لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت
59600 موجود
توضیح محصول: <h4><span style="font-size: 18px;">لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت </span></h4><p style="text-align: justify;">با خرید لوله استیل نگهدارنده روی اپن، وسایل تزیینی آشپزخانه را در فضا معلق کنید. تجهیزات سبدی روی اپن که از آن ها می توان به سبد جا بطری، جا گیلاسی و جا لیوانی اشاره کرد، بر روی لوله ی نگهدارنده روی اپن قرار می گیرند. این لوله به صورت عمودی در فضای بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شود. راهنمای نصب لوله بسیار آسان است. یک سر لوله به وسیله ی پیچ و مهره و درپوش مخصوص آن به صفحه ی پیشخوان کابینت متصل شده و سر دیگر آن نیز با پیچ و مهره و درپوش دیگری به سقف وصل می شود. سبد های تجهیزات هم به کمک پایه های پلاستیکی بر روی لوله نگه داشته شده و لوله به صورت عمود بر آن ها نصب می شود. طول لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن بهینه، 150 سانتی متر است. قطر لوله نگهدارنده بهینه 3/8 سانتی متر بوده که با انواع سبد های روی اپنی هماهنگی دارد. جنس لوله ی نگهدارنده کاملا از استیل بوده که از مزیت های آن، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. رنگ لوله استیل است. از خرید وسایل استیل برای آشپزخانه استقبال بیشتری صورت می گیرد. زیرا در زیبایی دکوراسیون انواع آشپزخانه ها تاثیر گذار هستند.</p><p style="text-align: justify;">شرکت بهینه با داشتن سابقه طولانی در زمینه ی تولیدات وسایل آشپزخانه همواره در راستای رضایت خاطر مشتری قدم برداشته است. این شرکت بر کیفیت کالاهای تولیدی خود دقت کرده و قبل از خرید، در زمان خرید و حتی پس از آن نیز خدماتی را به مشتریان خود عرضه می کند. از مزایای مهم این کالا، گارانتی به مدت 24 ماه است. همچنین با خرید لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p>
  • لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت

لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت

سایزبندی کالا: 150 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت 

با خرید لوله استیل نگهدارنده روی اپن، وسایل تزیینی آشپزخانه را در فضا معلق کنید. تجهیزات سبدی روی اپن که از آن ها می توان به سبد جا بطری، جا گیلاسی و جا لیوانی اشاره کرد، بر روی لوله ی نگهدارنده روی اپن قرار می گیرند. این لوله به صورت عمودی در فضای بین کابینت و سقف بالای آن نصب می شود. راهنمای نصب لوله بسیار آسان است. یک سر لوله به وسیله ی پیچ و مهره و درپوش مخصوص آن به صفحه ی پیشخوان کابینت متصل شده و سر دیگر آن نیز با پیچ و مهره و درپوش دیگری به سقف وصل می شود. سبد های تجهیزات هم به کمک پایه های پلاستیکی بر روی لوله نگه داشته شده و لوله به صورت عمود بر آن ها نصب می شود. طول لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن بهینه، 150 سانتی متر است. قطر لوله نگهدارنده بهینه 3/8 سانتی متر بوده که با انواع سبد های روی اپنی هماهنگی دارد. جنس لوله ی نگهدارنده کاملا از استیل بوده که از مزیت های آن، مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. رنگ لوله استیل است. از خرید وسایل استیل برای آشپزخانه استقبال بیشتری صورت می گیرد. زیرا در زیبایی دکوراسیون انواع آشپزخانه ها تاثیر گذار هستند.

شرکت بهینه با داشتن سابقه طولانی در زمینه ی تولیدات وسایل آشپزخانه همواره در راستای رضایت خاطر مشتری قدم برداشته است. این شرکت بر کیفیت کالاهای تولیدی خود دقت کرده و قبل از خرید، در زمان خرید و حتی پس از آن نیز خدماتی را به مشتریان خود عرضه می کند. از مزایای مهم این کالا، گارانتی به مدت 24 ماه است. همچنین با خرید لوله ی استیل نگهدارنده روی اپن می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه 150 سانت
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 150 سانتیمتر
طول -
عرض -
ارتفاع -
نوع اتصال پیچ و مهره
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

شرط اول برای نصب سبد و تجهیزات روی اپن، وجود یک لوله برای نگهداری آن ها است. شرکت بهینه با تولید لوله نگهدارنده ی روی اپن، امکان نصب سبد ها را به شما می دهد. به این ترتیب با کمترین هزینه، بیشترین تغییرات را در دکوراسیون خانه و آشپزخانه به وجود آورید.

جنس اين لوله کاملا استیل است. از مزیت های جنس استیل می توان به مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی اشاره کرد. رنگ لوله نیز استیل است. رنگ استیل لوله کاملا هماهنگ با سایر تجهیزات و سبد های روی اپن می باشد.

نصب لوله نگهدارنده بسیار راحت صورت می گیرد. لوله استیل نگهدارنده روی اپن، به صورت عمودی در فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان اپن و سقف نصب می شود. نوع اتصال لوله، پیچ و مهره است. یک سر لوله به وسیله ی پیچ و مهره و درپوش مخصوص آن به صفحه ی پیشخوان کابینت متصل شده و سر دیگر نیز با پیچ و مهره و درپوش دیگری به سقف وصل می شود.

طول لوله نگهدارنده 150 سانتی متر بوده که معمولا سه تا چهار سبد بر روی آن می توان نصب کرد.

از مزیت های مهم لوله استیل نگهدارنده روی اپن بهینه، گارانتی آن به مدت 24 ماه است. همچنین شرکت بهینه به شما نوید استفاده از خدمات پس از فروش لوله نگهدارنده را بلافاصله پس از خرید آن می دهد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
مریم جعفری

سلام خسته نباشید در مورد سبدهای روی ستون سوال داشتم که چجوری نصب و برداشته میشه؟

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

این سبد ها توسط یک لوله استیل که سر و ته آن با دو عدد استکانی پوشیده می شود و با باز  و بسته کردن این استکانی ها می توانید این سبد ها نصب یا بردارید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه