هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA107
7353600 موجود
توضیح محصول: <h4>هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA -– 107 </h4><p>انواع هودهای آشپزخانه موجود در بازار با سایزهای متنوعی تولید و عرضه می شوند. این امر به خریدار امکان انتخاب کالایی متناسب  با ابعاد آشپزخانه خود را می دهد. هود شومینه ای مدل SA -– 107  با سایز 60 سانتی متری مناسب نصب در محیط هایی با فضای کم است و بالای اجاق گازی با طول 60 سانتی متر و یا کوچکتر قرار می گیرد. نمای ظاهری این هود فلت ترکیبی زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق است که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد. رنگ مشکی در کلیه ی بخش های این مدل به جز صفحه ی مکش دستگاه و دو نوار کناری آن که از استیل ضد خش هستند، به چشم می خورد. شیشه ی منحنی قرار گرفته بر روی صفحه ی اصلی کالا از دو طرف امتداد کمتری نسبت به مدل های مشابه دارد.</p><p>صفحه کلید این هود زیبا نیزلمسی بوده وبر روی نوار جلویی قرار دارد و قابلیت کنترل کلیه اجزا از جمله</p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT</p><p>- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال را دارا است.</p><p> روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش قرار گرفته و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.                                                                                                                                                                                </p><p>دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 48 دسی بل و دور تند درحدود 55 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.</p><p>از دیگر مشخصات فنی مدل SA -– 107 می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در سه حالت (تعداد دور موتور 3دور) و نیز قدرت مکش 780 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 960 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.</p><p>دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد.                                                                                                                                                                                           </p><p>علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود شومینه ای از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.</p><p>استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.</p>
  • هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA107

هود آشپزخانه استیل البرز شومینه ای مدل SA107

سایزبندی کالا: 60 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه ضمانت
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
7,353,600 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
استیل البرز
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

هود استیل البرز شومینه ای مدل  SA -– 107

انواع هودهای آشپزخانه موجود در بازار با سایزهای متنوعی تولید و عرضه می شوند. این امر به خریدار امکان انتخاب کالایی متناسب  با ابعاد آشپزخانه خود را می دهد. هود شومینه ای مدل SA -– 107  با سایز 60 سانتی متری مناسب نصب در محیط هایی با فضای کم است و بالای اجاق گازی با طول 60 سانتی متر و یا کوچکتر قرار می گیرد. نمای ظاهری این هود فلت ترکیبی زیبا از شیشه ی مشکی رنگ و استیل براق است که ظرافت را در کنار درخشندگی به نمایش می گذارد. رنگ مشکی در کلیه ی بخش های این مدل به جز صفحه ی مکش دستگاه و دو نوار کناری آن که از استیل ضد خش هستند، به چشم می خورد. شیشه ی منحنی قرار گرفته بر روی صفحه ی اصلی کالا از دو طرف امتداد کمتری نسبت به مدل های مشابه دارد.

صفحه کلید این هود زیبا نیزلمسی بوده وبر روی نوار جلویی قرار دارد و قابلیت کنترل کلیه اجزا از جمله

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال را دارا است.

 روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش قرار گرفته و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.                                                                                                                                                                                

دامنه صوتی این هود آشپزخانه دردور کند حدودا 48 دسی بل و دور تند درحدود 55 دسی بل است که با خرید آن آشپزی را با آرامش بیشتری همراه خواهیم کرد.

از دیگر مشخصات فنی مدل SA -– 107 می توان به موتور آن با قابلیت تنظیم شدن در سه حالت (تعداد دور موتور 3دور) و نیز قدرت مکش 780 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 960 متر مکعب در دور تند اشاره کرد.

دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد.                                                                                                                                                                                           

علاوه بر کلیه ی مزایای ذکر شده در متن با خرید این هود شومینه ای از دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند شوید.

استیل البرز نامی آشنا در زمینه ی تولید لوازم خانگی در ایران بوده که با عرضه ی کالاهایی با کیفیت و به کارگیری تکنولوژی مدرن موفق به کسب گواهینامه هایی از جمله ISO9001-2000 IQNET, CSQ, MIS, CISQ, IMQ, UKAS شده است. این شرکت با  تولید هودهای خانگی درسایزها و طرحهای متنوع گامی نو در جهت نیل به اهداف خود برداشته و در این عرصه نیز به رقابت با کالاهای مشابه داخلی و خارجی پرداخته است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SA107
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 780 تا 960 متر مکعب در ساعت
توان موتور 220 وات
تعداد موتور 1 موتور پرقدرت
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 48-55 دسی بل
نوع پروانه موتور
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 60 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

مزایا و معایب:

  • دارای سنسور دود
  • دارای استیل ضد زنگ
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ ال ای دی
  • مجهز به صفحه کلید لمسی
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 780-960 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه