هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2017U مشکی
3431900 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث مورب مدل B 2017 </h4><p>به راهنمایی جهت انتخاب یک هود مناسب برای آشپزخانه خود نیاز دارید؟ اگر در حال جستجو هستید و در میان انبوهی از کاتالوگ ها و وب سایت ها سردرگم شده اید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.</p><p>هود بیمکث مدل 2017 می تواند همان کالای مناسب شما باشد. زیرا علاوه بر زیبایی شامل مزایای فراوانی است. این دستگاه مورب در سه سایز 60، 80 و 90 سانتی متری موجود است که تنوع سایزها انتخاب کالا را جهت نصب بر روی اجاق هایی با طول متفاوت امکان پذیر می سازد.</p><p>ظاهر هود نمایی کاملا شیشه ای و سکوریت شده دارد که رنگ مشکی، زیبایی آن را بیشتر نمایان ساخته است. صفحه کلید این مدل لمسی بوده و در قسمت کناری درب هود قرار دارد و قابلیت کنترل کلیه اجزا هود از جمله                                                                                                                                    </p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN                                                                                                 </p><p>- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT                                                                        </p><p>- تنظیم زمان دستگاه  TIME                                                                                                                            </p><p> - قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال را دارد. </p><p>به دلیل دامنه صوتی 52 تا 68 دسی بل هود صدای آن کم بوده و می توان با آرامش بیشتر ی به امور منزل پرداخت. روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ کم مصرف که مجهز به تکنولوژی SMD هستند  تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین دستگاه قرار دارند و به صورت متمرکز نور را بر اجاق گاز می تابانند. درب جلویی هود، مستطیل شکل و نسبت به سایر مدلها بزرگتر است و درصورت باز کردن آن دستگاه مکش بهتری خواهد داشت.</p><p>در رابطه با مشخصات فنی 2017 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که در چهار حالت می توان آن را تنظیم کرد . همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.</p><p>دو عدد فیلتر در زیر درب قرار دارند که از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آنها را بشوریم) و یا در صورت نیاز تعویض  کنیم. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد.</p><p>کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است .</p><p> با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.</p><p>شرکت بیمکث از تولیدکنندگان نام آشنای ایرانی بوده و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کنار خلاقیت طراحان بومی ، کالاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.</p>
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2017U مشکی

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2017U مشکی

سایزبندی کالا: 60 و 80 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B 2017

به راهنمایی جهت انتخاب یک هود مناسب برای آشپزخانه خود نیاز دارید؟ اگر در حال جستجو هستید و در میان انبوهی از کاتالوگ ها و وب سایت ها سردرگم شده اید، ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید.

هود بیمکث مدل 2017 می تواند همان کالای مناسب شما باشد. زیرا علاوه بر زیبایی شامل مزایای فراوانی است. این دستگاه مورب در سه سایز 60، 80 و 90 سانتی متری موجود است که تنوع سایزها انتخاب کالا را جهت نصب بر روی اجاق هایی با طول متفاوت امکان پذیر می سازد.

ظاهر هود نمایی کاملا شیشه ای و سکوریت شده دارد که رنگ مشکی، زیبایی آن را بیشتر نمایان ساخته است. صفحه کلید این مدل لمسی بوده و در قسمت کناری درب هود قرار دارد و قابلیت کنترل کلیه اجزا هود از جمله                                                                                                                                   

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN                                                                                                

- تنظیم روشنایی هود (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT                                                                       

- تنظیم زمان دستگاه  TIME                                                                                                                            

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود وگاز)  AUTO و نمایشگر دیجیتال را دارد.

به دلیل دامنه صوتی 52 تا 68 دسی بل هود صدای آن کم بوده و می توان با آرامش بیشتر ی به امور منزل پرداخت. روشنایی صفحه ی اجاق گاز از طریق دو لامپ کم مصرف که مجهز به تکنولوژی SMD هستند  تامین می شود. این لامپها در قسمت زیرین دستگاه قرار دارند و به صورت متمرکز نور را بر اجاق گاز می تابانند. درب جلویی هود، مستطیل شکل و نسبت به سایر مدلها بزرگتر است و درصورت باز کردن آن دستگاه مکش بهتری خواهد داشت.

در رابطه با مشخصات فنی 2017 می توان به موتور پر قدرت با مصرف 200 وات اشاره کرد که در چهار حالت می توان آن را تنظیم کرد . همانگونه که انتظار می رود با وجود موتور پر قدرت این هود، انتظار مکش بالا امری مسلم بوده و 600 متر مکعب بر ساعت است.

دو عدد فیلتر در زیر درب قرار دارند که از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آنها را بشوریم) و یا در صورت نیاز تعویض  کنیم. از مزایای قابل توجه این مدل به توانایی نصب فیلتر زغالی بر روی آن می توان اشاره کرد.

کنترل دستگاه از راه دور و به وسیله ی ریموت کنترل نیز امکان پذیر است .

با خرید این کالا از 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهره مند شوید.

شرکت بیمکث از تولیدکنندگان نام آشنای ایرانی بوده و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در کنار خلاقیت طراحان بومی ، کالاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کند.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2017U
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا
نقاط ضعف فاقد درب اتوماتیک
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-68 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و80 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به سنسور دود و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.


سایزبندی هود بیمکث مورب مدل B2017U

مزایا و معایب:

  • مجهز به جک دستی
  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment
نظام هادی بر حق طلب

سلام در صورت خرید دو عدد جهت ارسال به استان فارس شهر شیراز ایا کرایه حمل تا شیراز رایگان میباشد.چند روز به دستمان میرسد

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

خیر رایگان نمی باشد هزینه ارسال تا باربری به عهده فامیلاکالا و از باربری تا شیراز به عهده خریدار می باشد و در عرض 48 ساعت به دست شما می رسد.

mdfمحمد

کارهای شما بسیار زیبا و ماندگار می باشد

مدیر سایت

مدیر سایت

با سلام خدمت شما کاربر گرامی

با تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما

نصیری

سلام خسته نباشید نحوه تنظیم تایمر رو بفرمایید

مدیر سایت

کاربر گرامی سلام اطلاعات کامل هود را در دفترچه راهنمای آن می‌توانید بیابید.

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه