قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانت
66000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانتی متر  </h4><p>کلیه ی مکانهای موجود در منزل مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی دارای حریم خصوصی هستند و برای حفظ آن نیاز به نصب قفل درون درب آنها داریم. قفلی که در این متن معرفی خواهیم کرد می تواند انتخابی مناسب در این زمینه باشد. قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانتی متر استیل رنگ و دارای ابعاد 230 طول قفل کلون و 65 میلی متر عمق کالا است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس کلون همراه دستگیره موجود بوده و  به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل کلون که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. </p>
  • قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانت

قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانت

سایزبندی کالا: 65*230 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کلون
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانتی متر  

کلیه ی مکانهای موجود در منزل مانند اتاق خواب و سرویس بهداشتی دارای حریم خصوصی هستند و برای حفظ آن نیاز به نصب قفل درون درب آنها داریم. قفلی که در این متن معرفی خواهیم کرد می تواند انتخابی مناسب در این زمینه باشد. قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانتی متر استیل رنگ و دارای ابعاد 230 طول قفل کلون و 65 میلی متر عمق کالا است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب سرویس بهداشتی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به سرویس بهداشتی استفاده کرد. مغزی قفل درب سرویس کلون همراه دستگیره موجود بوده و  به صورت یک میله ی چهارگوش درون آن قرار میگیرد. با استفاده از دستگیره می توان میله را چرخاند و از قفل استفاده کرد. قفل درب سرویس کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و زبانه ی پایین قفل کلون که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سرویس کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانت
شرکت سازنده کلون
ساخت چین
نوع قفل سرویس
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 65*230 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

ابعاد قفل درب سرویس کلون مدل 6/5 سانت



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه