هود آشپزخانه الیکاجزیره مدل Cloud nine
12592800 موجود
توضیح محصول: <h4>هود الیکا جزیره ای مدل    CLOUD NINE   </h4><p>آیا می دانید که لزوما نیازی نیست هود آشپزخانه شما بر روی دیوار نصب و یا از سقف آویزان باشد؟</p><p>به طور معمول در انواع مدلهای زیر کابینتی، شومینه ای و مورب هود را بر روی دیوار آشپزخانه نصب می کنند و با انتخاب یک هود جزیره ای ملزم به آویزان کردن آن از سقف هستید. با پیشرفت تکنولوژی مدل هایی با قابلیت نصب در سقف طراحی شدند که مدرن ترین نسل مدلهای جزیره ای هستند.   CLOUD NINE  نیز یکی از مدلهای این گروه به شمار می رود. </p><p>این مدل مستطیل شکل دارای صفحه مکش با سایز 120 سانتی متر است. کل اقسام آن در سقف به صورت توکارقرار دارند و تنها صفحه اصلی بر روی سقف دیده می شود.نمای این صفحه ترکیبی از استیل و شیشه است به صورتی که یک قاب استیل، شیشه ی سفید سکوریت شده را در بر گرفته و در میان آن شیشه یک لامپ نئونی کم مصرف و پرنورتعبیه شده است. ظرافت و طراحی هنرمندانه به کار گرفته شده در صفحه مکش، سقف را نیز به یکی از جلوه های زیبایی آشپزخانه تبدیل می کند.</p><p>کار با این دستگاه از طریق یک ریموت امکان پذیر است که می توان از طریق آن  ON&OFF روشن و خاموشی، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش) وLIGHT تنظیم روشنایی دستگاه را کنترل کرد.</p><p>میزان صدای این مدل ها به دلیل قرار گیری موتور هود در یک محفظه فلزی و نصب آن درسقف پایین بوده ودردورکند 49 دسی بل و در دور تند 68 دسی بل است. </p><p>شاید برای شما نیز مسئله مکش این هود جزیره ای جای پرسش داشته باشد ولی در پاسخ باید گفت که  CLOUD NINE کاملا مناسب نصب در آشپزخانه های بزرگ و یا با پخت زیاد است زیرا در رابطه با مشخصات فنی این مدل  می توان به موتور آن با مصرف 230 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت را دارد.  قدرت مکش این هود نیزدرکم ترین(min) حالت 400 متر مکعب بر ساعت و در بالاترین (max) حالت 900 متر مکعب بر ساعت است.</p><p>یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این کالا قرار گرفته که دارای دوام زیاد بوده و قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد. نصب فیلتر زغالی نیزبرای داشتن محیطی سالم تر مفید و در این مدل ضروری است.</p><p> با خرید این هود از خدمات پس از فروش و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.</p><p>الیکا یک برند ایتالیایی و شناخته شده در سراسر جهان است. که فعالیت خود را در اوایل دهه 70 میلادی آغاز کرده و در طی سالها تلاش در این زمینه با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی، موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.  ظرافت در طراحی، استفاده از مواد  اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این کمپانی بوده که با مقایسه محصولات آن با سایر شرکت ها می توان به تفاوت در زیبایی و خلاقیت به کار رفته در محصولات آن پی برد.</p>
  • هود آشپزخانه الیکاجزیره مدل Cloud nine

هود آشپزخانه الیکاجزیره مدل Cloud nine

سایزبندی کالا: 120 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
الیکا
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود الیکا جزیره ای مدل    CLOUD NINE   

آیا می دانید که لزوما نیازی نیست هود آشپزخانه شما بر روی دیوار نصب و یا از سقف آویزان باشد؟

به طور معمول در انواع مدلهای زیر کابینتی، شومینه ای و مورب هود را بر روی دیوار آشپزخانه نصب می کنند و با انتخاب یک هود جزیره ای ملزم به آویزان کردن آن از سقف هستید. با پیشرفت تکنولوژی مدل هایی با قابلیت نصب در سقف طراحی شدند که مدرن ترین نسل مدلهای جزیره ای هستند.   CLOUD NINE  نیز یکی از مدلهای این گروه به شمار می رود.

این مدل مستطیل شکل دارای صفحه مکش با سایز 120 سانتی متر است. کل اقسام آن در سقف به صورت توکارقرار دارند و تنها صفحه اصلی بر روی سقف دیده می شود.نمای این صفحه ترکیبی از استیل و شیشه است به صورتی که یک قاب استیل، شیشه ی سفید سکوریت شده را در بر گرفته و در میان آن شیشه یک لامپ نئونی کم مصرف و پرنورتعبیه شده است. ظرافت و طراحی هنرمندانه به کار گرفته شده در صفحه مکش، سقف را نیز به یکی از جلوه های زیبایی آشپزخانه تبدیل می کند.

کار با این دستگاه از طریق یک ریموت امکان پذیر است که می توان از طریق آن  ON&OFF روشن و خاموشی، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش) وLIGHT تنظیم روشنایی دستگاه را کنترل کرد.

میزان صدای این مدل ها به دلیل قرار گیری موتور هود در یک محفظه فلزی و نصب آن درسقف پایین بوده ودردورکند 49 دسی بل و در دور تند 68 دسی بل است.

شاید برای شما نیز مسئله مکش این هود جزیره ای جای پرسش داشته باشد ولی در پاسخ باید گفت که  CLOUD NINE کاملا مناسب نصب در آشپزخانه های بزرگ و یا با پخت زیاد است زیرا در رابطه با مشخصات فنی این مدل  می توان به موتور آن با مصرف 230 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت را دارد.  قدرت مکش این هود نیزدرکم ترین(min) حالت 400 متر مکعب بر ساعت و در بالاترین (max) حالت 900 متر مکعب بر ساعت است.

یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این کالا قرار گرفته که دارای دوام زیاد بوده و قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را شست و یا در صورت نیاز تعویض کرد. نصب فیلتر زغالی نیزبرای داشتن محیطی سالم تر مفید و در این مدل ضروری است.

 با خرید این هود از خدمات پس از فروش و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.

الیکا یک برند ایتالیایی و شناخته شده در سراسر جهان است. که فعالیت خود را در اوایل دهه 70 میلادی آغاز کرده و در طی سالها تلاش در این زمینه با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی، موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها شده است.  ظرافت در طراحی، استفاده از مواد  اولیه با کیفیت و شناخت جامع از کالای مورد نیاز در بازار ازاولویت های این کمپانی بوده که با مقایسه محصولات آن با سایر شرکت ها می توان به تفاوت در زیبایی و خلاقیت به کار رفته در محصولات آن پی برد.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا Cloud nine
نوع هود جزیره
نقاط قوت موتور توربو ایتالیایی
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 900 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید -
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 1 عدد
نوع روشنایی لامپ نئون
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 120 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 120 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها نصب فیلتر ذغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود الیکاجزیره مدل Cloud nine

مزایا و معایب:

  • ساخت ایتالیا
  • مجهز به لامپ نئون
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • مجهز به فیلتر بوگیر با عمر طولانی
  • دارای فیلتر چربی آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 900 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه