هود آشپزخانه الیکا شومینه ای مدل LOL
2182000 موجود
توضیح محصول: <h4>هود الیکا شومینه ای مدل LOL  </h4><p>مشاهده یک هود با خطوط صاف و T شکل، بدون شک شما را به یاد مدل های شومینه ای این کالا می اندازد. اگر از دیدن آن لذت برده اید، پس  یکی از طرفداران بیشمار کالاهای کلاسیک دردنیا هستید و مطالعه این متن جهت خرید راهنمایتان خواهد بود. مدل LOL نمایانگر شکوه طراحی در مدلهای شومینه ای است. </p><p>این هود فلت و زیبا دارای سایزبندی 60 و90 سانتی متری بوده که با وجود چنین تنوعی در سایز، توانایی قرار گیری بر روی کلیه اجاق گازهای موجود در بازار را دارد. در رابطه با شکل ظاهری نیز همین امر صادق است به عبارتی اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود هود تیره رنگ جلوه بیشتری دارد، پیشنهاد می کنیم که بدنه  مشکی را خریداری نمایید و در صورتی که وجود یک هود براق جهت هماهنگی بیشتر با بقیه اجزا آشپزخانه مورد پسند شما است بدنه تمام استیل را انتخاب کنید.</p><p>روشنایی دستگاه از طریق دو لامپ پر نورو کم مصرف LED تامین می شود که در قسمت جلویی صفحه مکش هود نصب شده و به دلیل نحوه قرار گیری مناسب نور را به صورت مستقیم بر صفحه گاز می تابانند. صفحه کلید هود محدود به یک کلید چرخشی بزرگ والکترونیکی است که ازاستیل بوده ودرخشش آن در میانه نوار جلویی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و روشن و خاموشی کالا، تنظیم دور موتور و تنظیم روشنایی آن از طریق این کلید انجام می پذیرد. </p><p> میزان صدای این هود 66 دسی بل است که آشپزی را درآشپزخانه با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. همچنین توان مصرفی این کالا (میزان مصرف انرژی) 260 وات و موتور آن چهار دوراست که داشتن این مزایا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل و کاهش مصرف خوشبو کننده های هوا در آن می شود. نوع پروانه موتورازجنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است. قدرت مکش مدل  LOLنسبت به سایر مدلهای مشابه بالا بوده 900 متر مکعب بر ساعت است.                                                                        </p><p>در سایز 60 سانتی متری دو فیلتر آلومینیومی و در سایز 90 سانتی متر سه فیلتر بر روی این مدل نصب شده که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد می کنیم که جهت کارایی بالاتر و افزایش عمر موتور، فیلترها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم بشورید و یا در صورت نیاز امکان تعویض آنها نیز وجود دارد. همچنین این هود خارجی قابلیت نصب فیلتر زغالی را داشته که باعث کاهش گرد و غبار در منزل می شود.</p><p>مکان قرار گیری هود در آشپزخانه یک چالش برای هریک از ما است که هنگام طراحی دکوراسیون به آن می پردازیم و در رابطه با هودهای شومینه ای امکان تغیر آن وجود ندارد اما در این مدل دستگاه مجهز به داکت است که از این مزیت می توان جهت کاهش و یا افزایش ارتفاع استفاده کرد.</p><p>علاوه بر کلیه موارد عنوان شده این هود دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کمپانی الیکا در اوایل دهه 70 میلادی با بهره گیری از خلاق ترین طراحان و همگامی با تکنولوژی روز دنیا آغاز به کار کرد. این شرکت ایتالیایی با مشخص کردن بازار هدف و تقاضای مشتریان در هر دوره زمانی موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها در سراسر دنیا شده است.</p>
  • هود آشپزخانه الیکا شومینه ای مدل LOL

هود آشپزخانه الیکا شومینه ای مدل LOL

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 24 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
الیکا
کشور سازنده
ایتالیا

معرفی محصول:

هود الیکا شومینه ای مدل LOL  

مشاهده یک هود با خطوط صاف و T شکل، بدون شک شما را به یاد مدل های شومینه ای این کالا می اندازد. اگر از دیدن آن لذت برده اید، پس  یکی از طرفداران بیشمار کالاهای کلاسیک دردنیا هستید و مطالعه این متن جهت خرید راهنمایتان خواهد بود. مدل LOL نمایانگر شکوه طراحی در مدلهای شومینه ای است.

این هود فلت و زیبا دارای سایزبندی 60 و90 سانتی متری بوده که با وجود چنین تنوعی در سایز، توانایی قرار گیری بر روی کلیه اجاق گازهای موجود در بازار را دارد. در رابطه با شکل ظاهری نیز همین امر صادق است به عبارتی اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود هود تیره رنگ جلوه بیشتری دارد، پیشنهاد می کنیم که بدنه  مشکی را خریداری نمایید و در صورتی که وجود یک هود براق جهت هماهنگی بیشتر با بقیه اجزا آشپزخانه مورد پسند شما است بدنه تمام استیل را انتخاب کنید.

روشنایی دستگاه از طریق دو لامپ پر نورو کم مصرف LED تامین می شود که در قسمت جلویی صفحه مکش هود نصب شده و به دلیل نحوه قرار گیری مناسب نور را به صورت مستقیم بر صفحه گاز می تابانند. صفحه کلید هود محدود به یک کلید چرخشی بزرگ والکترونیکی است که ازاستیل بوده ودرخشش آن در میانه نوار جلویی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و روشن و خاموشی کالا، تنظیم دور موتور و تنظیم روشنایی آن از طریق این کلید انجام می پذیرد.

 میزان صدای این هود 66 دسی بل است که آشپزی را درآشپزخانه با آرامش بیشتری همراه خواهد کرد. همچنین توان مصرفی این کالا (میزان مصرف انرژی) 260 وات و موتور آن چهار دوراست که داشتن این مزایا باعث مطبوع ماندن رایحه منزل و کاهش مصرف خوشبو کننده های هوا در آن می شود. نوع پروانه موتورازجنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است. قدرت مکش مدل  LOLنسبت به سایر مدلهای مشابه بالا بوده 900 متر مکعب بر ساعت است.                                                                        

در سایز 60 سانتی متری دو فیلتر آلومینیومی و در سایز 90 سانتی متر سه فیلتر بر روی این مدل نصب شده که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد می کنیم که جهت کارایی بالاتر و افزایش عمر موتور، فیلترها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم بشورید و یا در صورت نیاز امکان تعویض آنها نیز وجود دارد. همچنین این هود خارجی قابلیت نصب فیلتر زغالی را داشته که باعث کاهش گرد و غبار در منزل می شود.

مکان قرار گیری هود در آشپزخانه یک چالش برای هریک از ما است که هنگام طراحی دکوراسیون به آن می پردازیم و در رابطه با هودهای شومینه ای امکان تغیر آن وجود ندارد اما در این مدل دستگاه مجهز به داکت است که از این مزیت می توان جهت کاهش و یا افزایش ارتفاع استفاده کرد.

علاوه بر کلیه موارد عنوان شده این هود دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کمپانی الیکا در اوایل دهه 70 میلادی با بهره گیری از خلاق ترین طراحان و همگامی با تکنولوژی روز دنیا آغاز به کار کرد. این شرکت ایتالیایی با مشخص کردن بازار هدف و تقاضای مشتریان در هر دوره زمانی موفق به تولید کالاهایی مورد پسند همه ی سلیقه ها در سراسر دنیا شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا LOL
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور با قدرت مکش بالا
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 900 متر مکعب بر ساعت
توان موتور -
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 66 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید چرخشی الکترونیکی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 150میلیمتر
سایر قابلیت ها قابلیت تنظیم ارتفاع توسط داکت
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.سایزبندی هود الیکا Lol

مزایا و معایب:

  • ساخت ایتالیا
  • مجهز به داکت
  • مجهز به لامپ ال ای  دی
  • مجهز به نشانگر اشباع فیلتر
  • مجهز به فیلتر بوگیر با عمر طولانی
  • مجهز به صفحه کلید چرخشی الکترونیکی
  • دارای فیلتر چربی آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 900 متر مکعب بر ساعت

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه