لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل 100 سانت
230000 موجود
توضیح محصول: <h4>لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 100 سانت </h4><p>داشتن آشپزخانه ای کوچک در منزل ما را به جستجو و تلاش برای استفاده از کلیه ی فضاهای موجود در آن وادار می کند. راهنمایی کارشناسان در این زمینه به کارگیری فضاهایی کم کاربرد مانند کنار یخچال یا فاصله ی میان کابینت ها است. در این متن به معرفی لوله آویز و پایه بهینه خواهیم پرداخت. این لوله را می توان در فاصله ی 60 سانتی میان کابینت های دیواری و زمینی قرار داد. به دلیل طول 100 سانتی متری و قطر 1/6 سانتی این لوله نصب دو پایه در ابتدا و انتهای آن جهت قرار گیری کالا کافی است. کلیه ی سطح لوله با آبکاری کروم پوشش داده شده که همین امر آن را در مقابل رطوبت مقاوم کرده و باعث حفظ زیبایی لوله برای مدتی طولانی تر خواهد شد. همچنین با نصب لوله آویز بهینه می توان کالاهای متنوعی مانند انواع جاقاشقی، جابشقابی، جااسکاچی و غیره را بالای سینک ظرفشویی قرار داده و در کنار آنها از انواع سبد های آویز کنج، جاادویه ای و جادستمالی نیز آویزان کرد. پس از خرید لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه از مزایایی همچون دو سال گارانتی نیز برخوردار خواهید شد. این ضمانت نشانگر اطمینان شرکت بهینه از کیفیت محصولات خود است.</p>
  • لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل 100 سانت

لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل 100 سانت

سایزبندی کالا: 100*1/6 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
230,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
متفرقه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 100 سانت 

داشتن آشپزخانه ای کوچک در منزل ما را به جستجو و تلاش برای استفاده از کلیه ی فضاهای موجود در آن وادار می کند. راهنمایی کارشناسان در این زمینه به کارگیری فضاهایی کم کاربرد مانند کنار یخچال یا فاصله ی میان کابینت ها است. در این متن به معرفی لوله آویز و پایه بهینه خواهیم پرداخت. این لوله را می توان در فاصله ی 60 سانتی میان کابینت های دیواری و زمینی قرار داد. به دلیل طول 100 سانتی متری و قطر 1/6 سانتی این لوله نصب دو پایه در ابتدا و انتهای آن جهت قرار گیری کالا کافی است. کلیه ی سطح لوله با آبکاری کروم پوشش داده شده که همین امر آن را در مقابل رطوبت مقاوم کرده و باعث حفظ زیبایی لوله برای مدتی طولانی تر خواهد شد. همچنین با نصب لوله آویز بهینه می توان کالاهای متنوعی مانند انواع جاقاشقی، جابشقابی، جااسکاچی و غیره را بالای سینک ظرفشویی قرار داده و در کنار آنها از انواع سبد های آویز کنج، جاادویه ای و جادستمالی نیز آویزان کرد. پس از خرید لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه از مزایایی همچون دو سال گارانتی نیز برخوردار خواهید شد. این ضمانت نشانگر اطمینان شرکت بهینه از کیفیت محصولات خود است.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده بهینه 100 سانت
شرکت سازنده شرکت های ایرانی
ساخت ایران
نوع کاربرد زیر سینک
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 100*1/6 سانتیمتر
طول محل نصب -
ارتفاع محل نصب -
عرض محل نصب -
طول سبد -
ارتفاع سبد -
عرض سبد -
نوع اتصال پیچ و مهره
رنگ استیل
جنس استیل
تعداد طبقات -
محل نصب آشپزخانه
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
فاطمه زهرا نیرحسینی

سلام من اینو سفارش دادم ب دستم رسید ولی طریقه نصبش رو دیوار چطوریه؟؟؟؟نمیدونم.ممنون میشم راهنمایی کنین.

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام ابتدا دیوار محل نصب را پس از اندازه‌گیری دقیق، با دریل سوراخ کنید.سپس با استفاده از پیچ و مهره موجود همراه کالا پایه ها را اتصال دهید.

فاطمه حسامی

سلام می شه بگین پایه ش چطوری نصب می شه؟?

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام پایه‌ها به وسیله پیچ و مهره موجود در بسته بندی به دیوار متصل می شوند.

Hadis

سلام ، اندازه 140 سانت نداره؟؟؟؟؟یا 170

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام امکان برش این لوله به اندازه و سایز دلخواه وجود دارد.

ندا

سلام و درود از این کالا 50 سانت هم دارید؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله موجود است.

امیر امیرزاده

سلام نحوه اتصال پایه ها به دیوار مشخص نیست اگه ممکنه تصویر یا نقشه ای ارسال فرمایید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام دو پیچ و رولپلاک موجود همراه با کالا موجود است. ابتدا دیوار محل نصب را پس از اندازه‌گیری دقیق، با دریل سوراخ کنید.سپس با استفاده از پیچ و مهره موجود همراه کالا پایه ها را اتصال داده و لوله را داخل آن قرار دهید.


امین بخشنده

میشه چنتا از این لوله رو روی میز نصب کرد و بعنوان محافظ کرونا پلاستیک کشید؟ ممنون میشم اگه راهنمایی هم در این زمینه داشتین بفرمایین

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام بله امکان قرار دادن این میله برای میز کارجهت محافظت از ویروس کرونا وجود دارد. ابتدا لوله ها را به تعداد دلخواه خریداری کرده و برای اتصال آن‌ها به میز از استکانی لوله 25 میلی‌متری فلزی استفاده کنید. استکانی ‌ها را یکی به میز و دیگری به سقف متصل کرده سپس لوله‌ها را عمودی قرار دهید.

مصطفی رحیمی

سلام من حدود یکماه پیش خرید کردم بدستم نرسیده

مدیر سایت

سلام دوست عزیز، لطفا شماره سفارشتونو ارسال نمایید


شایان

سلام امکان داره برای آویزان کردن گلدان استفاده کرد؟و اینکه بیشتر از ۱۰۰سانت هم داره؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام بله از این لوله می‌توان برای گلدان نیز استفاده کرد.  لطفا لوله آویز و پایه ویژه نگهدارنده استیل150 سانت را مشاهده کنید.

yasaliani

ازکجامیشه خرید

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام جهت خرید کافیست سفارش خود را در سایت ثبت کرده و مراحل را کامل انجام دهید.

علی جعفری

سلام،درپوش برای این کار موجود هست؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام لطفا با همکارانمان در واحد فروش تماس بگیرید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه