قفل درب سرویس کالی مدل arwc166
99000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سرویس کالی مدل arwc 166 </h4><p>نصب یک قفل مناسب درون درب سرویس بهداشتی عامل تکمیل کننده آن محیط به شمار می رود. برخی از انواع قفل درب موجود در بازار با عنوان قفل درب سرویس عرضه می شوند. این مطلب نیز به معرفی قفلی با کیفیت و مقاوم از مجموعه قفل های سرویس اختصاص دارد. قفل درب سرویس کالی مدل arwc166 با رنگ طلایی عرضه می شود و دارای ابعاد 230 طول و 63 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس کالی همراه دستگیره موجود بوده و به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد.  </p><p> </p>
  • قفل درب سرویس کالی مدل arwc166

قفل درب سرویس کالی مدل arwc166

سایزبندی کالا: 63*230 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب سرویس کالی مدل arwc 166 

نصب یک قفل مناسب درون درب سرویس بهداشتی عامل تکمیل کننده آن محیط به شمار می رود. برخی از انواع قفل درب موجود در بازار با عنوان قفل درب سرویس عرضه می شوند. این مطلب نیز به معرفی قفلی با کیفیت و مقاوم از مجموعه قفل های سرویس اختصاص دارد. قفل درب سرویس کالی مدل arwc166 با رنگ طلایی عرضه می شود و دارای ابعاد 230 طول و 63 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس کالی همراه دستگیره موجود بوده و به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سرویس کالی مدل arwc166
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل سرویس
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 63*230 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه