قفل درب سوئیچی کلون 6/5 سانت
66000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب سوئیچی کلون مدل 6/5 سانتی متر </h4><p>میزان کاربرد هر قفل در محبوبیت آن میان خریداران تاثیر گذار است. به عبارت دیگر اگر یک قفل قابلیت نصب بر روی انواع درب های ساختمانی را داشته باشد و بتوان اکثر دستگیره های موجود در بازار را بر روی آن نصب کرد، نسبت به قفلی که این مزایا را ندارد دارای برتری است. قفل درب سوییچی کلون مدل 6/5 سانتی متر یکی از زیر مجموعه های این گروه است. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و عمق 67 میلیمتر و رنگ آن استیل است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های کلاسیک و لوکس  استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی کلون باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کلون که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. </p>
  • قفل درب سوئیچی کلون 6/5 سانت

قفل درب سوئیچی کلون 6/5 سانت

سایزبندی کالا: 67*240 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کلون
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب سوئیچی کلون مدل 6/5 سانتی متر 

میزان کاربرد هر قفل در محبوبیت آن میان خریداران تاثیر گذار است. به عبارت دیگر اگر یک قفل قابلیت نصب بر روی انواع درب های ساختمانی را داشته باشد و بتوان اکثر دستگیره های موجود در بازار را بر روی آن نصب کرد، نسبت به قفلی که این مزایا را ندارد دارای برتری است. قفل درب سوییچی کلون مدل 6/5 سانتی متر یکی از زیر مجموعه های این گروه است. ابعاد این قفل عبارتند از طول 240 میلیمتر و عمق 67 میلیمتر و رنگ آن استیل است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب چوبی، درب ورودی ساختمان، درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب و انواع درب های اداری و دفتری می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های کلاسیک و لوکس  استفاده نمود که این امکان به دلیل وجود سوراخ های تعبیه شده بر روی قفل برایمان فراهم شده است. برای مغزی قفل سوئیچی کلون باید به صورت جداگانه یکی از سیلندرهای 7 و 8 سانتی متری را تهیه کرد. قفل سوئیچی کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کلون که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل سوئیچی کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. قیمت مناسب را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب سوئیچی کلون 6/5 سانت
شرکت سازنده کلون
ساخت چین
نوع قفل سوئیچی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 67*240 میلیمتر
تعداد مرحله قفل ندارد
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

ابعاد قفل درب سوئیچی کلون 6/5 سانت




مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه