قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf
220000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کمکی کالی مدل 3mf-189 </h4><p>قفل کمکی یا مازاد اصطلاحا به مدلی گفته می شود که به دلیل وجود زبانه های قدرتمند با قرار گیری درون درب، ضریب ایمنی را افزایش داده و در کنار یک قفل دستگیره دار استفاده می شود. چنانچه به قفلی ضد سرقت، با کیفیت و مقاوم از این گروه نیازمند هستید، قفل درب کمکی کالی مدل 3mf-189  را به شما پیشنهاد می کنیم. این قفل درب با رنگ استیل تولید می شود و دارای ابعاد 190 میلی متر طول و عمق 70 میلی متر است. به دلیل پهنای 7 سانتی متری، قفل کمکی کالی مناسب نصب درون درب های چوبی است. سه زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در سه مرحله (سه پله) وارد چهارچوب درب می شوند. همانگونه که اشاره شد هیچ گونه دستگیره  ای بر روی این قفل کمکی قرار نمی گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی کالی مدل 3mf-189 یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل کمکی دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش امنیت می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد.</p>
  • قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf

قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf

سایزبندی کالا: 70*190 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب کمکی کالی مدل 3mf-189 

قفل کمکی یا مازاد اصطلاحا به مدلی گفته می شود که به دلیل وجود زبانه های قدرتمند با قرار گیری درون درب، ضریب ایمنی را افزایش داده و در کنار یک قفل دستگیره دار استفاده می شود. چنانچه به قفلی ضد سرقت، با کیفیت و مقاوم از این گروه نیازمند هستید، قفل درب کمکی کالی مدل 3mf-189  را به شما پیشنهاد می کنیم. این قفل درب با رنگ استیل تولید می شود و دارای ابعاد 190 میلی متر طول و عمق 70 میلی متر است. به دلیل پهنای 7 سانتی متری، قفل کمکی کالی مناسب نصب درون درب های چوبی است. سه زبانه در میانه ی این قفل تعبیه شده که در سه مرحله (سه پله) وارد چهارچوب درب می شوند. همانگونه که اشاره شد هیچ گونه دستگیره  ای بر روی این قفل کمکی قرار نمی گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی کالی مدل 3mf-189 یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل کمکی دارای 5 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش امنیت می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه ضمانت اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمکی کالی مدل 189-3mf
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل کمکی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 70*190 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 2
تعداد کلید 5
نوع کلید ستاره ای
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 3
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

Image title



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه