هود آشپزخانه اخوان شومینه ای مدل H1 استیل
1461600 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><!--StartFragment--><h4>هود اخوان شومینه ای مدلH 1&nbsp;</h4><p>نصب یک هود شومینه ای در آشپزخانه باعث ایجاد تقارن در محیط میشود. این ویژگی که به دلیل وجود خطوط صاف و موازی در این نوع از هودهای آشپزخانه وجود دارد، به نمود زیبایی چیدمان کمک قابل توجهی می کند. مدلی که ادامه ی این متن به معرفی آن اختصاص دارد زیر گروه این مجموعه است.</p><p>هود اخوان شومینه ای مدل H 1 با سایز 90 سانتی متری عرضه می شود که از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود فلت کاملا استیل بوده و شیشه ای سکوریت شده و بی رنگ با مقاومت بالا در مقابل حرارت اجاق گاز بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته است. صفحه کلید فشاری آن نیز بر روی نوار جلویی تعبیه شده و شامل کلیدهایی جهت روشن و خاموشی دستگاه، تنظیم دور موتور (میزان مکش) و تنظیم روشنایی است.</p><p>روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود. میزان صدای تولید شده&nbsp; توسط این هود آشپزخانه پایین است که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود. مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل H 1 دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است. موتور این هود آشپزخانه نیز دارای پروانه ای پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است. دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. با نصب فیلتر زغالی (کربنی) کاهش چشمگیری از حجم گرد و غبار را در منزل شاهد خواهیم بود.</p><p>با خرید این هود شومینه ای ازدو سال گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. لوازم یدکی آن نیز به سهولت در بازار یافت می شود.</p><p>گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.</p><!--EndFragment--><!--EndFragment-->
  • هود آشپزخانه اخوان شومینه ای مدل H1 استیل

هود آشپزخانه اخوان شومینه ای مدل H1 استیل

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود اخوان شومینه ای مدلH 1 

نصب یک هود شومینه ای در آشپزخانه باعث ایجاد تقارن در محیط میشود. این ویژگی که به دلیل وجود خطوط صاف و موازی در این نوع از هودهای آشپزخانه وجود دارد، به نمود زیبایی چیدمان کمک قابل توجهی می کند. مدلی که ادامه ی این متن به معرفی آن اختصاص دارد زیر گروه این مجموعه است.

هود اخوان شومینه ای مدل H 1 با سایز 90 سانتی متری عرضه می شود که از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود فلت کاملا استیل بوده و شیشه ای سکوریت شده و بی رنگ با مقاومت بالا در مقابل حرارت اجاق گاز بر روی صفحه ی اصلی قرار گرفته است. صفحه کلید فشاری آن نیز بر روی نوار جلویی تعبیه شده و شامل کلیدهایی جهت روشن و خاموشی دستگاه، تنظیم دور موتور (میزان مکش) و تنظیم روشنایی است.

روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود. میزان صدای تولید شده  توسط این هود آشپزخانه پایین است که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود. مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل H 1 دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است. موتور این هود آشپزخانه نیز دارای پروانه ای پلاستیکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است. دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. با نصب فیلتر زغالی (کربنی) کاهش چشمگیری از حجم گرد و غبار را در منزل شاهد خواهیم بود.

با خرید این هود شومینه ای ازدو سال گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. لوازم یدکی آن نیز به سهولت در بازار یافت می شود.

گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H1
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا -
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور -
میزان صدای موتور -
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 50*90 سالنتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 150 میلیمتر
سایر قابلیت ها دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • مکش قوی
  • کم صدا
  • نمای شیشه و استیل
  • دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه
  • دارای دودکش بلند و قابل تنظیم
  • دارای فیلتر ذغالی

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه