نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه 92302
98600 موجود
توضیح محصول: <p style="text-align: justify;"><span style="font-size: 18px;"> نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه  </span><br><br><span style="font-size: 14px;">امروزه استقبال زیادی از تجهیزات روی اپن آشپزخانه شده  و نقش پر رنگی در زیبایی فضای خانه پیدا کرده است. این تجهیزات بر روی اپن و بین کابینت های پایین و سقف نصب می شوند. اگر فاصله ی سقف تا کابینت ها زیاد یا امکان اتصال یک سر<a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" target="_blank" rel="nofollow"> لوله</a> با سقف وجود نداشته باشد می توان از نگه دارنده ی مثلثی روی اپن بهینه استفاده کرد. نگهدارنده مثلثی بر روی <a href="http://www.familakala.com/%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%86-%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-150-%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA.html" rel="nofollow" target="_blank">لوله </a>ی نگهدارنده قرار می گیرد. طول لوله ی نگهدارنده ی استیل به اندازه ی دلخواه انتخاب می شود. لوله را از درون یک پایه ی پلاستیکی رد کرده و در یک سر آن قرار می گیرد. سپس لوله را از درون نگهدارنده ی مثلثی روی اپن عبور داده و بر روی پایه نگه داشته می شود. یک سر لوله ی نگهدارنده را بر روی صفحه ی پیشخوان کابینت قرار داده و سر دیگر آن که نگه دارنده ی مثلثی هم در همان قسمت نصب شده است رو به بالا قرار می گیرد. لوله باید در فاصله ی 35/5 سانتی متری یک دیوار نصب شود. قاعده ی نگهدارنده ی مثلثی شکل با دو پیچ به دیوار متصل شده و باعث نگه داشتن لوله و تجهیزات روی آن می شود. جنس این کالا کاملا از استیل است. مزیت استیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. رنگ نگهدارنده نیز استیل است که با تجهیزات دیگر و انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. طول (ارتفاع مثلث) آن 35/5 سانتی متر، عرض (قاعده) آن 18 سانتی متر است. همچنین ارتفاعی 4 سانتی متری دارد. <br>شرکت بهینه با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی عرضه ی محصولات آشپزخانه، همواره نیاز های مشتریان را رفع کرده است. با تولید نگهدارنده ی مثلثی روی اپن نیز، مشکل اتصال لوله به سقف آشپزخانه را حل کرده است. ضمن این که امکان استفاده از خدمات پس از فروش این محصول را به خریداران ارائه می کند. نگهدارنده ی مثلثی روی اپن بهینه شامل 24 ماه گارانتی بوده که یکی دیگر از مزیت های مهم آن به شمار مى رود.</span></p>
  • نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه 92302
سایزبندی کالا: 35/5*18 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
بازه ارسال: 5 روز کاری
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بهينه
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

 نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه  

امروزه استقبال زیادی از تجهیزات روی اپن آشپزخانه شده  و نقش پر رنگی در زیبایی فضای خانه پیدا کرده است. این تجهیزات بر روی اپن و بین کابینت های پایین و سقف نصب می شوند. اگر فاصله ی سقف تا کابینت ها زیاد یا امکان اتصال یک سر لوله با سقف وجود نداشته باشد می توان از نگه دارنده ی مثلثی روی اپن بهینه استفاده کرد. نگهدارنده مثلثی بر روی لوله ی نگهدارنده قرار می گیرد. طول لوله ی نگهدارنده ی استیل به اندازه ی دلخواه انتخاب می شود. لوله را از درون یک پایه ی پلاستیکی رد کرده و در یک سر آن قرار می گیرد. سپس لوله را از درون نگهدارنده ی مثلثی روی اپن عبور داده و بر روی پایه نگه داشته می شود. یک سر لوله ی نگهدارنده را بر روی صفحه ی پیشخوان کابینت قرار داده و سر دیگر آن که نگه دارنده ی مثلثی هم در همان قسمت نصب شده است رو به بالا قرار می گیرد. لوله باید در فاصله ی 35/5 سانتی متری یک دیوار نصب شود. قاعده ی نگهدارنده ی مثلثی شکل با دو پیچ به دیوار متصل شده و باعث نگه داشتن لوله و تجهیزات روی آن می شود. جنس این کالا کاملا از استیل است. مزیت استیل مقاومت در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد. رنگ نگهدارنده نیز استیل است که با تجهیزات دیگر و انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. طول (ارتفاع مثلث) آن 35/5 سانتی متر، عرض (قاعده) آن 18 سانتی متر است. همچنین ارتفاعی 4 سانتی متری دارد.
شرکت بهینه با داشتن سال ها تجربه در زمینه ی عرضه ی محصولات آشپزخانه، همواره نیاز های مشتریان را رفع کرده است. با تولید نگهدارنده ی مثلثی روی اپن نیز، مشکل اتصال لوله به سقف آشپزخانه را حل کرده است. ضمن این که امکان استفاده از خدمات پس از فروش این محصول را به خریداران ارائه می کند. نگهدارنده ی مثلثی روی اپن بهینه شامل 24 ماه گارانتی بوده که یکی دیگر از مزیت های مهم آن به شمار مى رود.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه
شرکت سازنده بهینه
ساخت ایران
نوع کاربرد روی اپن
گارانتی 24 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 35/5*18*4 سانتیمتر
طول 35/5 سانتیمتر
عرض 18 سانتیمتر
ارتفاع 4 سانتیمتر
نوع اتصال لوله و پایه
رنگ استیل
جنس استیل
سایر مشخصات -

نقد و بررسی:

اگر فاصله ی بین صفحه ی پیشخوان اپن و سقف بالای آن بیشتر از 150 سانتی متر بوده یا امکان اتصال یک سر لوله با سقف وجود نداشته باشد، برای نصب لوله ی آویز و سبد های متصل به آن بین اپن و سقف، نیاز به یک نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه دارید. نگه دارنده مثلثی سبب اتصال لوله ی آویز به دیوار کنار آن می شود و از افتادن لوله ی آویز جلوگیری می کند.

نصب نگه دارنده مثلثی بسیار آسان است. لوله آویز از درون یک پایه ی پلاستیکی رد شده و در یک سر آن قرار می گیرد. سپس لوله را از ميانه ى نگهدارنده ی مثلثی روی اپن عبور داده و بر روی پایه نگه داشته می شود. یک سر لوله ی نگهدارنده را بر روی صفحه ی پیشخوان کابینت قرار داده و سر دیگر آن که نگه دارنده ی مثلثی هم در همان قسمت نصب شده است رو به بالا قرار می گیرد.

اين نگه دارنده طراحى مثلثی شکل دارد. در قاعده ی نگه دارنده مثلثی دو محل برای اتصال آن با دو پیچ به دیوار تعبيه شده است. نوع اتصال نگه دارنده مثلثی در گروه لوله و پایه قرار دارد.

با خرید سبد نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه می توانید از خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کنید. همچنین گارانتی به مدت 24 ماه شامل این کالا شده که از مزیت های آن به شمار می رود.

رنگ نگه دارنده استیل است. رنگ استیل با لوله ی آویز، تجهیزات و سبد های آویز هماهنگ می شود. همچنین با انواع کابینت و دکوراسیون آشپزخانه ها تطابق پیدا می کند. جنس نگه دارنده مثلثی روی اپن بهینه کاملا از استیل است. استیل در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

ابعاد نگه دارنده مثلثی با سبد و تجهیزات آویز دیگر همخوانی دارد. طول نگه دارنده 35/5 سانتی متر و عرض آن 18 سانتی متر است. همچنین ارتفاع آن 4 سانتی متر می باشد.

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه