قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5 سانت
66000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5  سانتی متر </h4><p>در کلیه ی درب های ساختمانی انواع قفل های هوشمند و غیر هوشمند وجود دارد که همگی جهت حفظ امنیت محل زندگی و کارمان نصب می شوند. این متن به معرفی قفلی پرفروش اختصاص دارد. قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5  سانتی متر با رنگ استیل تولید و دارای ابعاد 230 طول قفل کلون * 65 عمق کالا و پهنای آن 23 میلی متر است. این قفل به دلیل پهنای زیاد مناسب نصب در درب هایی از جنس چوبی بوده و برای اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد. مکان قراگیری این قفل درون درب بوده و می توان به وسیله ی دریل درب را برای نصب آن آماده کرد. قفل کلیدی کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کلون که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل کلیدی کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای دو کلید (یک کلید یدک) بوده و در صورت گم شدن کلیدها تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. در هنگام خرید دستگیره این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که دستگیره های کلیدی قابل نصب بر روی قفل کلن هستند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد. </p>
  • قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5 سانت

قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5 سانت

سایزبندی کالا: 65*230 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کلون
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5  سانتی متر

در کلیه ی درب های ساختمانی انواع قفل های هوشمند و غیر هوشمند وجود دارد که همگی جهت حفظ امنیت محل زندگی و کارمان نصب می شوند. این متن به معرفی قفلی پرفروش اختصاص دارد. قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5  سانتی متر با رنگ استیل تولید و دارای ابعاد 230 طول قفل کلون * 65 عمق کالا و پهنای آن 23 میلی متر است. این قفل به دلیل پهنای زیاد مناسب نصب در درب هایی از جنس چوبی بوده و برای اتاق خواب مورد استفاده قرار میگیرد. مکان قراگیری این قفل درون درب بوده و می توان به وسیله ی دریل درب را برای نصب آن آماده کرد. قفل کلیدی کلون دارای دو زبانه است. زبانه ی بالا که قابلیت چرخش به چپ و راست را دارد و زبانه ی پایین قفل کلون که در دو مرحله (دو پله) وارد چهارچوب درب می شود. در قسمت بالا و پایین قفل کلیدی کلون دو سوراخ وجود دارد که یکی جهت نصب دسته و دیگری برای قسمت کلیدی دستگیره تعبیه شده است. این قفل دارای دو کلید (یک کلید یدک) بوده و در صورت گم شدن کلیدها تهیه ی مجدد آنها به راحتی امکان پذیر است. در هنگام خرید دستگیره این نکته را باید به خاطر داشته باشیم که دستگیره های کلیدی قابل نصب بر روی قفل کلن هستند. از مزایای قابل توجه این قفل می توان به قیمت ارزان آن نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5 سانت
شرکت سازنده کلون
ساخت چین
نوع قفل کلیدی
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد 65*230 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید 2
نوع کلید ساده
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 2
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

ابعاد قفل درب کلیدی کلون مدل 6/5 سانت



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه