هود آشپزخانه استیل البرزشومینه ای مدل SA-115 مشکی
7958100 موجود
توضیح محصول: <h4>هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA  -– 115</h4><p>در میان انواع مدلهای موجود در بازار، هودهای شومینه ای با توجه به شکل ظاهری و قرار گیری صفحه مکش آنها بالای اجاق گاز، امکان نصب موتورهایی با قدرت بالا و مکش بهتر را به تولید کنندگان داده اند. هود شومینه ای مدل SA -– 115 به دلیل داشتن نمایی شیک و زیبا می تواند یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه ی کدبانوی خوش سلیقه ی ایرانی باشد.</p><p>سایز این هود فلت 90 سانتی متر بوده که جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود.جنس بدنه ی این هود آشپزخانه و صفحه اصلی آن کاملا مشکی رنگ بوده و یک شیشه ی سکوریت شده دودی با انحنایی زیبا بر روی صفحه اصلی قرار گرفته است. صفحه ی مکش نیز نمایی از استیل درخشان دارد.صفحه کلید این مدل در میانه ی نوار جلویی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل</p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT</p><p>- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز) AUTO و نمایشگر دیجیتال است.</p><p> روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.                                                                                                                                                                                </p><p>دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 45 دسی بل و دور تند درحدود 65 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.</p><p>از دیگر مشخصات فنی مدل SA -– 115 می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت (تعداد دور موتور 5 دور) و نیز قدرت مکش 300 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.</p><p>دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. از دیگر مزایای این مدل به ریموت کنترل ان می توان اشاره کرد.                                                                                                                  علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود شومینه ای از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p><p>استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.</p><p> </p>
  • هود آشپزخانه استیل البرزشومینه ای مدل SA-115 مشکی

هود آشپزخانه استیل البرزشومینه ای مدل SA-115 مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
7,958,100 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
استیل البرز
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA  -– 115

در میان انواع مدلهای موجود در بازار، هودهای شومینه ای با توجه به شکل ظاهری و قرار گیری صفحه مکش آنها بالای اجاق گاز، امکان نصب موتورهایی با قدرت بالا و مکش بهتر را به تولید کنندگان داده اند. هود شومینه ای مدل SA -– 115 به دلیل داشتن نمایی شیک و زیبا می تواند یک انتخاب مناسب برای آشپزخانه ی کدبانوی خوش سلیقه ی ایرانی باشد.

سایز این هود فلت 90 سانتی متر بوده که جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود.جنس بدنه ی این هود آشپزخانه و صفحه اصلی آن کاملا مشکی رنگ بوده و یک شیشه ی سکوریت شده دودی با انحنایی زیبا بر روی صفحه اصلی قرار گرفته است. صفحه ی مکش نیز نمایی از استیل درخشان دارد.صفحه کلید این مدل در میانه ی نوار جلویی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز) AUTO و نمایشگر دیجیتال است.

 روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.                                                                                                                                                                               

دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 45 دسی بل و دور تند درحدود 65 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.

از دیگر مشخصات فنی مدل SA -– 115 می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در پنج حالت (تعداد دور موتور 5 دور) و نیز قدرت مکش 300 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.

دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. از دیگر مزایای این مدل به ریموت کنترل ان می توان اشاره کرد.                                                                                                                  علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود شومینه ای از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SA-115
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف عدم تنوع رنگی وسایز بندی
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 300 تا 900 متر مکعب در ساعت
توان موتور 220 وات
تعداد موتور 1 موتور پرقدرت
تعداد دور موتور 5 دور
میزان صدای موتور 48-55 دسی بل
نوع پروانه موتور فلزی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 2 شعله
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • دارای ریموت کنترل
  • دارای چیمنی مشکی
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ ال ای دی
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • مجهز به سنسور دود و گرما و حرارت
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 780-960 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه