لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت
38700 موجود
توضیح محصول: <h4>لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت  </h4><p> </p><p style="text-align: justify;">امروزه در طراحی محیط آشپزخانه های آپارتمانی معمولا قسمتی از آن به اپن اختصاص می یابد. برای زیبا و مدرن تر شدن فضای آن می توان انواع مختلفی از <span style="color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AB%D8%A7%D8%A8%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%88%DB%8C%D8%B2-%D9%83%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%AA/%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86" rel="nofollow" target="_blank">تجهیزات روی اپن</a></span> مانند جا لیوانی، جا گیلاسی و جا میوه ای استفاده کرد. اما برای نصب هر یک از این تجهیزات به یک لوله ی استیل نگهدارنده خواهید داشت. لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت کاملا مناسب برای فضای بین کابینت و سقف های بلند می باشد. این لوله به صورت عمودی در فضای بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شود. راهنمای نصب لوله بسیار آسان است. یک سر لوله به وسیله ی پیچ و مهره و درپوش مخصوص آن به صفحه ی پیشخوان کابینت متصل شده و سر دیگر آن نیز با پیچ و مهره و درپوش دیگری به سقف وصل می شود. سبد های تجهیزات هم به کمک پایه های پلاستیکی بر روی لوله نگه داشته شده و لوله به صورت عمود بر آن ها نصب می شود. طول لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن بهینه، 140 سانتی متر است. قطر لوله نگهدارنده بهینه 3/8 سانتی متر بوده که با انواع سبد های روی اپنی هماهنگی دارد. جنس لوله ی نگهدارنده کاملا از استیل بوده که از مزیت های آن، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. رنگ لوله استیل است. از خرید وسایل استیل برای آشپزخانه استقبال بیشتری صورت می گیرد. زیرا در زیبایی دکوراسیون انواع آشپزخانه ها تاثیر گذار هستند.</p><p style="text-align: justify;"> </p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه با داشتن سابقه طولانی در زمینه ی تولیدات وسایل آشپزخانه همواره در راستای رضایت خاطر مشتری قدم برداشته است. این شرکت بر کیفیت کالاهای تولیدی خود دقت کرده و قبل از خرید، در زمان خرید و حتی پس از آن نیز خدماتی را به مشتریان خود عرضه می کند. از مزایای مهم این کالا، گارانتی به مدت 24 ماه است. همچنین با خرید لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p>
  • لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت

لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت

سایزبندی کالا: 140 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت 

امروزه در طراحی محیط آشپزخانه های آپارتمانی معمولا قسمتی از آن به اپن اختصاص می یابد. برای زیبا و مدرن تر شدن فضای آن می توان انواع مختلفی از تجهیزات روی اپن مانند جا لیوانی، جا گیلاسی و جا میوه ای استفاده کرد. اما برای نصب هر یک از این تجهیزات به یک لوله ی استیل نگهدارنده خواهید داشت. لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت کاملا مناسب برای فضای بین کابینت و سقف های بلند می باشد. این لوله به صورت عمودی در فضای بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شود. راهنمای نصب لوله بسیار آسان است. یک سر لوله به وسیله ی پیچ و مهره و درپوش مخصوص آن به صفحه ی پیشخوان کابینت متصل شده و سر دیگر آن نیز با پیچ و مهره و درپوش دیگری به سقف وصل می شود. سبد های تجهیزات هم به کمک پایه های پلاستیکی بر روی لوله نگه داشته شده و لوله به صورت عمود بر آن ها نصب می شود. طول لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن بهینه، 140 سانتی متر است. قطر لوله نگهدارنده بهینه 3/8 سانتی متر بوده که با انواع سبد های روی اپنی هماهنگی دارد. جنس لوله ی نگهدارنده کاملا از استیل بوده که از مزیت های آن، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. رنگ لوله استیل است. از خرید وسایل استیل برای آشپزخانه استقبال بیشتری صورت می گیرد. زیرا در زیبایی دکوراسیون انواع آشپزخانه ها تاثیر گذار هستند.

شرکت بهینه با داشتن سابقه طولانی در زمینه ی تولیدات وسایل آشپزخانه همواره در راستای رضایت خاطر مشتری قدم برداشته است. این شرکت بر کیفیت کالاهای تولیدی خود دقت کرده و قبل از خرید، در زمان خرید و حتی پس از آن نیز خدماتی را به مشتریان خود عرضه می کند. از مزایای مهم این کالا، گارانتی به مدت 24 ماه است. همچنین با خرید لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 140 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 140 سانتیمتر
طول -
عرض -
ارتفاع -
نوع اتصال پیچ و مهره
رنگ استیل
جنس فلز آبکاری شده
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه