لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی
33000 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی </h4><p>گاهی نیاز به جداسازی درب کابینت آشپزخانه از بدنه داریم اما ترجیح می دهیم که این کار را بدون خارج کردن لولا از کابینت یا کمد انجام دهیم زیرا در صورت بیرون آوردن لولا (به دلیل وجود پیچ های ام دی اف) برای نصب مجدد آن باید مکانی جدید بر روی کابینت ایجاد کرد. برخی از انواع لولا گازور دارای این ویژگی هستند به طوری که با فشردن کلیپس تعبیه شده برروی کالا برایمان این امکان را فراهم می سازد. لولا گازور ساده بلوم یکی از زیر مجموعه های این گروه است. این لولا دارای طول 110 میلی متری بوده و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان بر روی درب کابینت ایجاد کرد). نوع ورق به کاررفته در این لولا بسیار مرغوب و دارای ضخامت مناسب است که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت بلوم است که در سراسر دنیا برندی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... به شمار می رود.</p>
  • لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی

لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی

سایزبندی کالا: 45*110 میلیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
شرکت سازنده
بلوم
کشور سازنده
آلمان

معرفی محصول:

لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی 

گاهی نیاز به جداسازی درب کابینت آشپزخانه از بدنه داریم اما ترجیح می دهیم که این کار را بدون خارج کردن لولا از کابینت یا کمد انجام دهیم زیرا در صورت بیرون آوردن لولا (به دلیل وجود پیچ های ام دی اف) برای نصب مجدد آن باید مکانی جدید بر روی کابینت ایجاد کرد. برخی از انواع لولا گازور دارای این ویژگی هستند به طوری که با فشردن کلیپس تعبیه شده برروی کالا برایمان این امکان را فراهم می سازد. لولا گازور ساده بلوم یکی از زیر مجموعه های این گروه است. این لولا دارای طول 110 میلی متری بوده و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان بر روی درب کابینت ایجاد کرد). نوع ورق به کاررفته در این لولا بسیار مرغوب و دارای ضخامت مناسب است که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت بلوم است که در سراسر دنیا برندی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... به شمار می رود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی
شرکت سازنده بلوم
ساخت اتریش
نوع لولا ساده
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد لولا 45*110 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور ساده بلوم مدل کلیپسی در فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه