لولا گازور مگنتی صامت
11400 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور مگنتی صامت </h4><p>کابینتی با درب کوچک در آشپزخانه یا کمدهایی که در مکانهایی مانند باشگاه های ورزشی و استخرها قرار دارند به لولایی مناسب نیازمند هستند. لولاهایی که درب را به صورت کامل باز کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان لولا گازور مگنتی صامت است. در این مدل از لولا که به آنها معکوس یا برگردان نیز گفته می شود، با فنری که در انتهای کالا قرار گرفته و به وسیله ی فشاری که دست کاربر به درب وارد می سازد آن را باز و بسته می کند. به همین دلیل نیاز به نصب دستگیره بر روی درب کمد یا کابینت وجود ندارد. لولای گازور مگنتی صامت دارای طول 105 میلی متر بوده از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 48 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت صامت است. کمپانی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... که در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است.</p>
  • لولا گازور مگنتی صامت
سایزبندی کالا: 48*105 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
11,400 تومان
شرکت سازنده
صامت
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

لولا گازور مگنتی صامت 

کابینتی با درب کوچک در آشپزخانه یا کمدهایی که در مکانهایی مانند باشگاه های ورزشی و استخرها قرار دارند به لولایی مناسب نیازمند هستند. لولاهایی که درب را به صورت کامل باز کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان لولا گازور مگنتی صامت است. در این مدل از لولا که به آنها معکوس یا برگردان نیز گفته می شود، با فنری که در انتهای کالا قرار گرفته و به وسیله ی فشاری که دست کاربر به درب وارد می سازد آن را باز و بسته می کند. به همین دلیل نیاز به نصب دستگیره بر روی درب کمد یا کابینت وجود ندارد. لولای گازور مگنتی صامت دارای طول 105 میلی متر بوده از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 48 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد. این لولا محصول شرکت صامت است. کمپانی نام آشنا در زمینه ی تولید انواع لولا کابینت، جک کابینت، انواع ریل و ... که در کشور ترکیه مشغول به فعالیت است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور مگنتی صامت
شرکت سازنده صامت
ساخت ترکیه
نوع لولا مگنتی
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد لولا 48*105 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور مگنتی صامت  در فامیلاکالا


مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
عباسی

سلام برای این لولا ها نیاز به نصب مگنت نیست روی بدنه کابینت ؟ یعنی خود لولا درب رو بیرون هل میدهد

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت استفاده از این لولا (برای درب‌های سبک کابینت) نیاز به نصب مگنت مدادی خواهید داشت. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه