هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2037 U Plados مشکی
3457100 موجود
توضیح محصول: <p>هود بیمکث مورب مدل B 2037 U   Plados مشکی   </p><p>خطوط منحنی موجب القا حس آرامش و صمیمیت به بیننده می شوند این مزیت از چشمان تیز بین طراحان لوازم منزل و به خصوص آشپزخانه به دور نمانده است وآن را در رابطه با کالاهای مختلف به کار گرفته اند. یکی از این موارد هود مدل 2037 است که کاملا بیضی شکل بوده و زیر گروه مدل های مورب است.</p><p>این کالا دارای سایز 90 سانتی متر است که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری هود، مشکی رنگ واز جنس شیشه ی سکوریت شده است که به آسانی و با مواد پاک کننده ارزان قیمت تمیز می شود. همچنین زاویه دار بودن مدل 2037 سبب بر طرف شدن نگرانی برخورد سردرهنگام آشپزی با دستگاه شده است. </p><p>درب این مدل با طرح کلی هماهنگ بوده و بیضی شکل است. صفحه کلید لمسی نیزبر روی درب تعبیه شده که کلیدهای آن به صورت عمودی قرار گرفته اند و صفحه نمایشگر در کنار آنها قرار دارد و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است.</p><p> در قسمت زیرین صفحه ی اصلی، دو لامپ SMD تعبیه شده اند که این لامپ ها کم مصرف و پر نور هستند.همچنین میزان صدای هود در دور کند تقریبا 58 دسی بل و دور تند 68 دسی بل بوده که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط آشپزخانه می شود.</p><p> از دیگر مشخصات فنی مدل Plados می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است. نوع پروانه موتورازجنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است.</p><p>یک عدد فیلتر در زیر درب قرار دارد که از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را بشوریم) و یا در صورت نیاز تعویض  کنیم. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است .با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.</p><p>بیمکث یکی از برندهای برتر ایرانی در عرصه تولید هود آشپزخانه، با بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه موفق به کسب عنوان واحد نمونه سالهای1381،1380 و 1391 شده  و کاخانه جات خود را مجهز به جدیدترین ماشین آلات همراه با بهره گیری از تیم متخصص مهندسی در زمینه طراحی کرده، تا کالاهایی شایسته رقابت با دیگر محصولات مشابه در بازار عرضه کند.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2037 U Plados مشکی

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B 2037 U Plados مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B 2037 U   Plados مشکی   

خطوط منحنی موجب القا حس آرامش و صمیمیت به بیننده می شوند این مزیت از چشمان تیز بین طراحان لوازم منزل و به خصوص آشپزخانه به دور نمانده است وآن را در رابطه با کالاهای مختلف به کار گرفته اند. یکی از این موارد هود مدل 2037 است که کاملا بیضی شکل بوده و زیر گروه مدل های مورب است.

این کالا دارای سایز 90 سانتی متر است که یکی از سایزهای محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری هود، مشکی رنگ واز جنس شیشه ی سکوریت شده است که به آسانی و با مواد پاک کننده ارزان قیمت تمیز می شود. همچنین زاویه دار بودن مدل 2037 سبب بر طرف شدن نگرانی برخورد سردرهنگام آشپزی با دستگاه شده است.

درب این مدل با طرح کلی هماهنگ بوده و بیضی شکل است. صفحه کلید لمسی نیزبر روی درب تعبیه شده که کلیدهای آن به صورت عمودی قرار گرفته اند و صفحه نمایشگر در کنار آنها قرار دارد و شامل ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است.

 در قسمت زیرین صفحه ی اصلی، دو لامپ SMD تعبیه شده اند که این لامپ ها کم مصرف و پر نور هستند.همچنین میزان صدای هود در دور کند تقریبا 58 دسی بل و دور تند 68 دسی بل بوده که باعث کاهش آلودگی صوتی در محیط آشپزخانه می شود.

 از دیگر مشخصات فنی مدل Plados می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که قابلیت تنظیم شدن در چهار حالت  یا  به عبارتی تعداد دور موتور 4 دور، را دارا ست. همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است. نوع پروانه موتورازجنس پلاستیک و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز است.

یک عدد فیلتر در زیر درب قرار دارد که از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو است (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را بشوریم) و یا در صورت نیاز تعویض  کنیم. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد. کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است .با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.

بیمکث یکی از برندهای برتر ایرانی در عرصه تولید هود آشپزخانه، با بیش از ۳۰ سال تجربه در این زمینه موفق به کسب عنوان واحد نمونه سالهای1381،1380 و 1391 شده  و کاخانه جات خود را مجهز به جدیدترین ماشین آلات همراه با بهره گیری از تیم متخصص مهندسی در زمینه طراحی کرده، تا کالاهایی شایسته رقابت با دیگر محصولات مشابه در بازار عرضه کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B 2037 U Plados
نوع هود مورب
نقاط قوت مجهز به سنسور دود و گرما
نقاط ضعف فاقد جک
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به سنسور دود و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هودبیمکث مورب مدل B2037U

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه