قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی
75900 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی</h4><p>برخی از کمدها مانند بخش فوقانی کمد دیواری (کمد کتیبه) نیاز به قفل کلید دار ندارند و برای بسته نگه داشتن درب آنها از قفل های غلتکی استفاده می کنیم. در ادامه به معرفی مدلی پرفروش از قفل های غلتکی می پردازیم. قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 با رنگ طلایی عرضه می شود و دارای ابعاد 115 طول و 30 میلی متر عمق است. یک غلتک در میانه ی این قفل تعبیه شده است که با استفاده از فنر موجود در کالا به هنگام باز یا بسته کردن درب فشرده شده و به درون قفل میرود. سپس به مکان اولیه خود باز می گردد. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب کمد کتیبه می توان نصب کرد. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به قفل های غلتکی استفاده نمود. همچنین قفل کمکی دلتا مدل 045 را می توان مکمل این قفل غلتکی دانست.  </p>
  • قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی

قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی

سایزبندی کالا: 115*30 میلیمتر
شرایط گارانتی: 12 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی

برخی از کمدها مانند بخش فوقانی کمد دیواری (کمد کتیبه) نیاز به قفل کلید دار ندارند و برای بسته نگه داشتن درب آنها از قفل های غلتکی استفاده می کنیم. در ادامه به معرفی مدلی پرفروش از قفل های غلتکی می پردازیم. قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 با رنگ طلایی عرضه می شود و دارای ابعاد 115 طول و 30 میلی متر عمق است. یک غلتک در میانه ی این قفل تعبیه شده است که با استفاده از فنر موجود در کالا به هنگام باز یا بسته کردن درب فشرده شده و به درون قفل میرود. سپس به مکان اولیه خود باز می گردد. همانگونه که اشاره شد این قفل را بر روی درب کمد کتیبه می توان نصب کرد. جهت خرید دستگیره می توان از دستگیره های مختص به قفل های غلتکی استفاده نمود. همچنین قفل کمکی دلتا مدل 045 را می توان مکمل این قفل غلتکی دانست. 

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمد غلتکی 2/5 سانت مدل 044 طلایی
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل غلتکی
گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 115*30 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس فلزی
تعداد زبانه 1
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه