قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r
145000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r   </h4><p>چنانچه به قفلی با قابلیت نصب شدن بر روی انواع درب ساختمان نیاز دارید یا علاقه مند هستید دستگیره ای متفاوت برای هر مکان بر روی قفل درب قرار دهید، ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید. قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r  با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 240 میلی متر طول و عمق 65 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های روزت، کلاسیک و لوکس استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی کالی باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کالی که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد.</p>
  • قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r

قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r

سایزبندی کالا: 65*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r   

چنانچه به قفلی با قابلیت نصب شدن بر روی انواع درب ساختمان نیاز دارید یا علاقه مند هستید دستگیره ای متفاوت برای هر مکان بر روی قفل درب قرار دهید، ادامه ی این متن را مطالعه فرمایید. قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r  با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 240 میلی متر طول و عمق 65 میلی متر است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های روزت، کلاسیک و لوکس استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی کالی باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کالی که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچی دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی کالی مدل 152r
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل سوئیچی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 65*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل ندارد
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه