قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت
175000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانتی متر </h4><p>هریک از قفل های موجود در بازار برای درب های مختص به خود تولید می شوند به عنوان مثال قفل درب شاخدار در رابطه با درب های ریلی به کار برده می شود. ادامه ی متن نیز به معرفی یکی از مدل های با کیفیت این گروه اختصاص دارد. قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانتی متر با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 180 طول و 34 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب های ریلی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب ریلی استفاده کرد. یک زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شوند. در قسمت پایین قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل شاخدار دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش ضریب ایمنی می شوند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.</p>
  • قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت

قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت

سایزبندی کالا: 34*180 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانتی متر 

هریک از قفل های موجود در بازار برای درب های مختص به خود تولید می شوند به عنوان مثال قفل درب شاخدار در رابطه با درب های ریلی به کار برده می شود. ادامه ی متن نیز به معرفی یکی از مدل های با کیفیت این گروه اختصاص دارد. قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانتی متر با رنگ طلایی تولید می شود و دارای ابعاد 180 طول و 34 میلی متر عمق است. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب های ریلی می توان نصب کرد. همچنین جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به درب ریلی استفاده کرد. یک زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شوند. در قسمت پایین قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل شاخدار دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش ضریب ایمنی می شوند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب شاخدار DAF KILIT مدل 3/5 سانت
شرکت سازنده DAF KILIT
ساخت چین
نوع قفل شاخدار
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 34*180 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید 5
نوع کلید ستاره ای
رنگ طلایی
جنس آهن
تعداد زبانه 1
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه