هود آشپزخانه الیکا جزیره مدل Seashell
31200000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود الیکا جزیره ای مدل SEASHELL    </h4><p>طراحان خلاق دنیا در کلیه صنایع از طبیعت الگوبرداری کرده و موفق به ساخت برترین تولیدات بشری شده اند. این مهندس بزرگ جهت افزایش بهره وری، سرعت، قدرت، ظرافت و دوام بالا آنها را راهنمایی و هدایت می کند. درلوازم منزل نیز با الهام از آن محصولاتی زیبا ساخته و به بازار عرضه شد. یکی از آنها هود جزیره ای مدل SEASHELL به معنی صدف دریایی است که با نصب آن حس آرامش و صمیمیت به بیننده القا خواهد شد.</p><p>اندازه این کالا 80 سانتی متر بوده و مناسب قرار گیری در آشپزخانه های بزرگ است. نمای ظاهری آن بیضی شکل، ساده و متفاوت بوده و دارای تنوع بالایی از لحاظ جنس و رنگبندی است و سبب شده تا این کالا قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از مدل های دکوراسیون را بیابد. در صورتی که به یک هود درخشان و براق در آشپزخانه علا قه مند هستید جنس استیل را انتخاب و اگر ظرافت و شفافیت شیشه برای شما جذاب تر است می توان ازمیان مدل های مشکی مات یا سفید (که شامل صدفی و مات) است، یکی را بر گزید.</p><p>کار با این دستگاه از طریق یک ریموت امکان پذیر است که می توان از طریق آن  ON&OFF روشن و خاموشی، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش) وLIGHT تنظیم روشنایی دستگاه را کنترل کرد. مدل SEASHELL با داشتن دامنه صوتی 42db الی61db یک هود کم صدا به شمار می رود و با آن فضای آرام تری را نسبت به گذشته در آشپزخانه خود تجربه می کنید. چهار عدد لامپ جهت افزایش زیبایی و بالا رفتن تسلط دید بر روی اجاق گازدرهنگام آشپزی در قسمت داخلی محصول تعبیه شده اند. </p><p>توان مصرفی این کالا (میزان مصرف انرژی) 346 وات و موتور آن چهار دوراست. قدرت مکش این مدل نیزدرکم ترین (min) حالت 250 متر مکعب بر ساعت و در بالاترین (max) حالت 800 متر مکعب بر ساعت است که نشانگر موتور پر قدرت و با مکش بالای دستگاه بوده و پاسخگوی نیاز شما در زمینه ی تهویه آشپزخانه است.</p><p>یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود قرار گرفته که دارای دوام زیاد بوده و  قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد یا در صورت نیاز تعویض کرد. فیلتر زغالی به دلیل داشتن حفره های بسیار ریز می تواند ذرات معلق را از هوا گرفته و محیطی سالم تر فراهم بیاورد که نصب آن در مدل های جزیره ای ضروری است. از دیگر مزایا می توان به تجهیز دستگاه به فیلتر بوگیر با عمر طولانی اشاره کرد.</p><p>علاوه بر کلیه موارد عنوان شده این هود دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کمپانی الیکا در اوایل دهه 70 میلادی با بهره گیری از خلاق ترین طراحان و همگامی با تکنولوژی روز دنیا آغاز به کار کرد. این شرکت ایتالیایی با مشخص کردن بازار هدف و تقاضای مشتریان در هر دوره زمانی موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها در سراسر دنیا شده است.</p>
  • هود آشپزخانه الیکا جزیره مدل Seashell

هود آشپزخانه الیکا جزیره مدل Seashell

سایزبندی کالا: 80 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
الیکا
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود الیکا جزیره ای مدل SEASHELL    

طراحان خلاق دنیا در کلیه صنایع از طبیعت الگوبرداری کرده و موفق به ساخت برترین تولیدات بشری شده اند. این مهندس بزرگ جهت افزایش بهره وری، سرعت، قدرت، ظرافت و دوام بالا آنها را راهنمایی و هدایت می کند. درلوازم منزل نیز با الهام از آن محصولاتی زیبا ساخته و به بازار عرضه شد. یکی از آنها هود جزیره ای مدل SEASHELL به معنی صدف دریایی است که با نصب آن حس آرامش و صمیمیت به بیننده القا خواهد شد.

اندازه این کالا 80 سانتی متر بوده و مناسب قرار گیری در آشپزخانه های بزرگ است. نمای ظاهری آن بیضی شکل، ساده و متفاوت بوده و دارای تنوع بالایی از لحاظ جنس و رنگبندی است و سبب شده تا این کالا قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از مدل های دکوراسیون را بیابد. در صورتی که به یک هود درخشان و براق در آشپزخانه علا قه مند هستید جنس استیل را انتخاب و اگر ظرافت و شفافیت شیشه برای شما جذاب تر است می توان ازمیان مدل های مشکی مات یا سفید (که شامل صدفی و مات) است، یکی را بر گزید.

کار با این دستگاه از طریق یک ریموت امکان پذیر است که می توان از طریق آن  ON&OFF روشن و خاموشی، UP&DOWN تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش) وLIGHT تنظیم روشنایی دستگاه را کنترل کرد. مدل SEASHELL با داشتن دامنه صوتی 42db الی61db یک هود کم صدا به شمار می رود و با آن فضای آرام تری را نسبت به گذشته در آشپزخانه خود تجربه می کنید. چهار عدد لامپ جهت افزایش زیبایی و بالا رفتن تسلط دید بر روی اجاق گازدرهنگام آشپزی در قسمت داخلی محصول تعبیه شده اند.

توان مصرفی این کالا (میزان مصرف انرژی) 346 وات و موتور آن چهار دوراست. قدرت مکش این مدل نیزدرکم ترین (min) حالت 250 متر مکعب بر ساعت و در بالاترین (max) حالت 800 متر مکعب بر ساعت است که نشانگر موتور پر قدرت و با مکش بالای دستگاه بوده و پاسخگوی نیاز شما در زمینه ی تهویه آشپزخانه است.

یک فیلتر از جنس آلومینیوم بر روی این هود قرار گرفته که دارای دوام زیاد بوده و  قابلیت جذب چربی را دارد همچنین می توان جهت کارایی بیشتر دستگاه، فیلتر را با آب گرم و صابون یا مواد پاک کننده ملایم شستشو داد یا در صورت نیاز تعویض کرد. فیلتر زغالی به دلیل داشتن حفره های بسیار ریز می تواند ذرات معلق را از هوا گرفته و محیطی سالم تر فراهم بیاورد که نصب آن در مدل های جزیره ای ضروری است. از دیگر مزایا می توان به تجهیز دستگاه به فیلتر بوگیر با عمر طولانی اشاره کرد.

علاوه بر کلیه موارد عنوان شده این هود دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کمپانی الیکا در اوایل دهه 70 میلادی با بهره گیری از خلاق ترین طراحان و همگامی با تکنولوژی روز دنیا آغاز به کار کرد. این شرکت ایتالیایی با مشخص کردن بازار هدف و تقاضای مشتریان در هر دوره زمانی موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها در سراسر دنیا شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا SEASHELL
نوع هود جزیره
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 800 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 61 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید ریموت کنترل
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 4 عدد
نوع روشنایی لامپ
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 80 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 80 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا -
سایر قابلیت ها نصب فیلتر ذغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

Image title

مزایا و معایب:

  • ساخت ایتالیا
  • مجهز به لامپ 
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • مجهز به فیلتر بوگیر با عمر طولانی
  • دارای فیلتر چربی آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 800 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment
مجید کمالی

آیا نیاز به دودکش دارد؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام خیر هود های مدل جزیره ای نیاز به دودکش ندارند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه