سینک کورین اخوان مدل 406
2832600 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>سینک ظرفشویی از جمله ضروری ترین لوازم آشپزخانه است که در انواع و اقسام مختلفی به تولید می‌رسد. این تنوع در مدل، سایز و رنگ موجب می‌شود تا این محصولات به شکل های گوناگونی در صفحه کابینت نصب شوند. مثلاً سینک های روکار نظیر <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%B2-%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-61250.html">سینک ظرفشویی استیل البرز روکار مدل 612/50</a> برای اتصال به کابینت زیر ظرفشویی، اصلاً نیازی به کانتر ندارند. به عبارت دیگر این محصولات خود به تنهایی روی یونیت پایین سینک سوار می‌شوند و صفحه کانتر تنها در پیرامون آنها قرار می‌گیرد. در حالی که انواع سینک های توکار با استفاده از الگوی برش، کاملاً درون صفحه کانتر قرار می‌گیرند.</p><p>در این میان نوع دیگری از سینک های ظرفشویی نیز موجود هستند که به سینک های زیر صفحه ای شهره اند. این محصولات از نوع باکسی بود و از زیر صفحه کانتر به آن متصل می‌گردند. سینک کورین اخوان مدل 406 از جمله این محصولات است که همراه با ضمانت نامه 10 ساله و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌گردد.</p><h2>مشخصات فنی و ظاهری سینک کورین اخوان مدل 406</h2><p>سینک کورین مدل 406 محصول ایران و ساخت شرکت تولیدی اخوان است. بدنه این محصول از استیل 304 ضد زنگ ساخته شده است که ظاهری شکیل و براق دارد. این نوع ورق استیل، 1.1 سانتی متر ضخامت دارد که همین ویژگی سینک کورین اخوان را در دسته محصولات درجه یک و با کیفیت این شرکت قرار می‌دهد. زیر آب تعبیه شده در این محصول نیز از نوع بزرگ است که این ویژگی به مصرف کننده امکان می‌دهد تا در مواقع لزوم به راحتی سینک را از آب پر کرده یا لگن آن را تخلیه نماید.</p><p>از نظر ظاهری نیز باید بگوییم بدنه این نوع سینک به صورت تک لگنه و مربعی شکل طراحی شده که این لگن از جمله لگن های عمیق و فاقد سینی است. از این رو می‌توان به راحتی از تمام ظرفیت لگن برای شستن ظروف بهره گرفت. در نهایت گفتنی است بسته بندی اورجینال این محصول دارای سیفون و نوار آب بندی مخصوص است و این نوع سینک به همراه اقلامی چون تخته برش، بست نصب سینک، الگوی نصب و دفترچه راهنما به فروش می‌رسد.</p><h3>ابعاد سینک کورین اخوان و نحوه نصب آن</h3><p>همانطور که گفتیم سینک کورین اخوان از جمله سینک های لگن عمیق است که به صورت تک لگنه به فروش می‌رسد. این سینک دارای 40.5 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 20 سانتی متر عمق است. با این حال هنوز برای مصرف برخی از خانوارهای ایرانی مناسب نبوده و &nbsp;یک سینک کوچک به شمار می‌رود. از این رو برخی از خریداران با تهیه <a href="https://familakala.com/%D8%B3%DB%8C%D9%86%DA%A9-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%B2%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-405.html">سینک ظرفشویی کورین اخوان مدل 405</a> به عنوان سینک دوم، این محصول را به سینکی دو لگنه بدل می‌سازند که ابعاد آن برای هر خانه ای مناسب است.</p><p>برای نصب این محصول تنها کافی است تا صفحه کانتر خود را با استفاده از الگوی نصب، برش داده و سینک را از زیر صفحه به آن متصل نمایید. سپس می‌بایست به خوبی اطراف سینک کورین اخوان و سیفون آن را با نوار آب بندی بپوشانید تا سینک در نهایت برای استفاده مهیا شود.</p><!--EndFragment-->
  • سینک کورین اخوان مدل 406

سینک کورین اخوان از جمله سینک های زیر صفحه ای استیل است که بدنه آن از ورق براق استیل 304 ساخته شده است. این بدنه ضخامتی 1.1 سانتی متری دارد و ضد زنگ است. از این رو سینک کورین مدل 406 در دسته محصولات درجه یک شرکت اخوان قرار می‌گیرد که از ضمانت نامه 10 ساله و خدمات پس از فروش نیز برخوردار است.

سایزبندی کالا: 40*40.5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 10 سال
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

سینک ظرفشویی از جمله ضروری ترین لوازم آشپزخانه است که در انواع و اقسام مختلفی به تولید می‌رسد. این تنوع در مدل، سایز و رنگ موجب می‌شود تا این محصولات به شکل های گوناگونی در صفحه کابینت نصب شوند. مثلاً سینک های روکار نظیر سینک ظرفشویی استیل البرز روکار مدل 612/50 برای اتصال به کابینت زیر ظرفشویی، اصلاً نیازی به کانتر ندارند. به عبارت دیگر این محصولات خود به تنهایی روی یونیت پایین سینک سوار می‌شوند و صفحه کانتر تنها در پیرامون آنها قرار می‌گیرد. در حالی که انواع سینک های توکار با استفاده از الگوی برش، کاملاً درون صفحه کانتر قرار می‌گیرند.

در این میان نوع دیگری از سینک های ظرفشویی نیز موجود هستند که به سینک های زیر صفحه ای شهره اند. این محصولات از نوع باکسی بود و از زیر صفحه کانتر به آن متصل می‌گردند. سینک کورین اخوان مدل 406 از جمله این محصولات است که همراه با ضمانت نامه 10 ساله و خدمات پس از فروش روانه بازار می‌گردد.

مشخصات فنی و ظاهری سینک کورین اخوان مدل 406

سینک کورین مدل 406 محصول ایران و ساخت شرکت تولیدی اخوان است. بدنه این محصول از استیل 304 ضد زنگ ساخته شده است که ظاهری شکیل و براق دارد. این نوع ورق استیل، 1.1 سانتی متر ضخامت دارد که همین ویژگی سینک کورین اخوان را در دسته محصولات درجه یک و با کیفیت این شرکت قرار می‌دهد. زیر آب تعبیه شده در این محصول نیز از نوع بزرگ است که این ویژگی به مصرف کننده امکان می‌دهد تا در مواقع لزوم به راحتی سینک را از آب پر کرده یا لگن آن را تخلیه نماید.

از نظر ظاهری نیز باید بگوییم بدنه این نوع سینک به صورت تک لگنه و مربعی شکل طراحی شده که این لگن از جمله لگن های عمیق و فاقد سینی است. از این رو می‌توان به راحتی از تمام ظرفیت لگن برای شستن ظروف بهره گرفت. در نهایت گفتنی است بسته بندی اورجینال این محصول دارای سیفون و نوار آب بندی مخصوص است و این نوع سینک به همراه اقلامی چون تخته برش، بست نصب سینک، الگوی نصب و دفترچه راهنما به فروش می‌رسد.

ابعاد سینک کورین اخوان و نحوه نصب آن

همانطور که گفتیم سینک کورین اخوان از جمله سینک های لگن عمیق است که به صورت تک لگنه به فروش می‌رسد. این سینک دارای 40.5 سانتی متر طول، 40 سانتی متر عرض و 20 سانتی متر عمق است. با این حال هنوز برای مصرف برخی از خانوارهای ایرانی مناسب نبوده و  یک سینک کوچک به شمار می‌رود. از این رو برخی از خریداران با تهیه سینک ظرفشویی کورین اخوان مدل 405 به عنوان سینک دوم، این محصول را به سینکی دو لگنه بدل می‌سازند که ابعاد آن برای هر خانه ای مناسب است.

برای نصب این محصول تنها کافی است تا صفحه کانتر خود را با استفاده از الگوی نصب، برش داده و سینک را از زیر صفحه به آن متصل نمایید. سپس می‌بایست به خوبی اطراف سینک کورین اخوان و سیفون آن را با نوار آب بندی بپوشانید تا سینک در نهایت برای استفاده مهیا شود.

مشخصات فنی:

اطلاعات عمومی
نام کالا 406
شرکت سازنده اخوان
ساخت ایران
نوع سینک زیرکورین
نقاط قوت صفحه ضد زنگ استیل
نقاط ضعف -
خدمات نصب
گارانتی 10 سال
سایر اطلاعات
مشخصات ظاهری
ابعاد بیرونی سینک 40*40/5 سانتیمتر
ابعاد محل نصب -
ابعاد عمق لگن 20 سانتیمتر
ابعاد عمق لگن کوچک ندارد
رنگ استیل
سطح سینک براق
سایر اطلاعات
مشخصات فنی
جنس سینک استیل 304
ضخامت ورق 1.1 سانتیمتر
تعداد لگن تک لگن
جا مایع
سر ریز لگن
سر ریز سینی
سیفون اتومات
خروجی تخلیه لباسشویی
سایر اطلاعات
لوازم همراه
سبد
تخته برش
سیفون
نوار آب بندی
بست نصب سینک دارد
الگوی نصب دارد
دفترچه راهنما دارد
سایر اطلاعات

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • دارای 10 سال گارانتی
  • دارنده استاندارد ایران واروپا
  • برنده تندیس طلایی کیفیت از سوئیس و آلمان
  • دارای بست جدید و نوار فوم جهت آب بندی بهتر
  • دارنده استاندارد مدیریت کیفیت از ایتالیا و ایزو 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه