لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلیمتری
85000 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلی متری کلیپسی  </h4><p>شیشه دارای خاصیت شکنندگی است و اکثر ما پس از خرید کالایی با درب شیشه ای برای منزل یا محل کار نگران این موضوع خواهیم بود. اما در صورتی که لولا گازور نصب شده بر روی آنها دارای آرام بند باشد تا حدودی به ایمن ماندن شیشه کمک می کند. زیرا پمپ به کار رفته در لولا باعث کاهش ضربه ی وارده به درب خواهد شد. لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلی متری نیز دارای ویژگی یاد شده است. این لولا گازور دارای طول 120 میلی متر بوده و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی بوفه یا کمد نصب می شود و برای رگلاژ لولا برروی بدنه می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد و فاصله ی میان دو پیچ 33 میلی متر است. قسمت دوم که دایره ای شکل است و در میانه ی خود حفره ای  با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب شیشه ای قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 30 میلی متری هستند. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب بوفه یا کمد را بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.</p>
  • لولا گازور شیشه آرام بند 35  میلیمتری

لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلیمتری

سایزبندی کالا: 30*120 میلیمتر
شرایط گارانتی: ندارد
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
85,000 تومان
شرکت سازنده
برند های خارجی
کشور سازنده
چین

معرفی محصول:

لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلی متری کلیپسی  

شیشه دارای خاصیت شکنندگی است و اکثر ما پس از خرید کالایی با درب شیشه ای برای منزل یا محل کار نگران این موضوع خواهیم بود. اما در صورتی که لولا گازور نصب شده بر روی آنها دارای آرام بند باشد تا حدودی به ایمن ماندن شیشه کمک می کند. زیرا پمپ به کار رفته در لولا باعث کاهش ضربه ی وارده به درب خواهد شد. لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلی متری نیز دارای ویژگی یاد شده است. این لولا گازور دارای طول 120 میلی متر بوده و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی بوفه یا کمد نصب می شود و برای رگلاژ لولا برروی بدنه می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد و فاصله ی میان دو پیچ 33 میلی متر است. قسمت دوم که دایره ای شکل است و در میانه ی خود حفره ای  با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب شیشه ای قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 30 میلی متری هستند. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب بوفه یا کمد را بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور شیشه آرام بند 35 میلیمتری
شرکت سازنده شرکت های خارجی
ساخت چین
نوع لولا آرام بند
گارانتی ندارد
مشخصات فنی
ابعاد لولا 30*120 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی بوفه و کابینت آشپزخانه داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور شیشه آرام بند 35  میلیمتری  در فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه