لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی کلیپسی
62500 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی کلیپسی </h4><p>زمان آن رسیده که مانند کلیه یراق آلات مخصوص کابینت آشپزخانه، لولای به کارگرفته در آنها نیز تغییر کند و کاربرد بیشتری بیابند. لولایی آرام بند که علاوه بر قابلیت باز شدن در زوایای مختلف کمترین آسیب را به بدنه و درب کابینت وارد سازد. لولا گازور آرام بند سارو سه بعدی دارای کلیه ی مزایای یاد شده است. طراحی این لولا به گونه ای است که به هنگام باز شدن کامل درب هیچ گونه ضربه ای به محل نصب پایه ی لولا وارد نمی شود. همین عامل از شل شدن پیچ های نگه دارنده ی لولا جلوگیری کرده و صدمه ای به بدنه کابینت نیز وارد نخواهد شد. همچنین با وجود پیچ تعبیه شده در این لولا می توان درب کابینت را در زاویه ی دلخواه بین 45 تا 110 درجه ثابت نگه داشت به این ویژگی سه بعدی گفته می شود زیرا کاربر می تواند درب کابینت را در سه زاویه مختلف قرار دهد. به دلیل تعبیه یک پمپ درون این لولا گازور از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می شود. همین امر باعث شده که نام آرام بند را برروی آن بگذارند. طول لولا گازور سه بعدی 115 میلی متر تولید می شود و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 50 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 33 میلی متری هستند. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. دو قاب نصب شده بر روی این لولا گازور با پوشش دادن پیچ ها باعث افزایش زیبایی نمای داخلی کابینت می شوند.علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.</p><p> </p>
  • لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی کلیپسی

لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی کلیپسی

سایزبندی کالا: 50*115 میلیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
62,500 تومان
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی کلیپسی 

زمان آن رسیده که مانند کلیه یراق آلات مخصوص کابینت آشپزخانه، لولای به کارگرفته در آنها نیز تغییر کند و کاربرد بیشتری بیابند. لولایی آرام بند که علاوه بر قابلیت باز شدن در زوایای مختلف کمترین آسیب را به بدنه و درب کابینت وارد سازد. لولا گازور آرام بند سارو سه بعدی دارای کلیه ی مزایای یاد شده است. طراحی این لولا به گونه ای است که به هنگام باز شدن کامل درب هیچ گونه ضربه ای به محل نصب پایه ی لولا وارد نمی شود. همین عامل از شل شدن پیچ های نگه دارنده ی لولا جلوگیری کرده و صدمه ای به بدنه کابینت نیز وارد نخواهد شد. همچنین با وجود پیچ تعبیه شده در این لولا می توان درب کابینت را در زاویه ی دلخواه بین 45 تا 110 درجه ثابت نگه داشت به این ویژگی سه بعدی گفته می شود زیرا کاربر می تواند درب کابینت را در سه زاویه مختلف قرار دهد. به دلیل تعبیه یک پمپ درون این لولا گازور از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می شود. همین امر باعث شده که نام آرام بند را برروی آن بگذارند. طول لولا گازور سه بعدی 115 میلی متر تولید می شود و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 50 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 33 میلی متری هستند. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. دو قاب نصب شده بر روی این لولا گازور با پوشش دادن پیچ ها باعث افزایش زیبایی نمای داخلی کابینت می شوند.علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی
شرکت سازنده سارو
ساخت چین
نوع لولا آرام بند سه بعدی
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد لولا 50*115 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور آرام بند سارو مدل سه بعدی در فامیلاکالا

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
حمد جهانگیری

ما از این لولا جهت کابینت منزل استفاده کردیم و برخی از درها بسیار آرام بسته میشوند و تا انتها هم بسته نمیشوند لطفا بگویید پیچ تنظیم سرعت بسته شدن در این لولاها کدام است

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام پیچ موجود در قسمت انتهایی لولا ویژه ی تنظیم سرعت آن قرار داده شده است.

محمد هاشم مودت

با عرض سلام برای ارسال به شیراز چند روزه بدستم میرسه ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام برای ارسال به شهر شیراز در شرایط عادی تا 72 ساعت کالا به دست شما می‌رسد. اما در حال حاضر با توجه به قرنطینه کالاها این زمان طولانی‌تر خواهد شد.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه