قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3.5 سانت
158700 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3/5 سانتی متر </h4><p>قفل یکی از لوازم واسطه ای به شمار می رود که در گروه کالاهای امنیتی قرار می گیرد و بر اساس پهنای هر قفل آنها را دسته بندی میکنند. به عنوان مثال قفل هایی با پهنای 3/5 سانتی متر مناسب نصب درون درب های آهنی است. ما به شما عزیزان قفل درب سوئیچی دلتا 3/5 سانتی متر را پیشنهاد می دهیم. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و پهنا 35 میلیمتر و رنگ آن استیل است. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب های آهنی استفاده کرد. مغزی قفل سوئیچی دلتا را نیز باید به صورت جداگانه تهیه کرد که شامل یک سیلندرهای 6 سانتی متری است. قفل سوئیچی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچ دستگیره تعبیه شده است. برای نصب این قفل می توان مکان تعبیه آن را به وسیله ی فرز درون درب آماده ساخت. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. </p>
  • قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3.5 سانت

قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3.5 سانت

سایزبندی کالا: 35*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3/5 سانتی متر 

قفل یکی از لوازم واسطه ای به شمار می رود که در گروه کالاهای امنیتی قرار می گیرد و بر اساس پهنای هر قفل آنها را دسته بندی میکنند. به عنوان مثال قفل هایی با پهنای 3/5 سانتی متر مناسب نصب درون درب های آهنی است. ما به شما عزیزان قفل درب سوئیچی دلتا 3/5 سانتی متر را پیشنهاد می دهیم. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و پهنا 35 میلیمتر و رنگ آن استیل است. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب های آهنی استفاده کرد. مغزی قفل سوئیچی دلتا را نیز باید به صورت جداگانه تهیه کرد که شامل یک سیلندرهای 6 سانتی متری است. قفل سوئیچی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچ دستگیره تعبیه شده است. برای نصب این قفل می توان مکان تعبیه آن را به وسیله ی فرز درون درب آماده ساخت. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی دلتا مدل 3.5 سانت
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل سوئیچی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 35*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ نقره ای
جنس آهنی
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
محمدرضا صادقی

سلام قفل مورد نظر من ابعاد ۲۰۰X۳۵X16 دارد که بر روی درب آلومینیومی قرار دارد. از نظر شکلی مانند همین قفل شما است. منظور شما از ۳.۵ سانت کدام قسمت است؟ آیا قسمتی است که در داخل شکاف درب قرار می گیرد؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام از این قفل برای درب‌های آهنی و تراس استفاده می‌شود. اندازه‌های داده شده کاملا درست است تنها پیش از خرید به این نکته توجه داشته باشید که حتما فاصله بین دو سوراخ موجود بر روی درب را با دقت اندازه‌گیری کنید. اگر این فاصله 8.5 سانتی‌متر باشد بدون شک مدل مورد نظر مناسب است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه