هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2027U سفید
5978400 موجود
توضیح محصول: <h4>هود بیمکث مورب مدل B2027U سفید</h4><p>تولید کنندگان  لوازم منزل همه ساله دست به طراحی های خلاقانه ای در زمینه شکل ظاهری و افزایش کاربری محصولات خود می زنند.</p><p>تحقیقات علمی نشان داده که نگاه کردن به اشکال و اجسام منحنی علاوه بر زیبایی، تاثیر آرامش بخشی به انسان القا کرده و طبیعی تر به نظر می رسند. در این زمینه طراحان هود آشپزخانه نیز هودهایی مورب شکل به بازار عرضه کرده اند، تا یکی از محیط های اساسی آشپزخانه ازایجاد آرامش برای افراد موجود به خصوص کدبانو منزل بی بهره نماند.</p><p>هود بیمکث مدل 2027 یکی از این دسته هودها است که در سایزبندی های 90-80-60 سانتی متر موجود است و در صورت تهیه این محصول می توان آن را بالای انواع اجاق گازهایی تا پهنای 90 سانتی متر قرار داد.</p><p>رنگ سفید و جنس شیشه ای هود قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از رنگها ی کابینت را داشته و نظافت آن نیز به سهولت انجام می پذیرد. دامنه صوتی این هود 58 الی 62 دسی بل است که آن را در مجموعه هودهای کم صدا قرار می دهد. دو لامپ SMD نصب شده در قسمت پایین نور را به صورت متمرکز بر روی صفحه اجاق می تاباند. توان مصرفی موتور هود 200 وات و سرعت آن در چهار حالت قابل تنظیم است که از طریق نمایشگر نصب شده بر روی آن و یا ریموت کنترل انجام می شود. درصورت باز کردن درب نصب شده بر روی قسمت جلویی هود که دستی انجام می شود، مکش بهتری را از آن خواهیم دید. فیلتر آلومینیومی نیز در زیر این درب قرار داشته و قابل شستشو یا تعویض است.</p><p>یکی از مزایای مدل 2027 قابلیت نصب فیلتر زغالی بر روی آن است. فیلتر های زغالی توانایی جذب گرد وغبار موجود در محیط خانه را داشته و در صورت به کار گیری هردو فیلترهمراه با هم علاوه بر چربی بوی نامطبوع موجود نیز از بین می رود. قدرت مکش هوا در این هود 600 متر مکعب بر ساعت است.</p><p>نمایشگر لمسی بر روی قسمت درب آن با کلیدهای: ON&OFF  روشن و خاموش هود، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی دستگاه، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود و گاز) است. همچنین این کالا دارای دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>شرکت تولید کننده این محصول، بیمکث همواره در عرصه رقابت سعی بر همگام سازی تولیدات خود با سایر اقلام مشابه در بازار داشته و تجربه بیش از 30 ساله خود را در کنار ابداعات نوین به کار می برد وموفق به کسب عناوین مختلف در این زمینه شده است.   </p><!--EndFragment-->
  • هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2027U سفید

هود آشپزخانه بیمکث مورب مدل B2027U سفید

سایزبندی کالا: 60 و 80 و 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 25 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
5,978,400 تومان
دسته‌بندی
شرکت سازنده
بیمکث
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود بیمکث مورب مدل B2027U سفید

تولید کنندگان  لوازم منزل همه ساله دست به طراحی های خلاقانه ای در زمینه شکل ظاهری و افزایش کاربری محصولات خود می زنند.

تحقیقات علمی نشان داده که نگاه کردن به اشکال و اجسام منحنی علاوه بر زیبایی، تاثیر آرامش بخشی به انسان القا کرده و طبیعی تر به نظر می رسند. در این زمینه طراحان هود آشپزخانه نیز هودهایی مورب شکل به بازار عرضه کرده اند، تا یکی از محیط های اساسی آشپزخانه ازایجاد آرامش برای افراد موجود به خصوص کدبانو منزل بی بهره نماند.

هود بیمکث مدل 2027 یکی از این دسته هودها است که در سایزبندی های 90-80-60 سانتی متر موجود است و در صورت تهیه این محصول می توان آن را بالای انواع اجاق گازهایی تا پهنای 90 سانتی متر قرار داد.

رنگ سفید و جنس شیشه ای هود قابلیت هماهنگی با طیف وسیعی از رنگها ی کابینت را داشته و نظافت آن نیز به سهولت انجام می پذیرد. دامنه صوتی این هود 58 الی 62 دسی بل است که آن را در مجموعه هودهای کم صدا قرار می دهد. دو لامپ SMD نصب شده در قسمت پایین نور را به صورت متمرکز بر روی صفحه اجاق می تاباند. توان مصرفی موتور هود 200 وات و سرعت آن در چهار حالت قابل تنظیم است که از طریق نمایشگر نصب شده بر روی آن و یا ریموت کنترل انجام می شود. درصورت باز کردن درب نصب شده بر روی قسمت جلویی هود که دستی انجام می شود، مکش بهتری را از آن خواهیم دید. فیلتر آلومینیومی نیز در زیر این درب قرار داشته و قابل شستشو یا تعویض است.

یکی از مزایای مدل 2027 قابلیت نصب فیلتر زغالی بر روی آن است. فیلتر های زغالی توانایی جذب گرد وغبار موجود در محیط خانه را داشته و در صورت به کار گیری هردو فیلترهمراه با هم علاوه بر چربی بوی نامطبوع موجود نیز از بین می رود. قدرت مکش هوا در این هود 600 متر مکعب بر ساعت است.

نمایشگر لمسی بر روی قسمت درب آن با کلیدهای: ON&OFF  روشن و خاموش هود، UP&DOWN تنظیم مکش هوا(کاهش و افزایش)، نمایشگر دیجیتال، LIGHT تنظیم روشنایی دستگاه، TIMER تنظیم زمان و AUTO جهت قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور دود و گاز) است. همچنین این کالا دارای دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

شرکت تولید کننده این محصول، بیمکث همواره در عرصه رقابت سعی بر همگام سازی تولیدات خود با سایر اقلام مشابه در بازار داشته و تجربه بیش از 30 ساله خود را در کنار ابداعات نوین به کار می برد وموفق به کسب عناوین مختلف در این زمینه شده است.   

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا B2027U
نوع هود مورب
نقاط قوت مجهز به سنسور دود و گرما
نقاط ضعف فاقد جک
گارانتی 25 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 600 متر مکعب بر ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 عدد
تعداد دور موتور 4 دور
میزان صدای موتور 52-63 دسی بل
نوع پروانه موتور پلاستیکی
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی SMD
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 60 و80 و 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومنیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 1 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 10-12-15 سانتیمتر
سایر قابلیت ها مجهز به سنسور دود و قابلیت استفاده با ریموت کنترل
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم

نقد و بررسی:

توجه به ابعاد واقعی در هنگام خرید

در هنگام  خرید محصولات بزرگ خانگی علاوه بر زیبایی ، باید به کارایی و تناسب این محصول با فضا و سایر عوامل محیطی نیز توجه کرد. انواع هودها دارای سایزبندی های مشخصی هستند که برای طراحی و نصب کابینت باید این ابعاد را در مد نظر قرار داد. تصویر زیر ابعاد هود را در اندازه های واقعی نشان می دهد. خریداران محترم برای انتخاب و خریدی مناسب می توانید این اندازه ها را در نظر داشته باشند.

سایزبندی هود بیمکث مورب مدل B2027U سفید

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ اس ام دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • دارنده نشان استاندارد واحد نمونه سال 1390
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 600 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه های CE / EOTA / QS / IEC 10002 / ISO 9001

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه