لولا گازور 45 درجه بسته
20000 موجود
توضیح محصول: <h4>لولا گازور 45 درجه بسته کلیپسی </h4><p>در طراحی کابینت آشپزخانه با چالش های مختلفی مواجه خواهیم بود. گاهی مجبور به قرار دادن کمدی با فرورفتگی در چیدمان خود هستیم. در این گونه موارد برای درب کابینت از لولا گازور 45 درجه بسته استفاده خواهیم کرد. نوع طراحی این مدل از لولا درب کابینت به صورتی است که در میانه ی لولا شیب ملایمی به سمت داخل وجود دارد که باعث هماهنگی بین لولا شده و آن را مناسب کابینت های فرورفته می سازد. ادامه ی این مطلب نیز به معرفی محصولی پرفروش از این مجموعه اختصاص دارد. لولا گازور 45 درجه بسته با طول 100 میلی متر تولید می شود و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 48 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.</p>
  • لولا گازور 45 درجه بسته
سایزبندی کالا: 48*100 میلیمتر
شرایط گارانتی: 6 ماه
خدمات پس از فروش: ندارد
انتخاب نوع کالا:
20,000 تومان
شرکت سازنده
صامت
کشور سازنده
ترکیه

معرفی محصول:

لولا گازور 45 درجه بسته کلیپسی 

در طراحی کابینت آشپزخانه با چالش های مختلفی مواجه خواهیم بود. گاهی مجبور به قرار دادن کمدی با فرورفتگی در چیدمان خود هستیم. در این گونه موارد برای درب کابینت از لولا گازور 45 درجه بسته استفاده خواهیم کرد. نوع طراحی این مدل از لولا درب کابینت به صورتی است که در میانه ی لولا شیب ملایمی به سمت داخل وجود دارد که باعث هماهنگی بین لولا شده و آن را مناسب کابینت های فرورفته می سازد. ادامه ی این مطلب نیز به معرفی محصولی پرفروش از این مجموعه اختصاص دارد. لولا گازور 45 درجه بسته با طول 100 میلی متر تولید می شود و از دو بخش تشکیل شده است. یک پایه که بر روی بدنه ی کابینت یا کمد نصب می شود. قسمت دوم نیز در میانه ی خود حفره ای دایره ای شکل و با قطر 35 میلی متر دارد (این حفره را به وسیله ی مته گازور 35 میلی متری می توان ایجاد کرد) که بر روی درب قرار می گیرد. نوع ورق به کاررفته در این لولا دارای ضخامت مناسب بوده که باعث دوام و کارایی آن برای مدت زمان طولانی تری خواهد شد. نصب این لولا بر روی بدنه و درب کابینت یا کمد به وسیله ی چند پیچ ام دی اف 1.5 سانتی متری انجام می شود. وجود کلیپس درون این لولا امکان جداسازی درب کابینت آشپزخانه بدون نیاز به باز کردن لولا از آن را برایمان فراهم ساخته است. از ویژگی های این لولا می توان به سهولت رگلاژ آن اشاره کرد به طوری که با پیچ شیاردار موجود بر روی لولا تنظیم درب کابینت  به راحتی امکان پذیر بوده و فاصله ی میان دو پیچ 48 میلی متر است. همچنین برای رگلاژ لولا برروی بدنه کابینت می توان از پیچ کشویی تعبیه شده بر روی آن استفاده کرد که دارای فاصله ی 35 میلی متری هستند. علاوه بر موارد عنوان شده قیمت مناسب این لولا گازور را می توان از مزیای مهم آن برشمرد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لولا گازور صامت 45 درجه بسته
شرکت سازنده صامت
ساخت ترکیه
نوع لولا ساده
گارانتی 6 ماه
مشخصات فنی
ابعاد لولا 48*100 میلیمتر
جنس استیل
رنگ استیل
کاربرد کمد و کابینت

نقد و بررسی:

سایزهای نشان داده شده در تصویر زیر جهت راهنمایی به شرکت های طراح و سازنده ی کابینت آشپزخانه یا سایر لوازم کمددار داده شده تا با توجه به این ابعاد اندازه ی دقیق کالای خود را گرفته و سپس لولای متناسب با آن خریداری نمایند.

راهنمای خرید لولا گازور صامت 45 درجه بسته در فامیلاکالا



مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه