هود آشپزخانه اخوان مورب مدل H39 مشکی
1628400 موجود
توضیح محصول: <h4>هود اخوان مورب مدل H 39 </h4><p>هود آشپزخانه یکی از لوازم با اهمیت و پرکاربرد در منزل بوده که به دلیل درخواست مداوم و همیشگی آن در بازار ایجاد تنوع در مدل و شکل ظاهری هدف اصلی تولید کنندگان این صنعت به شمار می رود. با مطالعه ی این متن و مشاهده ی کالای معرفی شده در آن زیبایی و دقت در طراحی را در هود توربولاین خواهیم دید.</p><p>هود مورب مدل H 39 با سایز 60 سانتی متر عرضه می شود و مناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول 60 سانتی متر و یا کوچکتر است. این هود مدرن علاوه بر قیمت مناسب دارای نمایی ترکیبی و زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق است که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد. صفحه ی اصلی کالا مستطیل شکل بوده که از جنس شیشه است و فیلتراستیل (مستطیلی) در میانه ی آن دیده می شود. دو لامپ LED پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین فیلتر جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. صفحه کلید فشاری این هود آشپزخانه بر روی نوار فوقانی فیلتر تعبیه شده و دارای کلید های</p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT است.</p><p>میزان صدای تولید شده  توسط این هود توربولاین پایین بوده که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود.</p><p>هود مدل H 39 به دلیل نصب موتور ایتالیایی دارای قدرت مکش بالا است همچنین با وجود قابلیت نصب فیلتر زغالی (کربنی) بر روی آن می توان هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل را تجربه کرد. فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد.</p><p>علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.</p>
  • هود آشپزخانه اخوان مورب مدل H39 مشکی

هود آشپزخانه اخوان مورب مدل H39 مشکی

سایزبندی کالا: 60 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه گارانتی
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود اخوان مورب مدل H 39

هود آشپزخانه یکی از لوازم با اهمیت و پرکاربرد در منزل بوده که به دلیل درخواست مداوم و همیشگی آن در بازار ایجاد تنوع در مدل و شکل ظاهری هدف اصلی تولید کنندگان این صنعت به شمار می رود. با مطالعه ی این متن و مشاهده ی کالای معرفی شده در آن زیبایی و دقت در طراحی را در هود توربولاین خواهیم دید.

هود مورب مدل H 39 با سایز 60 سانتی متر عرضه می شود و مناسب قرار گیری بالای اجاق هایی با طول 60 سانتی متر و یا کوچکتر است. این هود مدرن علاوه بر قیمت مناسب دارای نمایی ترکیبی و زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق است که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد. صفحه ی اصلی کالا مستطیل شکل بوده که از جنس شیشه است و فیلتراستیل (مستطیلی) در میانه ی آن دیده می شود. دو لامپ LED پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین فیلتر جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. صفحه کلید فشاری این هود آشپزخانه بر روی نوار فوقانی فیلتر تعبیه شده و دارای کلید های

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT است.

میزان صدای تولید شده  توسط این هود توربولاین پایین بوده که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود.

هود مدل H 39 به دلیل نصب موتور ایتالیایی دارای قدرت مکش بالا است همچنین با وجود قابلیت نصب فیلتر زغالی (کربنی) بر روی آن می توان هوایی پاک و بدون گرد و غبار در منزل را تجربه کرد. فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد.

علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H39
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا -
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور -
میزان صدای موتور -
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 50*60 سالنتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 150 میلیمتر
سایر قابلیت ها با موتور و متعلقات ایتالیایی و قابلیت نصب فیلتر زغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • مکش قوی
  • کم صدا
  • نمای استیل و شیشه
  • دارای فیلتر آلومینیومی چند لایه
  • دارای دودکش بلندتر و قابل تنظیم
  • دارای فیلتر ذغالی
  • لامپ LCD
  • با موتور و متعلقات ایتالیایی

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه