قفل درب کلیدی MHH کشویی نقره ای
220000 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><p>علاوه بر درب های داخلی آپارتمان و درب ورودی آن، درب کشو، کمد و برخی از انواع کابینت نیز برای باز و بسته شدن نیاز به قفل دارد. از این رو برای انواع درب چوبی و فلزی که به صورت کشویی یا با لولا باز و بسته می‌شوند نیز قفل های متعددی طراحی شده است. برخی از این قفل ها نظیر <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%83%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D8%A8%D9%88%D9%81%D9%87-%D9%BE%D9%87%D9%86.html">قفل درب كمد و بوفه پهن</a> فقط برای نوع خاصی از محصولات قابل استفاده هستند و برخی دیگر قابلیت نصب در انواع کشو و کابینت را دارند.<br><br>در این میان، کشو مغزی کلید دار نیز از جمله قفل های کمد و کابینت است که به صورت توکار در درب نصب می‌شود. این نوع قفل دارای زبانه ای است که با چرخاندن کلید به صورت کشویی از قفل بیرون می‌آید و درب مورد نظر را قفل می‌کند. در نهایت گفتنی است این محصول چینی، ساخت شرکت تولیدی MHH است و با ضمانت نامه 6 ماهه روانه بازار می‌شود.</p><h2>ساختار و ویژگی های ظاهری کشو مغزی کلید دار</h2><p>کشو مغزی کلید دار یا همان قفل درب کلیدی MHH کشویی، یک ساختار ساده فلزی دارد که با رنگ استیل آبکاری شده است. این محصول دارای یک استوانه کوتاه است که به صورت افقی به یک قطعه مستطیل شکل متصل شده است. درون این استوانه یک کلید ساده به صورت عمودی قرار گرفته است که با چرخاندن آن به چپ و راست، زبانه قفل عمل کرده، از درون استوانه خارج می‌شود و منجر به قفل شدن درب می‌گردد. در نهایت نیز درب قفل شده با چرخاندن مجدد کلید و حرکت زبانه، باز می‌شود.</p><p>جالب است بدانید این قفل تنها یک کلید دارد و در یک مرحله نیز قفل می‌شود. همچنین تنها یک زبانه در این محصول قرار گرفته است که جنسی از فلز دارد. از این رو قفل درب کلیدی MHH کشویی در این ویژگی شباهت بسیاری به دیگر محصول ساخت این کمپانی یعنی، <a href="https://familakala.com/%D9%82%D9%81%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-MHH-%D9%85%D8%AF%D9%84-860.html">قفل درب گرد MHH مدل 860</a> دارد. از جمله دیگر ویژگی های این محصول ساختار یک دست و نقره ای رنگ آن است که از آلیاژی مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. در نهایت گفتنی است کشو مغزی کلید دار برای انواع درب چوبی و فلزی قابل استفاده است.</p><h3>ابعاد کشو مغزی کلید دار MHH</h3><p>پایه قفل یا همان مستطیل کوچک عمودی در محصول 45 میلیمتر طول و 20 میلیمتر عرض دارد. این بخش به استوانه ای به قطر 15 میلیمتر و طول 60 میلیمتر متصل است که یک کلید ساده در میانه آن قرار گرفته است. در پایان یادآور می‌شویم که بسته بندی اورجینال کشو مغزی کلید دار MHH با کلیه قطعات موجود و تعدادی پیچ جهت اتصال قفل به درب مورد نظر، به خریدار تحویل داده می‌شود.</p><!--EndFragment--><p><br></p>
  • قفل درب کلیدی MHH کشویی نقره ای

قفل درب کلیدی MHH کشویی نقره ای

کشوی مغزی کلید دار از جمله قفل های کابینت و کشو است که از فلز ساخته شده و دارای یک زبانه است. تنها زبانه این محصول با چرخش یک کلید از بدنه قفل خارج شده و در یک مرحله درب مورد نظر را قفل می‌کند. این قفل ساخت شرکت MHH چین است و همراه با ضمانت نامه 6 ماهه به فروش می‌رسد.

سایزبندی کالا: 45*20 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
M H H
کشور سازنده
چين

معرفی محصول:

علاوه بر درب های داخلی آپارتمان و درب ورودی آن، درب کشو، کمد و برخی از انواع کابینت نیز برای باز و بسته شدن نیاز به قفل دارد. از این رو برای انواع درب چوبی و فلزی که به صورت کشویی یا با لولا باز و بسته می‌شوند نیز قفل های متعددی طراحی شده است. برخی از این قفل ها نظیر قفل درب كمد و بوفه پهن فقط برای نوع خاصی از محصولات قابل استفاده هستند و برخی دیگر قابلیت نصب در انواع کشو و کابینت را دارند.

در این میان، کشو مغزی کلید دار نیز از جمله قفل های کمد و کابینت است که به صورت توکار در درب نصب می‌شود. این نوع قفل دارای زبانه ای است که با چرخاندن کلید به صورت کشویی از قفل بیرون می‌آید و درب مورد نظر را قفل می‌کند. در نهایت گفتنی است این محصول چینی، ساخت شرکت تولیدی MHH است و با ضمانت نامه 6 ماهه روانه بازار می‌شود.

ساختار و ویژگی های ظاهری کشو مغزی کلید دار

کشو مغزی کلید دار یا همان قفل درب کلیدی MHH کشویی، یک ساختار ساده فلزی دارد که با رنگ استیل آبکاری شده است. این محصول دارای یک استوانه کوتاه است که به صورت افقی به یک قطعه مستطیل شکل متصل شده است. درون این استوانه یک کلید ساده به صورت عمودی قرار گرفته است که با چرخاندن آن به چپ و راست، زبانه قفل عمل کرده، از درون استوانه خارج می‌شود و منجر به قفل شدن درب می‌گردد. در نهایت نیز درب قفل شده با چرخاندن مجدد کلید و حرکت زبانه، باز می‌شود.

جالب است بدانید این قفل تنها یک کلید دارد و در یک مرحله نیز قفل می‌شود. همچنین تنها یک زبانه در این محصول قرار گرفته است که جنسی از فلز دارد. از این رو قفل درب کلیدی MHH کشویی در این ویژگی شباهت بسیاری به دیگر محصول ساخت این کمپانی یعنی، قفل درب گرد MHH مدل 860 دارد. از جمله دیگر ویژگی های این محصول ساختار یک دست و نقره ای رنگ آن است که از آلیاژی مرغوب و با کیفیت ساخته شده است. در نهایت گفتنی است کشو مغزی کلید دار برای انواع درب چوبی و فلزی قابل استفاده است.

ابعاد کشو مغزی کلید دار MHH

پایه قفل یا همان مستطیل کوچک عمودی در محصول 45 میلیمتر طول و 20 میلیمتر عرض دارد. این بخش به استوانه ای به قطر 15 میلیمتر و طول 60 میلیمتر متصل است که یک کلید ساده در میانه آن قرار گرفته است. در پایان یادآور می‌شویم که بسته بندی اورجینال کشو مغزی کلید دار MHH با کلیه قطعات موجود و تعدادی پیچ جهت اتصال قفل به درب مورد نظر، به خریدار تحویل داده می‌شود.


مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کلیدی MHH کشویی نقره ای
شرکت سازنده MHH
ساخت چین
نوع قفل کلیدی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 45*20 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید 1
نوع کلید ساده
رنگ استیل
جنس فلز
تعداد زبانه 1
جنس زبانه فلز

نقد و بررسی:

بدنه این محصول از یک استوانه کوتاه به طول 60 میلیمتر و قطر 15 میلیمتر ساخته شده است که به یک پایه عمودی با ابعاد 45*20 میلیمتر متصل است. یک کلید ساده نیز میان استوانه قرار گرفته است که با چرخاندن آن به چپ و راست زبانه قفل از آن خارج شده و برای باز و بسته کردن درب از آن استفاده می‌شود.
Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مونا

آیا این قفل ها برای درب های ریلی کمد ها قابل استفاده هستند؟ هیچگونه قفلی برای این نوع کمدها وجود نداره؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

برای درب های کشویی قفل های ریلی شاخدار مناسبه که تو سایت قسمت قفل های کابینت میتونین مشاهده کنید.

پدرام بسنج

با سلام من برای درب کمد فلزی استخری لازم دارم آیا میشه استفاده کرد؟ زاویه کلید رو میشه 90درجه تغییر داد که بشه قفل رو توی درب کمد پیچ و مهره کرد؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام در صورت قرار گیری دائمی قفل در معرض رطوبت احتمال زنگ زدگی آن بالا خواهد بود. قفل هوشمند استخری در این زمینه انتخابی مناسب تر خواهد بود.

مریم فکور

سلام .برای درب کشو یی ام دی اف ورودی ساختمان هم به کار میره؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام خیر جهت قفل کردن کمد و کابینت به کار می‌رود.

مهدي نعيم ابادي

سلام ابعاد اين قفل رو ميشه لطفا بديد براي درب فلزي ميخام با عرض٣سانت

مدیر سایت

کاربر عزیز لطفا به بخش نقد و بررسی کالا مراجعه کنید.

شیوا معصومی

سلام خسته نباشید برای درب چوبی ام دی اف ساده اپارتمان هم استفاده میشود؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله در صورتی که ام‌دی‌اف مورد استفاده در درب آپارتمان دوبل باشد امکان نصب این قفل وجود دارد.

بهمن

سلام خسته نباشید ببخشید این محصول کلید زاپاس داره؟ از کجا میتونم تهیه کنم؟ من خریدم و نصب کردم کلیدشو گم کردم

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام متاسفانه زاپاس این کلید موجود نیست.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه