هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2024U مشکی
3731900 موجود
توضیح محصول: <p>هود بیمکث مورب مدل B 2024 U مشکی</p><p>برای اکثر خانواده های ایرانی تغیر در دکوراسیون آشپزخانه و یا خرید لوازم بزرگ آن به معنی ماندگاری و استفاده چند ساله از آنها است. به همین دلیل در انتخاب دقت کرده و از راهنمایی دیگران جهت خرید بهره می برند. یکی از این لوازم هود آشپزخانه است که زیبایی و تکنولوژی به کار رفته در آن اهمیت فراوانی دارد. مدل 2024 دارای طراحی ظریف و مدرن بوده که استفاده از هود را در طولانی مدت با لذت همراه خواهد کرد.</p><p>این هود مورب با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری دستگاه مشکی رنگ و از شیشه ی سکوریت شده است که شامل یک صفحه برجسته بوده و در قسمت فوقانی آن کلیدها ی تمام لمسی و دو لامپ تعبیه شده اند. درب دستگاه نیز از سه نوار تشکیل شده که سبب تفاوت مدل 2024 با سایر نمونه های مشابه می شود. کلیدهای هود به طورعمودی نصب شده اند و صفحه نمایشگر در کنار آنها قرار دارد و شامل  ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است.</p><p>دو لامپ ساخته شده با تکنولوژی SMD با توان مصرفی 2 وات (کم مصرف) نیز نور را به صورت متمرکز بر صفحه اجاق گاز می تابانند.</p><p>میزان صدای هود در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن کالا هستند. دور موتور این مدل در چهار حالت قابل تغیر بوده یا به عبارت دیگر چهار دور است همچنین قدرت مکش آن 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی هود 200 وات است. در صورتی که کلیه ارقام را کنار یکدیگر قرار دهیم محصولی پر قدرت و با مکش بالا خواهیم داشت.</p><p>در زیر درب این هود مورب دو فیلتر آلومینیومی قرار گرفته که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتردستگاه ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. ریموت کنترل موجود همراه کالا امکان کار با آن را از راه دور فراهم می سازد.</p><p>با خرید این هود متفاوت از خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.</p><p>بیمکث یکی از مدرن ترین کارخانه جات در زمینه تولید لوازم منزل در کشور است و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و طراحی کالاهایی مطابق سلیقه ی بانوان ایرانی موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر در سه سال و نیز گواهینامه کنترل کیفیت ایزو 9001 شده است.  </p>
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2024U مشکی

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2024U مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
ناموجود
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B 2024 U مشکی

برای اکثر خانواده های ایرانی تغیر در دکوراسیون آشپزخانه و یا خرید لوازم بزرگ آن به معنی ماندگاری و استفاده چند ساله از آنها است. به همین دلیل در انتخاب دقت کرده و از راهنمایی دیگران جهت خرید بهره می برند. یکی از این لوازم هود آشپزخانه است که زیبایی و تکنولوژی به کار رفته در آن اهمیت فراوانی دارد. مدل 2024 دارای طراحی ظریف و مدرن بوده که استفاده از هود را در طولانی مدت با لذت همراه خواهد کرد.

این هود مورب با سایز 90 سانتی مترعرضه می شود که یکی از اندازه های محبوب در بازار بوده و بر روی طیف گسترده ای از اجاق گازها قرار می گیرد. (با طول 90cm و کوچکتر) نمای ظاهری دستگاه مشکی رنگ و از شیشه ی سکوریت شده است که شامل یک صفحه برجسته بوده و در قسمت فوقانی آن کلیدها ی تمام لمسی و دو لامپ تعبیه شده اند. درب دستگاه نیز از سه نوار تشکیل شده که سبب تفاوت مدل 2024 با سایر نمونه های مشابه می شود. کلیدهای هود به طورعمودی نصب شده اند و صفحه نمایشگر در کنار آنها قرار دارد و شامل  ON&OFF  جهت روشن و خاموشی دستگاه، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک(فعال سازی سنسور دود و گاز) است.

دو لامپ ساخته شده با تکنولوژی SMD با توان مصرفی 2 وات (کم مصرف) نیز نور را به صورت متمرکز بر صفحه اجاق گاز می تابانند.

میزان صدای هود در دور کند تقریبا 52 دسی بل و در دور تند حدودا 68 دسی بل است. این اعداد نشانگر کم صدا بودن کالا هستند. دور موتور این مدل در چهار حالت قابل تغیر بوده یا به عبارت دیگر چهار دور است همچنین قدرت مکش آن 600 متر مکعب بر ساعت و میزان مصرف انرژی هود 200 وات است. در صورتی که کلیه ارقام را کنار یکدیگر قرار دهیم محصولی پر قدرت و با مکش بالا خواهیم داشت.

در زیر درب این هود مورب دو فیلتر آلومینیومی قرار گرفته که دوام بالایی نسبت به سایر فیلترها دارند و پیشنهاد ما این است که جهت کارایی بهتردستگاه ماهی یک بار (البته بسته به میزان استفاده از هود این مدت تغیر می کند) آنها را با آب گرم و صابون یا مواد شوینده ملایم شستشو دهید همچنین در صورت نیاز امکان تعویض فیلترها نیز وجود دارد. ریموت کنترل موجود همراه کالا امکان کار با آن را از راه دور فراهم می سازد.

با خرید این هود متفاوت از خدمات پس از فروش در سراسر کشور و 24 ماه گارانتی بهره مند خواهید شد.

بیمکث یکی از مدرن ترین کارخانه جات در زمینه تولید لوازم منزل در کشور است و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و طراحی کالاهایی مطابق سلیقه ی بانوان ایرانی موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر در سه سال و نیز گواهینامه کنترل کیفیت ایزو 9001 شده است. 

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2024U
نوع هود مورب
نقاط قوت موتور پرقدرت و کم صدا و سنسور دود و گرما
نقاط ضعف فاقد جک
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 58-63 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها نصب فیلتر ذغالی
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود بیمکث مورب مدل B2024U

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه