لولا گازور ساده 180 درجه
60000 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور ساده 180 درجه </h4><p>در گذشته کابینت کنج یک فضای مرده در آشپزخانه به شمار می رفت و کاربردی شبیه به یک انباری کوچک اجباری برای  کدبانوی منزل داشت. اما با ورود اکسسوری های مختلف به بازار، کابینت کنج نیز به محیطی قابل استفاده تبدیل شد. لولا گازور 180 درجه یکی از یراق آلات مورد استفاده در این زمینه است که امکان باز شده درب کابینت کنج را با زاویه ای بیشتر نسبت به سایر لولاها فراهم می سازد. این متن نیز به معرفی یکی از زیر مجموعه های محبوب این گروه اختصاص دارد. این لولای کابینت دارای طول 135 میلی متر است. نوع ورق به کاررفته در این لولا بسیار مرغوب و دارای ضخامت مناسب است که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. لولا گازور 180 درجه دارای دو بخش است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که بر روی درب قرا می گیرد. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن نیز اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 50 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 33 میلی متری هستند. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ 1.5 سانتی متری انجام می شود. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.</p>
  • لولا گازور ساده  180 درجه
سایزبندی کالا: 50*135 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
60,000 تومان
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

لولا گازور ساده 180 درجه 

در گذشته کابینت کنج یک فضای مرده در آشپزخانه به شمار می رفت و کاربردی شبیه به یک انباری کوچک اجباری برای  کدبانوی منزل داشت. اما با ورود اکسسوری های مختلف به بازار، کابینت کنج نیز به محیطی قابل استفاده تبدیل شد. لولا گازور 180 درجه یکی از یراق آلات مورد استفاده در این زمینه است که امکان باز شده درب کابینت کنج را با زاویه ای بیشتر نسبت به سایر لولاها فراهم می سازد. این متن نیز به معرفی یکی از زیر مجموعه های محبوب این گروه اختصاص دارد. این لولای کابینت دارای طول 135 میلی متر است. نوع ورق به کاررفته در این لولا بسیار مرغوب و دارای ضخامت مناسب است که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. لولا گازور 180 درجه دارای دو بخش است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود و قسمت دوم که بر روی درب قرا می گیرد. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن نیز اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 50 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 33 میلی متری هستند. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ 1.5 سانتی متری انجام می شود. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور ساده 180 درجه
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع لولا ساده
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد لولا 50*135 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور ساده  180 درجه در فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
اشکان جوانمردی

سلام و روز خوش. این لولا رو به هر کمدی میشه زد؟ لازمه که روی درب کمد رو سوراخ کرد تا قسمتی از لولا بره داخلش؟

مدیر سایت

سلام روز بخیر بله امکان نصب این لولا بر روی کمدهای ام‌دی‌اف وجود دارد. برای نصب باید قسمت‌های پیچ با دریل سوراخ کنید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه