هود آشپزخانه بیمکث جزیره مدلB116U استیل
6479900 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث جزیره ای مدل B116U  </h4><p>هنگامی که کلمه آشپزخانه جزیره ای را می بینیم شاید نخستین تصویر تداعی شده در ذهن ما یک جزیره مجزا در دریا باشد، این تصور تا حدودی با مشخصات آشپزخانه هایی که مدل جزیره ای به آنها اطلاق می شود رابطه دارد.</p><p>این آشپزخانه ها که مدرن ترین نسل طراحی دکوراسیون را دارا هستند هر روز کاربردی تر می شوند. اپن های کلاسیک با کابینت، جای خود را به جزیره هایی جهت طبخ و صرف غذا داده اند. با وجود کلیه مزایای این نوع آشپزخانه تهویه آن بیش از پیش اهمیت یافته است.             </p><p>     تولیدکنندگان هودها نیز هم گام با این تغییرات  مدلهایی تحت عنوان هود جزیره ای به بازار عرضه داشته اند. هود بیمکث جزیره ای مدل B116U که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم،  از این گروه است.                                                                                                                                                   </p><p>    این هود از دسته مدلهای فلت هودهای جزیره ای است همچنین دارای 90 سانتی متر پهنا بوده که این سایز مناسب قرار گیری بالای اجاق گازهایی با عرض 90 سانتی متر و کوچکتر است. همانطور که همه می دانیم ویژگی جزیره عدم اتصال به سایر اجزا آشپزخانه است و در رابطه با هودها نیز همین گونه بوده و نصب آنها به صورت سقفی انجام می پذیرد. صفحه کلید مدل 116 الکترونیکی است و در نوار جلویی هود تعبیه شده.                                                                                                                                                </p><p> دامنه ی صوتی این هود 66db الی 72db بوده و قدرت مکش هوا در آن 600 متر مکعب بر ساعت است و  همچنین موتوری چهار سرعته دارد. سه مزیت نام برده شده، هودی کم صدا با موتور پر قدرت و مکش بالا را  در این کالا کنار هم قرار میدهد. </p><p>چهار لامپ کم مصرف و مجهز به تکنولوژی SMD در چهار گوشه ی هود، صفحه ی گاز را به طور کامل روشن کرده و نیاز به استفاده از لوستر آشپزخانه را در هنگام پخت غذا بر طرف می سازد. </p><p>فیلتر نصب شده بر روی این هود آلومینیومی است  که عمر طولانی داشته و قابل تعویض یا شستشو است. همچنین با نصب فیلتر زغالی بر آن دیگر نگران بوی بد، چربی و گردو خاک در منزل نخواهیم بود.                                                                    </p><p>جنس بدنه این کالا استیل بوده و ظاهری درخشان به آشپزخانه شما می دهد. هنگام خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله آن استفاده کنید.                                                                                         </p><p> قیمت مناسب و کیفیت بالای  این کالا ما را برآن داشت که شما را جهت خرید این هود راهنمایی کنیم.</p><p>همانگونه که اشاره شد، شرکت بیمکث با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی تولید کالاهای خانگی، تولید کننده مدل 116 بوده و موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر کشور در سه سال شده است.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث جزیره مدلB116U  استیل

هود آشپزخانه بیمکث جزیره مدلB116U استیل

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
تماس بگیرید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ايران

معرفی محصول:

هود بیمکث جزیره ای مدل B116U  

هنگامی که کلمه آشپزخانه جزیره ای را می بینیم شاید نخستین تصویر تداعی شده در ذهن ما یک جزیره مجزا در دریا باشد، این تصور تا حدودی با مشخصات آشپزخانه هایی که مدل جزیره ای به آنها اطلاق می شود رابطه دارد.

این آشپزخانه ها که مدرن ترین نسل طراحی دکوراسیون را دارا هستند هر روز کاربردی تر می شوند. اپن های کلاسیک با کابینت، جای خود را به جزیره هایی جهت طبخ و صرف غذا داده اند. با وجود کلیه مزایای این نوع آشپزخانه تهویه آن بیش از پیش اهمیت یافته است.             

     تولیدکنندگان هودها نیز هم گام با این تغییرات  مدلهایی تحت عنوان هود جزیره ای به بازار عرضه داشته اند. هود بیمکث جزیره ای مدل B116U که قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم،  از این گروه است.                                                                                                                                                   

    این هود از دسته مدلهای فلت هودهای جزیره ای است همچنین دارای 90 سانتی متر پهنا بوده که این سایز مناسب قرار گیری بالای اجاق گازهایی با عرض 90 سانتی متر و کوچکتر است. همانطور که همه می دانیم ویژگی جزیره عدم اتصال به سایر اجزا آشپزخانه است و در رابطه با هودها نیز همین گونه بوده و نصب آنها به صورت سقفی انجام می پذیرد. صفحه کلید مدل 116 الکترونیکی است و در نوار جلویی هود تعبیه شده.                                                                                                                                                

دامنه ی صوتی این هود 66db الی 72db بوده و قدرت مکش هوا در آن 600 متر مکعب بر ساعت است و  همچنین موتوری چهار سرعته دارد. سه مزیت نام برده شده، هودی کم صدا با موتور پر قدرت و مکش بالا را  در این کالا کنار هم قرار میدهد.

چهار لامپ کم مصرف و مجهز به تکنولوژی SMD در چهار گوشه ی هود، صفحه ی گاز را به طور کامل روشن کرده و نیاز به استفاده از لوستر آشپزخانه را در هنگام پخت غذا بر طرف می سازد.

فیلتر نصب شده بر روی این هود آلومینیومی است  که عمر طولانی داشته و قابل تعویض یا شستشو است. همچنین با نصب فیلتر زغالی بر آن دیگر نگران بوی بد، چربی و گردو خاک در منزل نخواهیم بود.                                                                   

جنس بدنه این کالا استیل بوده و ظاهری درخشان به آشپزخانه شما می دهد. هنگام خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی دو ساله آن استفاده کنید.                                                                                         

قیمت مناسب و کیفیت بالای  این کالا ما را برآن داشت که شما را جهت خرید این هود راهنمایی کنیم.

همانگونه که اشاره شد، شرکت بیمکث با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی تولید کالاهای خانگی، تولید کننده مدل 116 بوده و موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر کشور در سه سال شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B116U
نوع هود جزیره
نقاط قوت موتور 4 دور خازندار
نقاط ضعف -
گارانتی 24 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 66-72 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید الکترونیکی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 4 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها قابلیت نصب فیلتر ذغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.سایزبندی هودبیمکث جزیره مدلB116U

مزایا و معایب:

  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپSMD
  • مجهز به صفحه کلید مکانیکی
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment
حسین زارعی

سلام آیا هود شومینه ای بیمکث مدل 116 قابلیت نصب به سقف اشپزخانه را دارد؟

مدیر سایت

مدیر سایت

سلام بله دقيقا به همين منظور ساخته شده است .

رحیمی

سلام عرض طول رو زدید ۹۰ طولش چند سانته؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام فاصله لبه هود تا دیوار 50 سانتی‌متر است.

پویا ربیعی

سلام وقت بخیر ،ایا این محصول فقط قادر به وصل شدن به سقف میباشد؟ما اشپزخانه ای داریم که پشت آن دیوار نیست و فقط سمت چپ دیوار هست ،آیا میشود از این هود استفاده کرد؟ممنون میشم پاسخ دهید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام هودهای جزیره‌ای معمولا به سقف آشپزخانه متصل می‌شوند.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه