سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10سانت
187500 موجود
توضیح محصول: <h4>سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانتی متر </h4><p>پیش از خرید سیلندر یا توپی به نکاتی از جمله پهنای قفل، طول توپی و نوع کلید توجه فرمایید. همچنین میزان شیارهای موجود برروی کلید سیلندر از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانت دارای کلیدهایی از جنس زینک و نوع کامپیوتری است. این سیلندر طلایی رنگ بوده و با ابعاد 100 میلی متر طول و 32 میلی متر ارتفاع تولید می شود. 16 پین یا ساچمه درون این سیلندر قفل وجود دارد. کلید کامپیوتری این سیلندر دارای یک شیار مازاد نسبت به سایر مدل های مشابه است که باعث افزایش ایمنی توپی می شود. در سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانتی متر فاصله ی زبانه از قسمت جلویی 50 میلی متر و از بخش انتهایی 50 میلی متر است. این اعداد نشان می دهند که سیلندر مناسب نصب درون قفل های سوئیچی با پهنای 8 سانتی متر و بیشتر است. این سیلندر قفل درب ضد سرقت دارای سه کلید کامپیوتری بوده که در مقابل شکستگی از مقاومت بالاتری برخوردارند. قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای این سیلندر سوئیچی برشمرد.    </p>
  • سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10سانت

سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10سانت

سایزبندی کالا: 100 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانتی متر 

پیش از خرید سیلندر یا توپی به نکاتی از جمله پهنای قفل، طول توپی و نوع کلید توجه فرمایید. همچنین میزان شیارهای موجود برروی کلید سیلندر از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند. سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانت دارای کلیدهایی از جنس زینک و نوع کامپیوتری است. این سیلندر طلایی رنگ بوده و با ابعاد 100 میلی متر طول و 32 میلی متر ارتفاع تولید می شود. 16 پین یا ساچمه درون این سیلندر قفل وجود دارد. کلید کامپیوتری این سیلندر دارای یک شیار مازاد نسبت به سایر مدل های مشابه است که باعث افزایش ایمنی توپی می شود. در سیلندر قفل درب ضد سرقت سوئیچی مدل 10 سانتی متر فاصله ی زبانه از قسمت جلویی 50 میلی متر و از بخش انتهایی 50 میلی متر است. این اعداد نشان می دهند که سیلندر مناسب نصب درون قفل های سوئیچی با پهنای 8 سانتی متر و بیشتر است. این سیلندر قفل درب ضد سرقت دارای سه کلید کامپیوتری بوده که در مقابل شکستگی از مقاومت بالاتری برخوردارند. قیمت مناسب را نیز می توان از مزایای این سیلندر سوئیچی برشمرد.   

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا 10 سانت طلایی
شرکت سازنده چین
ساخت چین
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد سیلندر 32*100 میلیمتر
ابعاد نصب 50*50 میلیمتر
تعداد کلید 3
تعداد کلید کارگری ندارد
نوع کلید کامپیوتری
تعداد پین 16
محل پیچ سیلندر وسط
رنگ طلایی
جنس زینک
سایر مشخصات

نقد و بررسی:

تصویر زیر راهنمای خرید سیلندر قفل درب است. با توجه به ابعاد داده شده می توان قفل مورد نظر جهت قرار گیری سیلندر درون آن را انتخاب کرد. همچنین طول سیلندر و مکان زبانه در آن به ما نشان می دهند که این مدل مناسب کدامیک از درب های موجود در بازار است. 

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
نیما باقری

سیلندرقفل زده سرقت بنامsToIC چند تومان است

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید. 02177440286

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه