لولا گازور آرام بند بلوم
80000 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;">آشپزخانه یکی از مکان های پرسروصدا در منزل به شمار می رود و تقریبا کلیه لوازم موجود در آن مانند هود، ماشین لباسشویی، یخچال، درب کابینت و ... باعث تولید صدا در محیط خواهند شد. برای کاهش این آلودگی می توان با بکارگیری لولای گازور آرام بند درون کابینت، فضایی آرام تر را تجربه کرد. این بخش نیز به معرفی محصولی پرفروش از این گروه اختصاص دارد. لولای گازور آرام بند بلوم دارای طول 115 میلی متر بوده از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. به دلیل وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن برایمان وجود دارد. از ویژگی های لولا آرام بند می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 45 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده کیفیت بالا و قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت بلوم است که در سراسر دنیا برندی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... به شمار می رود.</p>
  • لولا گازور آرام بند بلوم
سایزبندی کالا: 45*115 میلیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
بلوم
کشور سازنده
آلمان

معرفی محصول:

آشپزخانه یکی از مکان های پرسروصدا در منزل به شمار می رود و تقریبا کلیه لوازم موجود در آن مانند هود، ماشین لباسشویی، یخچال، درب کابینت و ... باعث تولید صدا در محیط خواهند شد. برای کاهش این آلودگی می توان با بکارگیری لولای گازور آرام بند درون کابینت، فضایی آرام تر را تجربه کرد. این بخش نیز به معرفی محصولی پرفروش از این گروه اختصاص دارد. لولای گازور آرام بند بلوم دارای طول 115 میلی متر بوده از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. به دلیل وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن برایمان وجود دارد. از ویژگی های لولا آرام بند می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 45 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده کیفیت بالا و قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت بلوم است که در سراسر دنیا برندی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... به شمار می رود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور آرام بند بلوم
شرکت سازنده بلوم
ساخت آلمان
نوع لولا آرام بند
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد لولا 45*115 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور آرام بند بلوم  در فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه