاصله ی زبانه از قسمت جلویی 30 میلی متر و از بخش انتهایی 40 میلی متر است. این اعداد نشان می دهند که سیلندر مناسب نصب درون قفل های سوئیچی و درب هایی از جنس چوب است. سیلندر قفل درب سوئیچی درتا دارای چهار عدد کلید کامپیوتری بوده که نسبت به کلیدهای ساده از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای این سیلندر سوئیچی برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا سیلندر قفل درب سوئیچی درتا مدل 7سانت
شرکت سازنده درتا
ساخت چین
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد سیلندر 33*70 میلیمتر
ابعاد نصب 30*40 میلیمتر
تعداد کلید 4
تعداد کلید کارگری ندارد
نوع کلید کامپیوتری
تعداد پین 12
محل پیچ سیلندر کنار
رنگ نقره ای
جنس زینک
سایر مشخصات

نقد و بررسی:

تصویر زیر راهنمای خرید سیلندر قفل درب است. با توجه به ابعاد داده شده می توان قفل مورد نظر جهت قرار گیری سیلندر درون آن را انتخاب کرد. همچنین طول سیلندر و مکان زبانه در آن به ما نشان می دهند که این مدل مناسب کدامیک از درب های موجود در بازار است. 

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه