لولا گازور آرام بند معمولی
20000 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور آرام بند معمولی </h4><p>برخی از محصولات موجود در بازار در گروه کالاهای واسطه ای قرار می گیرند. به عنوان مثال لولا یکی از زیر مجموعه های با اهمیت این گروه است زیرا استفاده از کابینت آشپزخانه و کمد هایی از جنس MDF  بدون وجود آن امکان پذیر نیست.این متن به معرفی لولا گازور آرام بند معمولی اختصاص دارد. این لولا از دو بخش تشکیل شده است یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان بر روی درب کابینت ایجاد کرد). نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. همچنین فنرهای قرار گرفته بر روی این لولا باعث افزایش قدرت آن در هنگام باز وبسته شدن درب کابینت شده اند. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. به دلیل تعبیه یک پمپ درون این لولا گازور از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می شود. همین امر باعث شده که نام آرام بند را برروی آن بگذارند. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.</p>
  • لولا گازور آرام بند معمولی

لولا گازور آرام بند معمولی

سایزبندی کالا: -
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
20,000 تومان
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

لولا گازور آرام بند معمولی 

برخی از محصولات موجود در بازار در گروه کالاهای واسطه ای قرار می گیرند. به عنوان مثال لولا یکی از زیر مجموعه های با اهمیت این گروه است زیرا استفاده از کابینت آشپزخانه و کمد هایی از جنس MDF  بدون وجود آن امکان پذیر نیست.این متن به معرفی لولا گازور آرام بند معمولی اختصاص دارد. این لولا از دو بخش تشکیل شده است یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان بر روی درب کابینت ایجاد کرد). نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. همچنین فنرهای قرار گرفته بر روی این لولا باعث افزایش قدرت آن در هنگام باز وبسته شدن درب کابینت شده اند. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. به دلیل تعبیه یک پمپ درون این لولا گازور از بسته شدن ناگهانی درب کابینت و ایجاد صدا جلوگیری می شود. همین امر باعث شده که نام آرام بند را برروی آن بگذارند. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور آرام بند معمولی
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع لولا آرام بند
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد لولا 115*63 میلیمتر
جنس فلزی
رنگ نقره ای
کاربرد درب کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

Image title


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
H.s

سلام. برای این لولا از چه سایز مته گازور استفاده میشود؟؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام برای نصب کلیه لولا گازورها از مته 35 استفاده می‌شود.

سعید شیرپور

سلام خسته نباشید لولاها بسته ای یا تکی

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام قیمت داده شده برای یک عدد لولا است، در صورت نیاز تعداد مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مهران یوسف زاده

سلام این آرام بندا سایز بندی دارن؟ واینکه چه مدت طول میکشه برای ارسال کالا

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام اندازه لولاها استاندارد و زاویه باز شدن آن‌ها متفاوت است. در رابطه با ارسال نیز با توجه به شهر محل سکونت شما زمان متغییر خواهد بود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه