نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303
676000 موجود
توضیح محصول: <p>در کابینت های کنج آشپزخانه که معمولا دسترسی به فضای داخل آن ها سخت یا غیر ممکن بوده بهتر است از <span style="text-align: justify; color: rgb(40, 50, 78);"><a href="http://www.familakala.com/%D8%B3%D8%A8%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%83%D8%AA/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4#156" rel="nofollow" target="_blank">سبد های سوپر مارکت</a></span> استفاده کنید. نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303 نمونه ای از کنج ها بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این سبد یک طبقه بوده و قیمت آن نسبت به قیمت سبد های کنج مشابه، مناسب تر است. طبقه گردان کابینت کنج، دارای سبدی با ظاهری نیم دایره ای بوده که به صورت جداگانه و به وسیله ی یراق اتصال به بدنه کابینت متصل می شود. برای نصب سبد کنج باید به عرض درب کابینت توجه داشته باشید. عرض کابینت کنج باید حداقل 40 سانتی متر باشد تا سبد به راحتی درون آن جا به جا شود. به این ترتیب سبد نیم گردون به راحتی داخل کابینت محل نصب خود حرکت می کنند. عرض سبد 39/5 سانتی متر و عمق آن 67/5 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد نیز 12سانتی متر بوده که از مزیت های آن می توان به نگهداری وسایل درون سبد و جای گیری مناسب آن ها اشاره کرد. جنس سبد کنج طبقه گردان آبکاری است. خاصیت آبکاری کروم، مقاومت در برابر زنگ زدگی، رطوبت و خوردگی است. رنگ دو سبد استیل و براق می باشد. رنگ استیل در زیبایی اکسسوری های داخل کابینتی و دکوراسیون آشپزخانه ها، تاثیر زیادی دارد.</p>
  • نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303

نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303

سایزبندی کالا: 39/5*67/5 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 30 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
676,000 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
آدلان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

در کابینت های کنج آشپزخانه که معمولا دسترسی به فضای داخل آن ها سخت یا غیر ممکن بوده بهتر است از سبد های سوپر مارکت استفاده کنید. نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303 نمونه ای از کنج ها بوده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. این سبد یک طبقه بوده و قیمت آن نسبت به قیمت سبد های کنج مشابه، مناسب تر است. طبقه گردان کابینت کنج، دارای سبدی با ظاهری نیم دایره ای بوده که به صورت جداگانه و به وسیله ی یراق اتصال به بدنه کابینت متصل می شود. برای نصب سبد کنج باید به عرض درب کابینت توجه داشته باشید. عرض کابینت کنج باید حداقل 40 سانتی متر باشد تا سبد به راحتی درون آن جا به جا شود. به این ترتیب سبد نیم گردون به راحتی داخل کابینت محل نصب خود حرکت می کنند. عرض سبد 39/5 سانتی متر و عمق آن 67/5 سانتی متر است. ارتفاع لبه های سبد نیز 12سانتی متر بوده که از مزیت های آن می توان به نگهداری وسایل درون سبد و جای گیری مناسب آن ها اشاره کرد. جنس سبد کنج طبقه گردان آبکاری است. خاصیت آبکاری کروم، مقاومت در برابر زنگ زدگی، رطوبت و خوردگی است. رنگ دو سبد استیل و براق می باشد. رنگ استیل در زیبایی اکسسوری های داخل کابینتی و دکوراسیون آشپزخانه ها، تاثیر زیادی دارد.

مشخصات فنی:

مشخصات عمومی
نام کالا نیم گرد گردان داخل کابینت مدل A303
شرکت سازنده آدلان
ساخت ایران
نوع کاربرد داخل کابینتی
خدمات نصب
گارانتی 30 ماه
مشخصات فنی
ابعاد 39/5*67/5 سانتیمتر
عرض یونیت محل نصب 40 سانتیمتر
ارتفاع یونیت محل نصب -
عمق یونیت محل نصب -
عرض سبد 39/5 سانتیمتر
ارتفاع سبد 12 سانتیمتر
عمق سبد 67/5 سانتیمتر
نوع اتصال پیچ
رنگ کروم
جنس فلز آبکاری شده
تعداد طبقات 1
نوع ریل -
محل نصب داخل کابینت
سایر مشخصات -

مزایا و معایب:

سوالات و نظرات

comment
Mina mohavi

سلام حداقل سایز یونیت برای این اکسسوری چقدر هست ؟

مدیر سایت

کاربر عزیز سلام عرض کابینت مناسب جهت نصب این سبد 40 سانتی‌متر است. لطفا با استفاده از متر عرض در کابینت خود را اندازه‌ گیری کرده و در صورتی که 40 سانت است، این کالا مناسب شما خواهد بود.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه