قفل درب شاخدار کالی مدل 201f
300000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب شاخدار کالی مدل 201f  </h4><p>پس از نصب یک درب ریلی برای محل کار یا منزل بدون شک به قفلی مناسب جهت قرارگیری درون آن نیاز دارید. قفل شاخدار مدلی است که به نصب درون درب های ریلی اختصاص دارد. در ادامه ی متن نیز به معرفی قفلی مقاوم و با کیفیت از این گروه می پردازیم. قفل درب شاخدار کالی مدل 201f با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 180 طول و 36 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب های ریلی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب ریلی استفاده کرد. یک زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شوند. در قسمت پایین قفل درب شاخدار کالی مدل 201f یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل شاخدار دارای 3 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش ضریب ایمنی می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد. </p>
  • قفل درب شاخدار کالی مدل 201f

قفل درب شاخدار کالی مدل 201f

سایزبندی کالا: 36*180 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب شاخدار کالی مدل 201f  

پس از نصب یک درب ریلی برای محل کار یا منزل بدون شک به قفلی مناسب جهت قرارگیری درون آن نیاز دارید. قفل شاخدار مدلی است که به نصب درون درب های ریلی اختصاص دارد. در ادامه ی متن نیز به معرفی قفلی مقاوم و با کیفیت از این گروه می پردازیم. قفل درب شاخدار کالی مدل 201f با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 180 طول و 36 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب های ریلی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب ریلی استفاده کرد. یک زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شوند. در قسمت پایین قفل درب شاخدار کالی مدل 201f یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل شاخدار دارای 3 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش ضریب ایمنی می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب شاخدار کالی مدل 201f
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل شاخدار
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 36*180 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید 3
نوع کلید ستاره ای
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 1
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه