هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2005U استیل
4623600 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث شومینه ای مدل B 2005 U</h4><p> مدل هود انتخابی ما معمولا وابسته به نحوه چیدمان آشپزخانه مان است. در صورتی که انتخاب های شما بر پایه ی سادگی و زیبایی باشد، در این بخش قصد معرفی کالایی را داریم که در کنار این دو اولویت با داشتن قیمت مناسب  موفق به جلب رضایت خریداران شده است. هود شومینه ای مدل 2005 با ظاهری مطابق سلیقه ی اغلب بانوان ایرانی می تواند، کالای مورد انتخاب شما باشد. بدنه ی استیل با شیشه ی سکوریت شده (خمیده)  این کالا درخشان بوده و قابلیت هماهنگی با سایر لوازم از جمله اجاق گاز را دارد.</p><p>این هود فلت در سه سایز 80،60 و 90 سانتی متر عرضه می شود که مناسب اجاق هایی با طول متفاوت (90 سانتی متر و کوچکتر) در بازار است.</p><p>بر روی نوار جلویی دستگاه صفحه کلید قرار دارد که شامل پنج کلید فشاری است و جهت روشن و خاموشی، نور لامپ ها، کم و زیاد کردن دور موتور و تایمر به کار می روند.</p><p>بر روی صفحه زیرین دو لامپ کم مصرف و ساخته شده با تکنولوژی SMD نصب شده اند که روی هر شعله از اجاق که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.                                                     </p><p>از دیگر مشخصات فنی مدل 2005 می توان به موتور آن با مصرف 120 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در سه حالت را دارد.  قدرت مکش این هود نیز  600 متر مکعب بر ساعت است که کلیه ارقام سبب شده در این رنج قیمت نسبت به سایر مدلهای مشابه هودی با موتور پر قدرت و مکش بالا داشته باشیم.</p><p>دو فیلتر دستگاه از جنس آلومینیومی بوده و توانایی جذب روغن و جلوگیری از ورود آن به خروجی را دارند و می توان جهت کارایی بیشتر آنها را با آب و صابون یا مواد شوینده ملایم شست و در صورت نیاز تعویض کرد.</p><p>این مدل دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.</p><p>شرکت بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391 است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2005U استیل

هود آشپزخانه بیمکث شومینه ای مدل B2005U استیل

سایزبندی کالا: 60 و 80 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
4,623,600 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث شومینه ای مدل B 2005 U

مدل هود انتخابی ما معمولا وابسته به نحوه چیدمان آشپزخانه مان است. در صورتی که انتخاب های شما بر پایه ی سادگی و زیبایی باشد، در این بخش قصد معرفی کالایی را داریم که در کنار این دو اولویت با داشتن قیمت مناسب  موفق به جلب رضایت خریداران شده است. هود شومینه ای مدل 2005 با ظاهری مطابق سلیقه ی اغلب بانوان ایرانی می تواند، کالای مورد انتخاب شما باشد. بدنه ی استیل با شیشه ی سکوریت شده (خمیده)  این کالا درخشان بوده و قابلیت هماهنگی با سایر لوازم از جمله اجاق گاز را دارد.

این هود فلت در سه سایز 80،60 و 90 سانتی متر عرضه می شود که مناسب اجاق هایی با طول متفاوت (90 سانتی متر و کوچکتر) در بازار است.

بر روی نوار جلویی دستگاه صفحه کلید قرار دارد که شامل پنج کلید فشاری است و جهت روشن و خاموشی، نور لامپ ها، کم و زیاد کردن دور موتور و تایمر به کار می روند.

بر روی صفحه زیرین دو لامپ کم مصرف و ساخته شده با تکنولوژی SMD نصب شده اند که روی هر شعله از اجاق که قابلمه را قرار دهید نور کافی جهت طبخ خواهید داشت.                                                     

از دیگر مشخصات فنی مدل 2005 می توان به موتور آن با مصرف 120 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در سه حالت را دارد.  قدرت مکش این هود نیز  600 متر مکعب بر ساعت است که کلیه ارقام سبب شده در این رنج قیمت نسبت به سایر مدلهای مشابه هودی با موتور پر قدرت و مکش بالا داشته باشیم.

دو فیلتر دستگاه از جنس آلومینیومی بوده و توانایی جذب روغن و جلوگیری از ورود آن به خروجی را دارند و می توان جهت کارایی بیشتر آنها را با آب و صابون یا مواد شوینده ملایم شست و در صورت نیاز تعویض کرد.

این مدل دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است.

شرکت بیمکث تولید کننده ی برتر سالهای 1380-1381 و 1391 است. نام این شرکت بر روی هودهای آشپزخانه، کیفیت بالا و قیمت مناسب را یاد آوری می کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2005U
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف فاقد سنسور دود و گاز
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 120 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور 66-72 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید فشاری
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و80 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.سایزبندی هود بیمکث شومینه ای مدل B2005U

مزایا و معایب:

  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment
رویا

سلام فیلترهای آلومینیومی این هود رو چه جوری میتونم پید کنم؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام به نمایندگی‌های بیمکث در شهرتان مراجعه کنید.

هاشمی

با سلام و وقت بخیر میخواستم بپرسم کا لامپ های این هود چند وات هستن؟ ظاهر اونها به شکل هالوژن هست و متاسفانه هیچ مشخصه فنی روشون ذکر نشده!؟

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام این لامپ ها از نوع SMD و کم مصرف هستند، معمولا هرکدام 5 یا 6 وات مصرف برق دارند. 

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه