مرتب سازی بر اساس:
ارزانترین

کمد‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم و سازماندهی اتاق خواب‌‌ها و سایر اماکن دارند. استفاده درست و به جا از کمد دیواری می‌تواند علاوه بر سازماندهی، زیبایی محیط را نیز به همراه داشته باشد. به همین دلیل، یراق آلات متنوعی وجود دارند که برای استفاده در کمدهای دیواری ساخته می‌شوند. به طور کلی به این وسایل، “یراق کمد” گفته می‌شود. استفاده از یراق کمد می‌تواند موجب استفاده آسان از کمد شود و کارایی آن را بالاتر ببرد.

چرا که استفاده بهینه از حداکثر فضای موجود در کمد، دسترسی آسان به آنچه که نیاز است و همچنین حفظ پاکیزگی و نظافت درون کمد از جمله موارد مهمی است که این روزها بسیاری از افراد خواهان آن هستند. استفاده از اکسسوری‌هایی همچون جاکفشی، سبدهای لباس، چوب لباسی و رگال‌های لباس متنوعی که برای شال، شلوار، لباس، پیراهن و غیره طراحی شده اند، برای اینکه بهترین کارایی را داشته باشند، همگی نیازمند یراق‌‌‌آلات مخصوص به خود هستند. محصولاتی نظیر انواع یراق جا کفشی، بست آینه، قلاب لباس، بست آتاژور و غیره در این گروه از یراق‌آلات قرار می‌گیرند که در ادامه این مطلب از فامیلاکالا بیشتر با آنها آشنا می‌شویم.

مزایای خرید یراق کمد

قبل از هر چیزی بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که یراق آلات کمد دقیقاً چیست؟ در حالت کلی یراق آلات کمد به وسایلی گفته می‌شود که کارایی و عملکرد کمدها را بهبود می‌بخشند تا به ما در جهت استفاده درست از کمد دیواری کمک کنند. این یراق‌آلات موجب وصل شدن بهتر اجزای کمد دیواری، جلوگیری از ایجاد سر و صدا ناشی از بسته شدن درب کمد دیواری، به وجود آوردن ظاهر زیباتر، نظم بخشیدن به کمد، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به بدنه کمد و غیره می‌شوند. به همین دلیل نیز توسط برندهای مختلف و در انواع گوناگونی به بازار عرضه می‌شوند.

ویژگی‌ و کاربرد انواع یراق کمد

همانطور که گفتیم یراق‌آلات کمد بسیار متنوع هستند. با این حال همگی آنها به منظور سازماندهی، نظم بخشیدن و بهبود کارایی و زیبایی کمد دیواری به تولید می‌رسند. دستگیره کمد، لولا، ریل کمد دیواری، پروفیل کمد و غیره بخشی از این محصولات هستند که در کمدهای مختلف به کار گرفته می‌شوند. همچنین قرقره کمد ریلی، آرام بند درب ریلی، ریل کمد دیواری، مکانیزم کمد دیواری، پایه سقفی، لوله کمد، زیر سری و پروفیل کمد نیز در این گروه از محصولات جای دارند که بیشتر در تجهیز کمد دیواری ریلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از مهم‌ترین این یراق‌آلات مکانیزم و نحوه باز و بسته شدن در کمد دیواری ریلی است. در حالت کلی بهتر است درب کمد دیواری از مکانیزیم با کیفیتی برخوردار بوده و متریالی که برای آن به کار برده می‌شود، از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده باشد. یکی از بهترین مکانیزیم‌های یراق کمد دیواری مکانیزیم‌های کشویی است که برای فضاهای کم‌جا بسیار مناسب بوده و بدون نیاز به فضایی برای باز و بسته شدن با حرکت کشویی باز و بسته می‌شود. انتخاب یراق‌آلات این سبک از مکانیزم باز و بسته شدن درب می‌تواند در رضایت مصرف کننده موثر باشد. مکانیزیم‌های در آکاردئونی، این لاین، تاپ لاین، تاشو، اتوبوسی، ریلی، آسانسوری، برقی و هوشمند و غیره نیز از دیگر انواع مکانیزیم‌ها هستند که در صورت انتخاب درست و کاربردی می‌توانند گزینه‌های ایده‌آلی به شمار بروند.

اما یراق‌آلات ساده‌تر نظیر یراق جا کفشی و بست آینه معمولاً کارکردهای ساده‌تری دارند. به این ترتیب که یراق اول برای تعبیه یک جاکفشی دو تا سه طبقه در کمد مورد استفاده قرار می‌گیرد و از یراق دوم نیز برای نگه داشتن آینه پشت درب کمد استفاده می‌شود. از این رو اگر از کمدهای دیواری ساده یا به نوعی معمولی استفاده می‌کنید با استفاده از این یراق‌آلات می‌توانید کارایی آنها را افزایش دهید.

برترین برندهای تولیدکننده یراق کمد

در بازار فروش یراق‌آلات کمد برندهای معتبر بسیاری مشغول به کار هستند. با این حال برخی از این برندها در مقایسه با سایر برندها از یک برتری نسبی برخوردارند. از جمله این برندهای برتر می‌توان به بلوم، ملونی، فانتونی، یونی هوپر، سویل، فایو، سه‌آ، نایس، مپا،‌ سارو، جهان استیل، بهسازان و غیره اشاره کرد.

خرید اینترنتی انواع یراق کمد در فامیلا‌کالا

پیش از هر چیز یادآور می‌شویم که قبل از سفارش و خرید انواع یراق کمد باید برخی نکات را مد نظر داشته باشید. یکی از این نکات توجه به نوع کمد خود و وسایلی است که به آن نیاز دارید. همچنین توجه داشته باشید که هنگام خرید یراق‌آلات کمد حتماً باید نوع برند وسایل را مد نظر قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند یراق مورد نیاز خود را از برندهای معتبر و با کیفیت بهتر خریداری نمایید و از این راه، عمر تجهیزات و اکسسوری‌های کمد خود را بالا ببرید. از این رو می‌توان گفت که وبسایت فامیلا‌کالا فروشگاه مناسبی برای شما مشتریان عزیز است. چرا که در آن می‌توانید با خیالی راحت و اطمینان کامل خرید خود را از برندهای معتبر انجام دهید. از سوی دیگر خرید یراق کمد از وبسایت فامیلا‌کالا مزیت‌های همچون ضمانت اصالت کالا، ضمانت سلامت فیزیکی کالا و ارسال سریع را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این ضمانت‌ها به شما اطمینان می‌دهند که محصول مورد نیاز خود را از جای مطمئنی خریداری کرده‌اید و در صورت نیاز می‌توانید هر گونه مشکل احتمالی در خریدتان را رفع کنید.

سوالات متداول یراق کمد

بست آینه چیست؟
گیره‌ای فلزی است که از آن برای نگه‌ داشتن آینه استفاده می‌کنند. این بست از جمله یراق الات کمد به شمار می‌رود.

در چه جا‌هایی می‌توان از بست آینه استفاده کرد؟
در درب کمد، دیوار حمام یا اتاق و اماکنی از این دست که نیاز به نصب اینه دیواری در آنها وجود دارد، می‌توان از بست آینه استفاده کرد.

علت اصلی انتخاب بست آینه چیست؟
بست‌های آینه این امکان را به شما می‌دهند تا بدون نیاز به قاب آینه بتوانید آینه خود را در مکان دلخواه نصب کنید.

بست آتاژور MHH چیست؟
بست آتاژور MHH یکی از انواع یراق آلات کمد است که به ‌وسیله آن می‌توان آینه را به چوب متصل کرد.

چگونه می‌توان از بست آتاژور MHH در طبقات ضخیم استفاده کرد؟
قابلیت رگلاژ بست‌های آتاژور MHH، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از این بست در طبقات ضخیم استفاده کنید.

در چه جا‌هایی می‌توان از بست آتاژور MHH استفاده کرد؟
قابلیت تحمل وزن زیاد در این بست‌ها باعث می‌شود تا خریداران بتوانند در نگه ‌داشتن طبقه‌های تزئینی، بوفه یا ویترین فروشگاه‌های خود، از بست آتاژور MHH استفاده نمایند.

بیشتر کمتر
تماس مستقیم