قفل درب کلیدی دلتا مدل 6.5 سانت
155300 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کلیدی دلتا مدل 6/5 سانتی متر </h4><p>به دنبال قفلی مناسب و با کیفیت برای درب اتاق خوابتان هستید؟ این متن به معرفی قفلی پرفروش و بادوام اختصاص دارد. قفل درب کلیدی دلتا مدل 6/5 سانتی متر استیل رنگ و دارای ابعاد 222 طول و 65 عمق میلی متر است. این قفل به دلیل پهنای زیاد مناسب نصب در درب هایی از جنس چوب بوده و برای اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد. مکان قراگیری این قفل درون درب بوده و می توان به وسیله ی دریل درب را برای نصب آن آماده کرد. قفل کلیدی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل کلیدی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای دو کلید (یک کلید یدک) بوده و در صورت گم شدن کلیدها تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. در هنگام خرید دستگیره این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که دستگیره های کلیدی قابل نصب بر روی قفل دلتا هستند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به 6 ماه گارانتی و قیمت مناسب آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد. </p>
  • قفل درب کلیدی دلتا مدل 6.5 سانت

قفل درب کلیدی دلتا مدل 6.5 سانت

سایزبندی کالا: 65*222 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب کلیدی دلتا مدل 6/5 سانتی متر 

به دنبال قفلی مناسب و با کیفیت برای درب اتاق خوابتان هستید؟ این متن به معرفی قفلی پرفروش و بادوام اختصاص دارد. قفل درب کلیدی دلتا مدل 6/5 سانتی متر استیل رنگ و دارای ابعاد 222 طول و 65 عمق میلی متر است. این قفل به دلیل پهنای زیاد مناسب نصب در درب هایی از جنس چوب بوده و برای اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد. مکان قراگیری این قفل درون درب بوده و می توان به وسیله ی دریل درب را برای نصب آن آماده کرد. قفل کلیدی دلتا دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل دلتا که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل کلیدی دلتا دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای دو کلید (یک کلید یدک) بوده و در صورت گم شدن کلیدها تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. در هنگام خرید دستگیره این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که دستگیره های کلیدی قابل نصب بر روی قفل دلتا هستند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به 6 ماه گارانتی و قیمت مناسب آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کلیدی دلتا مدل 6.5 سانت
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل کلیدی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 65*222 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید 2
نوع کلید ساده
رنگ نقره ای
جنس آهنی
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title




مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه