قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل156F
420000 موجود
توضیح محصول: <h4>قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل 156F</h4><p>پهنای زبانه عاملی تاثیر گذار در میزان افزایش ضریب امنیت یک قفل درب است. به عبارت دیگر هرچه عرض زبانه ی یک قفل بیشتر باشد ایمنی آن نیز بالاتر است. قفلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد دارای مزیت عنوان شده است. قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل 156f با رنگ استیل تولید می شود و دارای ابعاد 96 میلی متر طول و عمق 60 میلی متر است. به دلیل پهنای 6 سانتی متری، قفل کمکی کالی مناسب نصب درون درب های چوبی است. همانگونه که اشاره شد یک زبانه با پهنای زیاد در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. این قفل نیز مانند کلیه ی قفل های کمکی موجود در بازار بدون دستگیره نصب شده و در کنار یک قفل دستگیره دار قرار می گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی گاوصندوقی کالی یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل کمکی دارای 3 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش امنیت می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد.</p>
  • قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل156F

قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل156F

سایزبندی کالا: 60*96 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
کالی
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل 156F

پهنای زبانه عاملی تاثیر گذار در میزان افزایش ضریب امنیت یک قفل درب است. به عبارت دیگر هرچه عرض زبانه ی یک قفل بیشتر باشد ایمنی آن نیز بالاتر است. قفلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد دارای مزیت عنوان شده است. قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل 156f با رنگ استیل تولید می شود و دارای ابعاد 96 میلی متر طول و عمق 60 میلی متر است. به دلیل پهنای 6 سانتی متری، قفل کمکی کالی مناسب نصب درون درب های چوبی است. همانگونه که اشاره شد یک زبانه با پهنای زیاد در میانه ی این قفل تعبیه شده که در یک مرحله (یک پله) وارد چهارچوب درب می شود. این قفل نیز مانند کلیه ی قفل های کمکی موجود در بازار بدون دستگیره نصب شده و در کنار یک قفل دستگیره دار قرار می گیرد. در قسمت پایین قفل کمکی گاوصندوقی کالی یک سوراخ وجود دارد که برای قسمت کلید تعبیه شده است. این قفل کمکی دارای 3 کلید با دندانه هایی ستاره ای شکل است. کلیدهای ستاره ای باعث افزایش امنیت می شوند. این قفل درب محصول کشور ترکیه است و از مزایای قابل توجه آن می توان به قیمت مناسب و 6 ماه گارانتی اشاره کرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل156F
شرکت سازنده کالی
ساخت ترکیه
نوع قفل کمکی گاو صندوقی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 60*96 میلیمتر
تعداد مرحله قفل 1
تعداد کلید 3
نوع کلید ستاره ای
رنگ نقره ای
جنس آهن
تعداد زبانه 1
جنس زبانه برنج

نقد و بررسی:

ابعادی که در تصویر زیر مشاهده می کنید نشانگر اندازه ی قفل در دنیای واقعی است. این سایز بندی جهت انتخاب مدل مناسب و نصب قفل راهنمای شما عزیزان خواهند بود.

راهنمای خرید قفل درب کمکی گاوصندوقی کالی مدل156F در فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
محمد جلالی

عمق این قفل ۸ سانتیمتر هست یا ۶ سانتیمتر

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام 8 سانتی‌متر است.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه