هود آشپزخانه اخوان مورب مدلH46-T مشکی
2137100 موجود
توضیح محصول: <!--StartFragment--><h4>هود اخوان مورب مدل H46_T</h4><p>در هنگام خرید یکی از کالاهای بزرگ آشپزخانه، چشمان نکته سنج و زیبا پسند کدبانوی ایرانی به دنبال بهترین ها خواهد بود. حال در صورتی که قصد تهیه تاثیر گذار ترین کالا در مطبوع نگه داشتن هوای منزل یعنی هود آشپزخانه را دارید، ادامه ی این متن به معرفی مدلی زیبا و مدرن اختصاص دارد.</p><p>هود مورب مدل H46_T با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود آشپزخانه مستطیل شکل بوده و درب دستگاه نیز هماهنگ با ظاهر کلی و مستطیلی است، که ترکیبی از سادگی و زیبایی را در ذهن بیننده تداعی می کند. جنس بدنه آن نیز ازشیشه ی سکوریت شده و مشکی رنگ است که به سهولت قابل نظافت بوده همچنین به دلیل خنثی بودن رنگ مشکی، این هود توربولاین قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از دکوراسیون ها را داراست. صفحه کلید این هود مورب کاملا لمسی بوده و بر روی صفحه ی اصلی دستگاه (بالای درب) نصب شده است و شامل کلیدهای ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، LIGHT تنظیم روشنایی و صفحه نمایش LCD است.</p><p>دو لامپ SMD پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین صفحه جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. میزان صدای تولید شده  توسط این هود توربولاین پایین بوده و 54 دسی بل است که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود.</p><p>هود مدل H46_T دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و سرعت آن نیز در چهار حالت (چهار دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                              </p><p>فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد.</p><p>علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.   </p><!--EndFragment-->
  • هود آشپزخانه اخوان مورب مدلH46-T مشکی

هود آشپزخانه اخوان مورب مدلH46-T مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
اخوان
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود اخوان مورب مدل H46_T

در هنگام خرید یکی از کالاهای بزرگ آشپزخانه، چشمان نکته سنج و زیبا پسند کدبانوی ایرانی به دنبال بهترین ها خواهد بود. حال در صورتی که قصد تهیه تاثیر گذار ترین کالا در مطبوع نگه داشتن هوای منزل یعنی هود آشپزخانه را دارید، ادامه ی این متن به معرفی مدلی زیبا و مدرن اختصاص دارد.

هود مورب مدل H46_T با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90 سانتی متر و کوچکتر) نمای ظاهری این هود آشپزخانه مستطیل شکل بوده و درب دستگاه نیز هماهنگ با ظاهر کلی و مستطیلی است، که ترکیبی از سادگی و زیبایی را در ذهن بیننده تداعی می کند. جنس بدنه آن نیز ازشیشه ی سکوریت شده و مشکی رنگ است که به سهولت قابل نظافت بوده همچنین به دلیل خنثی بودن رنگ مشکی، این هود توربولاین قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از دکوراسیون ها را داراست. صفحه کلید این هود مورب کاملا لمسی بوده و بر روی صفحه ی اصلی دستگاه (بالای درب) نصب شده است و شامل کلیدهای ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، LIGHT تنظیم روشنایی و صفحه نمایش LCD است.

دو لامپ SMD پر نور و کم مصرف موجود در قسمت پایین صفحه جهت تسلط دید کاربر در هنگام آشپزی نصب شده اند. میزان صدای تولید شده  توسط این هود توربولاین پایین بوده و 54 دسی بل است که باعث آرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی می شود.

هود مدل H46_T دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت است و سرعت آن نیز در چهار حالت (چهار دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                             

فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آن وجود دارد.

علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود مورب دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

گروه صنعتی اخوان جم فعالیت خود را در زمینه ی تولید قطعات مرتبط با ساختمان سازی و سپس لوازم آشپزخانه، آغاز کرد. تنوع، قیمت مناسب، کیفیت و به کار گیری تکنولوژی روز اروپا سبب تمایز این مجموعه با سایر رقبا شده است. اخوان با محصولاتی همچون سینک ظرفشویی، انواع هود آشپزخانه، اجاق گاز و... نامی آشنا در بازار داخلی است.  

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا H46-T
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا و ریموت کنترل
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 54 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی چند لایه قابل شستشو و تعویض
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 50*90 سالنتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 150 میلیمتر
سایر قابلیت ها موتور توربو و دارای ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • نمای شیشه سکوریت
  • مکش قوی
  • کم صدا
  • دارای صفحه نمایشگر LCD
  • فیلتر آلومینیومی چند لایه قابل شستشو
  • موتور توربو چهار دور و متعلقات ایتالیایی
  • دودکش بلند و قابل تنظیم
  • دارای کنترل راه دور و لامپ SMD  (دارای درخشندگی بیشتر)

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه