قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی
75900 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی</h4><p>درب انواع کمد جهت بسته شدن نیاز به قفل دارند و برخی از قفل های موجود در بازار در کنار مدلی دیگر کاربردی تر می شوند. قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 مکمل قفل غلتکی کمد مدل 044 است. طول این قفل کمکی 140 میلیمتر بوده و با رنگ طلایی تولید و عرضه می شود. قفل کمکی دلتا دارای یک زبانه با طول 30 میلیتر در میانه ی خود است. همچنین با خرید یک سیلندر بیضی شکل و نصب درون قفل دلتا می توان درب کمد را قفل کرد. این قفل بدون دستگیره درون کمد نصب می شود. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد. </p>
  • قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی

قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی

سایزبندی کالا: 14 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 12 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
دلتا
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی

درب انواع کمد جهت بسته شدن نیاز به قفل دارند و برخی از قفل های موجود در بازار در کنار مدلی دیگر کاربردی تر می شوند. قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 مکمل قفل غلتکی کمد مدل 044 است. طول این قفل کمکی 140 میلیمتر بوده و با رنگ طلایی تولید و عرضه می شود. قفل کمکی دلتا دارای یک زبانه با طول 30 میلیتر در میانه ی خود است. همچنین با خرید یک سیلندر بیضی شکل و نصب درون قفل دلتا می توان درب کمد را قفل کرد. این قفل بدون دستگیره درون کمد نصب می شود. قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت را نیز می توان از دیگر ویژگی های این قفل برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی
شرکت سازنده دلتا
ساخت ایران
نوع قفل کمکی
گارانتی 12 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 14 سانتیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید ندارد
نوع کلید ندارد
رنگ طلایی
جنس فلزی
تعداد زبانه 1
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

راهنمای خرید قفل درب کمد کمکی دلتا مدل 045 طلایی در فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه