هود آشپزخانه داتیس شومینه ای مدل پونت مشکی
1472405 موجود
توضیح محصول: <h4>هود داتیس شومینه ای مدل پونته مشکی</h4><p>هود آشپزخانه  یکی از کالاهای اساسی منزل است که به دلیل تنوع بالا در طرح، رنگ و جنس در سطح گسترده ای عرضه می شود. در این میان هودهای شومینه ای نیز با وجود مزایای قابل توجه خود توانسته اند یکی از مدلهای پیشنهادی و پر فروش در بازار باشند. هود شومینه ای مدل پونته یکی از زیر مجموعه های این گروه است که با ظاهری زیبا و شیک می تواند همان کالای مورد نظر شما عزیزان باشد.</p><p>سایز این هود فلت 90 سانتی متر بوده که جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. بدنه ی این هود آشپزخانه  و صفحه اصلی آن کاملا مشکی رنگ بوده و یک شیشه ی سکوریت شده مشکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز با انحنایی زیبا بر روی صفحه اصلی قرار گرفته است. همچنین تاج این مدل مشکی رنگ بوده وصفحه کلید آن در میانه ی نوار جلویی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل</p><p>- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF</p><p>- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN</p><p>- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT</p><p>- تنظیم زمان کالاTIMER                                                               </p><p>- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور بو، دود و گاز) AUTO و نمایشگر دیجیتال است.</p><p>روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.</p><p>میزان صدای این هود فلت کمتر از 60 دسی بل بوده که این عدد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.</p><p>مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل پونته دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند است و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                              </p><p>دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به تجهیز موتور به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) اشاره کرد. این قابلیت دمای موتور را تنظیم و در صورت بالا رفتن به طور خودکار عمل کرده و دستگاه را خاموش می کند.                                                                                          </p><p>علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود آشپزخانه دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.</p><p>کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است. </p>
  • هود آشپزخانه داتیس شومینه ای مدل پونت مشکی

هود آشپزخانه داتیس شومینه ای مدل پونت مشکی

سایزبندی کالا: 90 سانتیمتر
شرایط گارانتی: 18 ماه
خدمات پس از فروش: دارد
انتخاب نوع کالا:
توقف تولید
دسته‌بندی
شرکت سازنده
داتیس
کشور سازنده
ایران

معرفی محصول:

هود داتیس شومینه ای مدل پونته مشکی

هود آشپزخانه  یکی از کالاهای اساسی منزل است که به دلیل تنوع بالا در طرح، رنگ و جنس در سطح گسترده ای عرضه می شود. در این میان هودهای شومینه ای نیز با وجود مزایای قابل توجه خود توانسته اند یکی از مدلهای پیشنهادی و پر فروش در بازار باشند. هود شومینه ای مدل پونته یکی از زیر مجموعه های این گروه است که با ظاهری زیبا و شیک می تواند همان کالای مورد نظر شما عزیزان باشد.

سایز این هود فلت 90 سانتی متر بوده که جهت نصب بر روی اجاق گازهایی با طول 90 سانتی متر و یا کوچکتر پیشنهاد می شود. بدنه ی این هود آشپزخانه  و صفحه اصلی آن کاملا مشکی رنگ بوده و یک شیشه ی سکوریت شده مشکی و مقاوم در برابر حرارت اجاق گاز با انحنایی زیبا بر روی صفحه اصلی قرار گرفته است. همچنین تاج این مدل مشکی رنگ بوده وصفحه کلید آن در میانه ی نوار جلویی تعبیه شده و دارای کلید های لمسی شامل

- روشن و خاموشی دستگاه     ON&OFF

- تنظیم مکش هوا (کاهش و افزایش)     UP&DOWN

- تنظیم روشنایی (روشن و خاموشی لامپ ها)   LIGHT

- تنظیم زمان کالاTIMER                                                               

- قرار دادن هود در حالت اتوماتیک (فعال سازی سنسور بو، دود و گاز) AUTO و نمایشگر دیجیتال است.

روشنایی اجاق گاز توسط این هود شومینه ای از طریق دو لامپ کم مصرف LED تامین می شود که بر روی صفحه ی مکش در قسمت جلویی فیلترها قرار گرفته اند و نور تولید شده توسط آنها به طور مستقیم به صفحه تابیده می شود.

میزان صدای این هود فلت کمتر از 60 دسی بل بوده که این عدد نشان دهنده ی صدای کم وآرامش بیشتر در هنگام آشپزی به خصوص برای مدت زمان طولانی است.

مدل های شومینه ای به دلیل قرارگیری کامل بر روی اجاق گاز و همچنین دود کش های با ارتفاع زیاد دارای قابلیت نصب موتورهای پر قدرت و با مکش بالا هستند. موتور هود مدل پونته دارای قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت در دور کند و 900 متر مکعب در دور تند است و سرعت آن نیز در سه حالت (سه دور) قابل تغییر بوده که از طریق صفحه کلید و ریموت کنترل انجام می پذیرد.                                                                                             

دو فیلتراین هود آشپزخانه از نوع آلومینیومی بوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین ظرفشویی هستند (بهتر است که هر ماه یک بار با آب گرم و صابون یا مواد شوینده آن را شستشو دهیم) یا در صورت نیازامکان تعویض آنها وجود دارد. از مزایای قابل توجه این مدل می توان به تجهیز موتور به سیستم ایمنی و محافظ حرارتی (ترموگارد) اشاره کرد. این قابلیت دمای موتور را تنظیم و در صورت بالا رفتن به طور خودکار عمل کرده و دستگاه را خاموش می کند.                                                                                         

علاوه بر کلیه مزایای عنوان شده این هود آشپزخانه دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش است.

کارخانه داتیس در سال 1387 فعالیت خود را در زمینه ی تولید لوازم خانگی از جمله اجاق گاز، هود آشپزخانه، سینک و... آغاز کرد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و طراحی زیبا علاوه بر کسب جایگاهی قابل توجه در میان سایر رقبا، موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی از جمله گواهینامه ی استاندارد صادرات به اروپا و (ISO 9001:2008) شده است.

مشخصات فنی:

مشخصات کلی
نام کالا پونت مشکی
نوع هود شومینه ای
نقاط قوت کم صدا و حسگرمادون قرمز
نقاط ضعف عدم سایز بندی
گارانتی 18 ماه
مشخصات موتور هود
قدرت مکش هوا 700 تا 900 متر مکعب در ساعت
توان موتور 200 وات
تعداد موتور 1 موتور پرقدرت
تعداد دور موتور 3 دور
میزان صدای موتور کمتر از 60 دسی بل
نوع پروانه موتور -
مجهز به سنسور دود و گاز
مشخصات ظاهری
صفحه نمایشگر
نوع صفحه کلید لمسی
دما سنج
ساعت
تعداد روشنایی 2 عدد
نوع روشنایی لامپ LED
درب اتوماتیک
در سایزبندی (های) 90 سانتیمتر
مجهز به جک
مشخصات فیلتر
قابلیت نصب فیلتر ذغالی دارد
نوع فیلتر بکار رفته آلومینیومی قابل شستشو
تعداد فیلتر 2 عدد
سایر مشخصات
ابعاد هود 90 سانتیمتر
قطر دهانه خروجی هوا 12 سانتیمتر
سایر قابلیت ها فعال شدن مادون قرمز با تکان دادن دست
لوازم همراه هود
کنترل از راه دور
لوله خرطومی
دفترچه راهنما
بسته بندی شرکت
سایر لوازم سنسور اضافه

مزایا و معایب:

  • مجهز به ریموت کنترل
  • مجهز به تایمر اتوماتیک
  • مجهز به موتور کم صدا
  • مجهز به لامپ ال ای دی 
  • مجهز به صفحه کلید لمسی 
  • صدای موتور کمتر از 60 دسی بل
  • دارای شیشه مقاوم به حرارت و ضربه
  • دارای فیلتر آلومینیومی قابل شستشو
  • دارنده گواهینامه CE اروپا از TUV ایتالیا
  • دارای 2 عدد سنسور حساس به بو ، دود و گاز
  • مجهز به ترموگارد جهت بالا بردن ایمنی موتور هود
  • دارنده نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران
  • دارای حجم باد موتوری ( دبی ) 700-900 متر مکعب بر ساعت
  • دارنده گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت از TUV ایتالیا ( ISO 9001:2008)

سوالات و نظرات

comment

آخرین بازدیدهای شمامشاهده همه