قفل درب سوئیچی کالی مدل 153
99000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی کالی مدل 153 </h4><p>همانگونه که بکارگیری درب هایی از جنس آهن در ساختمان باعث افزایش ضریب امنیت آن محل می شود، نصب قفلی باکیفیت درون درب آهنی نیز به ایمنی درب کمک می کند. ادامه ی این متن نیز به معرفی قفلی با ویژگی یاد شده اختصاص دارد. قفل درب سوئیچی کالی مدل 153 با رنگ طلایی تولید و عرضه می شود. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و پهنا 40 میلیمتر. به دلیل پهنای 4 سانتی متری، قفل کالی مناسب نصب درون درب های آهنی است. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب های آهنی استفاده کرد. مغزی قفل سوئیچی کالی را نیز باید به صورت جداگانه تهیه کرد که شامل یک سیلندرهای 6 سانتی متری است. قفل سوئیچی کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کالی که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچ دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد. </p>
  • قفل درب سوئیچی کالی مدل 153

قفل درب سوئیچی کالی مدل 153

سایزبندی کالا: 40*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی کالی مدل 153 

همانگونه که بکارگیری درب هایی از جنس آهن در ساختمان باعث افزایش ضریب امنیت آن محل می شود، نصب قفلی باکیفیت درون درب آهنی نیز به ایمنی درب کمک می کند. ادامه ی این متن نیز به معرفی قفلی با ویژگی یاد شده اختصاص دارد. قفل درب سوئیچی کالی مدل 153 با رنگ طلایی تولید و عرضه می شود. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و پهنا 40 میلیمتر. به دلیل پهنای 4 سانتی متری، قفل کالی مناسب نصب درون درب های آهنی است. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب های آهنی استفاده کرد. مغزی قفل سوئیچی کالی را نیز باید به صورت جداگانه تهیه کرد که شامل یک سیلندرهای 6 سانتی متری است. قفل سوئیچی کالی دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کالی که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کالی دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت سوئیچ دستگیره تعبیه شده است. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی کالی مدل 153
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل سوئیچی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 40*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل ندارد
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه